Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נקמיצ'י, אני לא מתנפל על אף אחד.

זהו פורום שלכל אחד יכולה להיות דעה שונה.

וזאת לא הפעם הראשונה והשנייה ובטח שגם לא האחרונה שהמשתמש הספציפי שדיברתי עליו מפרסם ללא גילוי נאות כראוי.

ותמיד כתבתי, יכולים להיות לו מוצרים מעולים ומשתלמים, אבל עסקה הוגנת (שהצד השני יודע קצת מידע שצריך) היא עדיפה.

שוב, מוצרים איכותיים, אין ספק בכך.

אבל יש חוקים (אומנם חלקם לא כתובים) לכלכלה ולמסחר הוגן.

באמת שיהיה לו רק בהצלחה.

 

עריכה: יתרה מכך, אני אפילו שקלתי לרכוש ממנו אם אצטרך (כרגע לא צריך) ואפילו הפנתי מישהו אליו.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בכללי זה מוזר למכור מצלמה שאין סרטונים שלה ביוטיוב.

איך הצרכן ידע אם המצלמה עונה על הציפיות שלו?

 

מצאתי רק סרטון אחד צולע שבו רואים את המצלמה רועדת בנסיעה.

אני משער שזה לא סביר שהמצלמה תרעד כל כך במיוחד לאחר מבט בתמונה של התושבת.

יכול להיות שבכלל צלמו עם מצלמה אחרת וכתבו את השם של המצלמה הזאת.

 

אם ידוע לך על סרטון שצרכן עשה, לא סרטון הסברה של היצרן. תשתף, זה לא יזיק.

גם לדעת מה יש בתוך המצלמה לא יזיק.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום חברים,

 

רכשתי את המצלמה הזו (A118C)

 

1. על איזה כפתור אני צריך ללחוץ כדי לשמור את הוידיאו הנוכחי?

וכמה אחורה הוא שומר?

אסביר למה אני שואל: נניח המצלמה שומרת סרטונים של 5 דקות כל פעם. נניח וממש בסוף 5 דקות מסויימות קורה משהו מעניין בכביש, אני מחכה כמה שניות עד שיגמר ואז לוחץ על הכפתור כדי לשמור את הסרטון, אבל עד שלחצתי המצלמה כבר עברה לסרטון חדש של 5 דקות. אבל אני לא רוצה את הסרטון הנוכחי - אלא את הקודם בעצם. יש אפשרות לשמור נניח את 2 הסרטונים האחרונים, כדי להמנע ממצבים כאלו?

 

בנוסף, למרות שמדובר בגרסת הכבל (קבל?), בזמן שהמצלמה לא מחוברת למקור כוח, היא מתה לחלוטין. במה בא לידי הביטוי הכבל אם המצלמה פועלת אך ורק כשהיא מחוברת לחשמל?

 

תודה

פורסם
עדיף.

 

האם המצלמה מתחברת לשקע?

 

לא דרך שקע מצית , יש כבל עם שלושה חוטים לחבור קבוע ברכב : מתח קבוע,זרם אחרי סוויץ ומינוס .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
חסר גילוי נאות כמצופה מ"בעל עניין".

(אין שום בעיה שתפרסם, אבל תכתוב זאת בבירור ובלי הטעיית הלקוחות העתידיים שלך, יש לך סחורה טובה אז לפחות תהיה הגון\הוגן ועדיין תצליח)

 

לשאר המשתמשים, במיוחד החדשים:

מדובר ביבואן הממליץ על הסחורה שלו, שלרוב אין עם זה פסול.

 

וממש לא חייבים לרכוש את ערכת ה-power plus דווקא של vico במאות שקלים.

יש עוד מוצרים דומים וזולים הרבה יותר.

וחיישן טמפרטורה הוא לא קריטי לחנייה, שהיא בכל מקרה לרוב בלילות (או לאחר שעות העבודה שזה כבר מזג אויר טוב).

אם יוצאים מהרכב לקניות באמצע היום או חנייה זריזה שזה נניח שעה מחוץ לרכב, זה לא כזה נורא.

רוב המצלמות בעלות הקבלים מסוגלות לעבוד בטמפרטורה של 50-60 מעלות ואולי גם יותר.

בימים באמת חמים של הקיץ, רכב שעומד מספר שעות יכול להגיע גם ל-80 מעלות (מניסיון אישי ובדיקה עם מד חום שמסוגל למדוד זאת).

