Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לנסות לכוון אותך על סמך מפרט המצלמה ולא יותר מזה.

 

לידיעתך, כל פרק זמן כלשהו תצטרך להחליף את הסוללה של המצלמה.

לפעמים זה כמה חודשים ולפעמים כל שנה ויותר.

תלוי במזל שלך.

 

מה התקציב שלך?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שאמור להדאיג אותך לא פחות (ואפילו יותר) מאיכות המצלמה, היא איכות המראה, שנחותה בכל הפרמטרים מהמראה המקורית שהתקין יצרן הרכב שלך.

אתה מקבל מראה פנורמית (מעוותת את התמונה של הכביש מאחוריך. העצמים קרובים אליך הרבה יותר ממה שאתה רואה במראה) שעשויה מזכוכית סינית דקה מאד (בגלל החלק הסמי טרנספרנט שמסתיר את המסך של המצלמה) וזולה מאד, שאינה מחוסמת, ושעלולה חו"ח להתנפץ לרסיסים שיפצעו אותך בצורה רצינית בשעת תאונה. כבונוס, בגלל שהיא לא יכולה להיות פולארית, המנגנון נגד סנוור של המראה המקורית לא יעבוד, ואתה תסבול מסנוורים מהרכבים מאחוריך.

 

וכל זה בשביל מה? כדי שלא שהמצלמה תהיה מחוברת למראה ולא לשמשה? באמת שלא הבנתי.

ה118 ממש לא בולטת כשהיא מותקנת מאחורי המראה. אם מישהו עובר על הרכב שלך "בזכוכית מגדלת", הוא ישים לב באותה מידה למצלמת המראה, שגם אותה הוא עלול לרצות להפוך למנת הסמים הבאה שלו.

הנה, תראה איך זה יושב אצלי

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

לdod יש מצלמות מראה, טובות ויקרות.

שים לב שרובם דומות למראה אבל לא במקום, יש כמה שבמקום.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם (נערך)
עדכון: מנסיעה בכביש בין עירוני המערכת '' החכמה '' לא ממש חכמה היא מתיימרת להזהיר אותך מהתקרבות מסוכנת לרכב מלפנים ומעבר בין נתיבים או ירידה לשול.

בפועל היא או לא מזהה א את הנתיב או שהיא סתם עצבנית ומתריאה לחינם, את הרכב מלפנים היא לא תמיד מזהה ולפעמים היא מזהה רכבים שנמצאים בנתיב ליד ומתריאה מקרבה מסוכנת שבפועל אתה ליד הרכב.

זווית הצילום מעולה ותופסת את כל הכביש כולל את הצדדים, התםריט נוח ואפשר לשלוט עליו מהפלאפון דרך אפליקציה, בנוסף ניתן להעביר קבצים מממה ישירות לפלאפון דרך wifi

איכות הצילום תיבדק בהמשך

 

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

בבקשה סרטון מצילום לילה עם מערכת הבטיחות של המצלמה

https://youtu.be/zDwKOvufjcU

עריכה אחרונה על ידי michael carmi

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מציק מאוד וחסר כל יעילות כ"מערכת בטיחות" לטעמי.

כמצלמת רכב ניראה שהיא מתפקדת לא רע בכלל, עכשיו רק נותר לבדוק את העמידות שלה

בחום הישראלי.

היא מותקנת אצלך 24/7 על השמשה או שאתה מוריד אותה בסיום נסיעה?

פורסם

24/7 אבל היא רק בת כמה ימים אז מוקדם עוד לדעת

איכות הצילום לא הככי טובה, אם תרצה להוציא מספר רכב לא תצליח , בנוסף כאשר לוחית הרישוי מוארת מהתאורה של הרכב שלך המספר נעלם לחלוטין

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מה אתם אומרים על חיבור מצלמת רכב לפני הסוויץ' שתדלק 24/7?

זה יכול להיות יעיל במצבים מסוימים.

מישהו ניסה את האופציה הזו?

(על פי החישוב שלי כרטיס בנפח 64 ג"ב יכול להכיל כ10 שעות הקלטה)

פורסם

המצלמה תשרף לך אחרי יום בדיוק.

אלא אם תחבר קוטע מתח שיש בו בקרת טמפ'.

אתה מוזמן לצפות בערוץ היוטיוב שלי:

כל הקישורים נמצאים בהצג עוד מתחת לסרטון.

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

זמן ההקלטה הוא בערך 8 שעות על כרטיס של 64gb.

פורסם
אני יכול לנסות לכוון אותך על סמך מפרט המצלמה ולא יותר מזה.

 

לידיעתך, כל פרק זמן כלשהו תצטרך להחליף את הסוללה של המצלמה.

לפעמים זה כמה חודשים ולפעמים כל שנה ויותר.

תלוי במזל שלך.

 

מה התקציב שלך?

 

200-300 ש"ח

פורסם (נערך)

הסיבה שאני מחפש מצלמת דווקא מצלמת מראה היא כדי שהמצלמה לא תבלוט.

ראיתי את הסרטון הזה לגבי a118c

 

 

בתמונה של natco ובסרטון שצרפתי ראיתי שהמצלמה כן בולטת (מצורפת תמונה)02-08-2016 23-08-50.jpg

למרות שזה לא כזה נורא.

 

האם מצלמה זו כ"כ לא טובה

https://www.amazon.co.uk/Camcorder-Detection-One-Button-Emergency-Recording-Black/dp/B018K66GL2/ref=pd_sim_sbs_107_4?ie=UTF8&dpID=418JD0u6IoL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&psc=1&refRID=JD4N4N187HZPCABBQWVC

עריכה אחרונה על ידי sh182
פורסם

לאחר שיטוט וקריאה בפורום אני מבין שהמצלמה a118c היא ממש מומלצת, האם ההתקנה שלה פשוטה?

האם הדבק לא ימס מהר בחום הישראלי?

 

במידה ואני אחליט על מצלמת דרך שעושה את העבודה האם לקנות את ה a118c או משהו אחר?

 

תודה על העזרה.

פורסם

האם התושבת של ה 118 ופלג החשמל תואמים ל 119?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

התושבת לא מתאימה.

אבל משתמשים הצליחו להכניס בכוח.

 

הכבל כן מתאים, אבל העדיפות היא להשתמש בכבל המסופק.

 

Sh182

 

ההתקנה פשוטה מאוד.

הדבק לא ימס, אל תדאג.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...