Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן.

במקרה כזה כדאי להמתין מספר דקות עד שהסרט האחרון נכתב לכרטיס, או פשוט לכבות המצלמה.

לאחר מכן אפשר להוציא הכרטיס ולשמור. כל התיעוד יהיה שם

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המלצה לחברי הפורום,

 

אני רכשתי כרטיס זיכרון מהיר מאוד של SANDISK מסדרת EXTREME, בנפח של 64 גיגה ב-115 ש"ח דרך EBAY (כולל משלוח) לעומת 210 ש"ח ב- KSP בארץ.

 

המוכר סיים את המלאי, אך ניתן להסתכל בתיאור ופרטים, כדי להבין מה לחפש.

http://www.ebay.com/itm/322132403241

פורסם

צהריים טובים

עברתי על העמודים האחרונים ולא הצלחתי להבין איזה מצלמה מומלצת בימים אלו(עדיפות לאחת שמבוססת על כבל כמו הקודמת שלי) ומאיפה קונים. היה לי עד עכשיו את הgh-1w(איך שלא רושמים את זה) היא החליקה לי מהיד לפני יומיים ומאז מסרבת לעבוד(נדלקת והתמונה קופאת)

תודה מראש

פורסם

אפשר המלצה למצלמה לא יקרה שתעשה את העבודה(שתצלם לא חייב איכות טובה משו בינוני) והסבר על איפה מחברים אותה ואיזה כרטיס זיכרון צריך לשים לה ולכמה זמן הוא יספיק

PEUGEOT 206XS

פורסם (נערך)

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

תצפה בסרטון של הa118c.

כל הקישורים נמצאים בהצג עוד, מתחת לסרטון.

 

כרטיס זכרון של 32 גיגה מספיק בערך ל3-4 שעות.

 

כרטיס של 64, מספיק לכפול מזה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
צהריים טובים

עברתי על העמודים האחרונים ולא הצלחתי להבין איזה מצלמה מומלצת בימים אלו(עדיפות לאחת שמבוססת על כבל כמו הקודמת שלי) ומאיפה קונים. היה לי עד עכשיו את הgh-1w(איך שלא רושמים את זה) היא החליקה לי מהיד לפני יומיים ומאז מסרבת לעבוד(נדלקת והתמונה קופאת)

תודה מראש

 

אנחנו יבואנים ,אספקה במקום ומשלוח תוך יום

 

vicovation marcus 2 רק 600ש"ח. תוצרת טאיוואן

מצלמה כפולה קידמית ואחורית עם מסך מגע רק 600 ש"ח. תוצרת קוריאה .

 

דבר איתי אם אתה רוצה פרטיים

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

בוקר טוב!

יש לי G1W-C מקדימה שלמזלי עוד לא יצא לי להשתמש בה.

אני מעוניין להתקין גם מצלמה מאחורה וכנראה גם לעשות על הדרך חיבור של שתי המצלמות לקופסאת הפיוזים ולכן מספר שאלות.

בזמנו רכשתי את G1W-C באזור ה 60דולר. אני מעוניין להוציא סכום נמוך יותר, אולי אפילו חצי למצלמה אחורית. אין צורך שתקליט אודיו. מה מומלץ?

ושאלה שניה, איך אני מחבר את שתי המצלמות לקופסאת פיוזים, ככה שהן ידלקו רק לאחר התנעה? האם בכלל אפשרי \ מומלץ לחבר את שתיהן לאותו הפיוז?

 

תודה והמשך שבוע נהדר!

פורסם (נערך)

איזה מעבד וחיישן צילום?

מה לגבי הקבל? הקבל שהיה במוביוס הקודמת מתאים?

בוקר טוב!

יש לי G1W-C מקדימה שלמזלי עוד לא יצא לי להשתמש בה.

אני מעוניין להתקין גם מצלמה מאחורה וכנראה גם לעשות על הדרך חיבור של שתי המצלמות לקופסאת הפיוזים ולכן מספר שאלות.

בזמנו רכשתי את G1W-C באזור ה 60דולר. אני מעוניין להוציא סכום נמוך יותר, אולי אפילו חצי למצלמה אחורית. אין צורך שתקליט אודיו. מה מומלץ?

ושאלה שניה, איך אני מחבר את שתי המצלמות לקופסאת פיוזים, ככה שהן ידלקו רק לאחר התנעה? האם בכלל אפשרי \ מומלץ לחבר את שתיהן לאותו הפיוז?

 

תודה והמשך שבוע נהדר!

מוזר שקנית את הg1wc במחיר מופקע כזה.

את שלי קניתי בערך לפני שנה וחצי אולי יותר והיא עלתה לי 43$.

 

בכל מקרה זו המצלמה הכי זולה.

 

לשמשה האחורית בכלל כדאי לרכושa118c, היא עולה בערך 48-50$.

 

אם אתה רוצה יותר זול ואתה מספיק אמיץ, מוכרים חיקוי שלה בבערך 40$ בגירבסט. אני לא יודע מה הטיב של החיקוי.

לגבי ההתקנה אתה יכול לצפות בערוץ שלי יש קישור כמה הודעות מעל.

 

 

עריכה, מחיר החיקוי עלה ל45$, חבל על הכסף. לא מזמן ראיתי אותו בטיפה פחות מ40$.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אנחנו יבואנים ,אספקה במקום ומשלוח תוך יום

 

vicovation marcus 2 רק 600ש"ח. תוצרת טאיוואן

מצלמה כפולה קידמית ואחורית עם מסך מגע רק 600 ש"ח. תוצרת קוריאה .

 

דבר איתי אם אתה רוצה פרטיים

 

יש סרטונים המדגימים את איכות הצילום ביום וגם בלילה?

האם היא משתווה לa119?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...