זה תלוי בשטח החלונות ברכב, צבע הריפוד והדשבורד והחומר שממנו הם בנויים. דברים אלו משפיעים יותר מהצבע החיצוני של פח הרכב אבל גם לו יש השפעה כלשהי.

 

תחליף לערכה זולה יותר - באזור 100 שקלים: Power Magic Pro

http://www.ebay.com/itm/BlackVue-Power-Magic-Pro-Battery-Discharge-Prevention-Device-Car-Vehicle-Electro-/322141844450

לא חפרתי יותר מדי, אז יש אפשרות שיש מקומות זולים יותר, כדאי לחפש עוד. זאת פשוט התוצאה הראשונה שיצאה לי.

 

כולם מכירים אותי פה ויודעים שאנחנו יבואנים . לא מסתירים כלום. מספקים מחיר מעולה ללא פערי תיווך עם שירות מעולה ואספקה מהירה דרך UPS.

עדיף שתתמוך בנו כיבואנים וכחברה ישראלית שמשלמת מיסים בארץ במקום להמליץ על כל מיני אתרים בחו"ל שלא מייצרים מקומות עבודה , תלמד לפרגן . כשאתם קונים בחו"ל אתן לא נדרשים לשלם מכס, מע"מ ,עמלות סליקה ועלות מכון תקנים . טבעי לפעמים שנהיה פחות תחרותים מאתרים בחו"ל , אבל במקרה שלנו אנחנו מצליחים להיות סופר תחרותיים

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
שלום חברים,

 

רכשתי את המצלמה הזו (A118C)

 

1. על איזה כפתור אני צריך ללחוץ כדי לשמור את הוידיאו הנוכחי?

וכמה אחורה הוא שומר?

אסביר למה אני שואל: נניח המצלמה שומרת סרטונים של 5 דקות כל פעם. נניח וממש בסוף 5 דקות מסויימות קורה משהו מעניין בכביש, אני מחכה כמה שניות עד שיגמר ואז לוחץ על הכפתור כדי לשמור את הסרטון, אבל עד שלחצתי המצלמה כבר עברה לסרטון חדש של 5 דקות. אבל אני לא רוצה את הסרטון הנוכחי - אלא את הקודם בעצם. יש אפשרות לשמור נניח את 2 הסרטונים האחרונים, כדי להמנע ממצבים כאלו?

 

בנוסף, למרות שמדובר בגרסת הכבל (קבל?), בזמן שהמצלמה לא מחוברת למקור כוח, היא מתה לחלוטין. במה בא לידי הביטוי הכבל אם המצלמה פועלת אך ורק כשהיא מחוברת לחשמל?

 

תודה

 

 

תתחדש.

אתה צריך ללחוץ על הכפתור האמצעי.

אם אתה לקראת סיום הוידיאו, תחלץ עליו ואחרי שמתחיל וידאו חדש אתה יכול ללחוץ עוד פעם וככה תשמור 2 קבצים.

אין דרך אחרת.

 

התפקיד של הקבל זה לאגור מתח בכדי לספק למצלמה מספיק מתח לשמור את הקובץ האחרון בזמן כיבוי/הפסקת מתח.

 

קבל מאפשר למצלמה לעבוד בטמפ' גבוההות יותר, הוא פחות נשחק מסוללה וזה בא לידי ביטוי בהארכת אורך חיי המצלמה.

פורסם
כולם מכירים אותי פה ויודעים שאנחנו יבואנים . לא מסתירים כלום. מספקים מחיר מעולה ללא פערי תיווך עם שירות מעולה ואספקה מהירה דרך UPS.

עדיף שתתמוך בנו כיבואנים וכחברה ישראלית שמשלמת מיסים בארץ במקום להמליץ על כל מיני אתרים בחו"ל שלא מייצרים מקומות עבודה , תלמד לפרגן . כשאתם קונים בחו"ל אתן לא נדרשים לשלם מכס, מע"מ ,עמלות סליקה ועלות מכון תקנים . טבעי לפעמים שנהיה פחות תחרותים מאתרים בחו"ל , אבל במקרה שלנו אנחנו מצליחים להיות סופר תחרותיים

 

קודם כל,

לא כולם מכירים, המשתמשים החדשים לא מכירים וההודעה שלי הייתה מכוונת אליהם.

עכשיו אני רואה ששמת גילוי נאות (שאפשר להגיד עליו שהוא כראוי) בחתימה שלך, כל הכבוד.

שנית, בתור כלכלן אני מבין את הערך של קניית מוצר "ישראלי" (ז"א גם אם הייצור הוא זר, היבואן מקומי כמובן ויוצר תעסוקה מקומית).

אני הכי מפרגן שיש, אבל עבור עסקים הוגנים.

בפעם הקודמת אני זוכר את התנהגותך אבל לא אפרט פה יותר מדי, בוא נגיד שתמשיך בכיוון של ההודעה האחרונה והכל יהיה בסדר ותצליח.

אם אתה עדיין חושב שאני לא מפרגן, תקרא שוב את מה שכתבתי לך קודם וגם מה שכתבתי לך בפעמים הקודמות כשהתערבתי כי די פרגנתי למוצרים שלך וחוסר הפרגון היחידי היה הדרך שבה אתה בוחר להעלים מידע מסוים וקריטי.

בתחרות הוגנת, המוצר האיכותי והמשתלם יותר (מחיר מול איכות וצורך הלקוח - עלות מול תועלת) ינצח בדר"כ.

פורסם (נערך)
תתחדש.

אתה צריך ללחוץ על הכפתור האמצעי.

אם אתה לקראת סיום הוידיאו, תחלץ עליו ואחרי שמתחיל וידאו חדש אתה יכול ללחוץ עוד פעם וככה תשמור 2 קבצים.

אין דרך אחרת.

 

התפקיד של הקבל זה לאגור מתח בכדי לספק למצלמה מספיק מתח לשמור את הקובץ האחרון בזמן כיבוי/הפסקת מתח.

 

קבל מאפשר למצלמה לעבוד בטמפ' גבוההות יותר, הוא פחות נשחק מסוללה וזה בא לידי ביטוי בהארכת אורך חיי המצלמה.

 

אם הייתי מעורב באירוע בשנייה 59 של הסרטון ולא הספקתי לשמור, אז אין לי ברירה אלא לעצור את הצילום ולשמור את הקובץ הרצוי ידנית?

או פשוט לדאוג להעביר את הקובץ למחשב באותו היום לפני שהמצלמה תגיע לגרוס את הקובץ?

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
קודם כל,

לא כולם מכירים, המשתמשים החדשים לא מכירים וההודעה שלי הייתה מכוונת אליהם.

עכשיו אני רואה ששמת גילוי נאות (שאפשר להגיד עליו שהוא כראוי) בחתימה שלך, כל הכבוד.

שנית, בתור כלכלן אני מבין את הערך של קניית מוצר "ישראלי" (ז"א גם אם הייצור הוא זר, היבואן מקומי כמובן ויוצר תעסוקה מקומית).

אני הכי מפרגן שיש, אבל עבור עסקים הוגנים.

בפעם הקודמת אני זוכר את התנהגותך אבל לא אפרט פה יותר מדי, בוא נגיד שתמשיך בכיוון של ההודעה האחרונה והכל יהיה בסדר ותצליח.

אם אתה עדיין חושב שאני לא מפרגן, תקרא שוב את מה שכתבתי לך קודם וגם מה שכתבתי לך בפעמים הקודמות כשהתערבתי כי די פרגנתי למוצרים שלך וחוסר הפרגון היחידי היה הדרך שבה אתה בוחר להעלים מידע מסוים וקריטי.

בתחרות הוגנת, המוצר האיכותי והמשתלם יותר (מחיר מול איכות וצורך הלקוח - עלות מול תועלת) ינצח בדר"כ.

 

אנחנו הוגנים ונמשיך להיות הוגנים , לא הסתרתי שום מידע בדבר היותי יבואן . עכשיו שהכל ברור , אני מקווה שיפנו אלינו ויתמכו בנו .

אני יעלה סירטון של המצלמה E350 מתוצרת CNS-LINK קוריאה.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

ממליץ בכל מקרה, לאחר ארוע שחשוב לנו לשמור תיעוד שלו, להעתיק את תוכן הכרטיס למחשב או לדיסק חיצוני...

הרבה פעמים תרצה לראות השתלשלות הארוע גם כמה דקות לפני שיאו.

למשל מישהו שנוסע בצורה מסוכנת בהמשך סמן מה לפני שהוא מעורב בתאונה...

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לגבי A119,

האם הבנתי נכון שאם מחברים את הכרטיס זיכרון למחשב, ואחר כך מחזירים את הכרטיס למצלמה, צריך לפרמט אותו?

כל פעם שעושים את זה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...