Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אז מה גירבסט הציעו לי?

או לשלם 34$ ולקבל אחת חדשה.

או לשלוח את התקולה על חשבוני וכשהיא תגיע לקבל החזר.

או לקבל 10$ החזר.

 

האמצעי הכי הגיוני כלכלית אבל אני לא מתכוון לחכות חודשיים בלי מצלמה, אחרת בשביל מה קניתי אותה?

הצעתי להם משהו אחר, אם לא יסכימו - נעבור לפייפאל.

זוכרים את זה?

אז כמה ימים לאחר מכן גירבסט הציעו לשלוח לי מצלמה חדשה בחינם (שזה מוזר, כי אמרתי שאני מוכן לשלם 7$ על משלוח). הגיעה פשוט חבילה חדשה כאילו הזמנתי שוב (אפילו היה כרטיס של "תודה שקנית אצלנו").

בינתיים השתמשתי בה רק פעם אחת בנסיעה לילית ארוכה שהייתה לי.

האיכות מעט טובה יותר, אבל לא בצורה משמעותית.

כן שמתי לב שהעדשה מעט רחבה יותר מאשר במצלמה הראשונה :?, והאיכות ביום טובה יותר.

 

אני פוחד לחבר אותה באופן קבוע עד שאמצע פתרון שימנע ממנה לקבל טיגון כמו הראשונה (אולי אשים מן ציפוי מראה מסביב לתושבת).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה שאלות לגבי המצלמה שאתם ממליצים A119

1. איפה הכי משתלם לקנות אותה? האם יש קופון במקרה?

2. האם שהכרטיס זיכרון מתמלא היא פשוט מוחקת ומצלמת (אין סופי)?

3. האם ניתן להגדיר שהתצוגה תתכבה אחרי כמה שניות -שבתחילת הנסיעה אני לא אראה את התצוגה?

4. האם כל מה שמגיע בערכה מספיק או שצריך לקנות עוד משהו?

5. האם שאני מתניע היא מתחילה לצלם ושאני מכבה את האוטו היא מפסיקה?

 

תודה.

פורסם
כמה שאלות לגבי המצלמה שאתם ממליצים A119

1. איפה הכי משתלם לקנות אותה? האם יש קופון במקרה?

2. האם שהכרטיס זיכרון מתמלא היא פשוט מוחקת ומצלמת (אין סופי)?

3. האם ניתן להגדיר שהתצוגה תתכבה אחרי כמה שניות -שבתחילת הנסיעה אני לא אראה את התצוגה?

4. האם כל מה שמגיע בערכה מספיק או שצריך לקנות עוד משהו?

5. האם שאני מתניע היא מתחילה לצלם ושאני מכבה את האוטו היא מפסיקה?

 

תודה.

 

אם אני לא טועה, בגירבסט מצעים אותה במחיר הכי זול.

80$ עם קופון שאפשא למצוא בעמוד יוטיוב שלי מתחת לסרטון של הa118c.

 

כאשר כרטיס הזכרון מתמלא, היא מוחקת את הקובץ הכי ישן וממשיכה לצלם.

 

כו, ניתן להגדיר כיבוי תצוגה.

 

בעתיד ימכרו פילטר cpl למניעת השתפקות, כרגע הוא רק בתיכנונים.

 

כן, בהתנעה/סויץ, היא מתחילה לצלם ובכיבוי מפסיקה.

פורסם

שימו לב ניתן לקנות את המצלמה כמצלמה קידמית בלבד ללא האחורית רק ב 400 ש"ח כולל משלוח , המצלמה היחידה שמצלמת בחנייה עם חיישן מתח מובנה וחיישן טמפרטורה , כרטיס 16GB מתנה .

 

הגיע למלאי וזמין למשלוח, מצלמת דשבורד לרכב עם כל היתרונות שחיפשתם :

1. תוצרת קוריאה.

2. מסך מגע ענק 3.5" לתפעול קליל של המערכת וצפייה בקבצי הקלטה בנוחות.

3. עברית מלאה .

4. חיבור קבוע לרכב ללא שקעי מצת ומתאמים אשר נרכשים בדרך כלל בנפרד .

5. מצלמה כפולה . FULL-HD מקדימה ואחורית HD.

6. צילום בחנייה אמיתי בלי קומבינות של חיבור מתחים . חיישן מתח פנימי במצלמה קוטע את הזרם ממצבר הרכב .

7.חיישן טמפרטורה פנימי כדי להגן על המצלמה וכרטיס הזיכרון .

8. אין סוללת ליתיום במצלמה אשר יכולות להתבקע מהחום.

9. 12-24 וולט , ניתן להתקנה במשאיות ללא ממיר מתח.

10. כרטיס זיכרון מתנה 16B.

11. מתאם USB לכרטיס זיכרון לצפייה במחשב מתנה .

12.מתקן שליפה מהיר של המצלמה .

13. קליפסים עם דבק 3M לניתוב כבל המתח בצורה אסטטית ברכב.

14. משלוח מהיר דרך UPS בתוך יום .

15. מחיר מנצח של 600 ש"ח כולל משלוח רק לחברי הפרום .

16. קיימת אנטנת GPS בנפרד כאופצייה ב150 ש"ח.

אתר יצרן :

http://www.cns-link.co.kr/base/pro/e350.html

 

[ATTACH=CONFIG]466641[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]466642[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]466643[/ATTACH]

אחריות לשנה ותשלום בכרטיס אשראי

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

זה נורמלי שבa118c ברגע שמניעים את הרכב כמה שניות לאחר הסוויץ (כשכל החשמל מתכבה לרגע), המצלמה לא נדקלת בחזרה לבד? צריך ללחוץ על הכפתור כדי להדליק אותה והרבה פעמים אני לא שם לב ונוסע כשהיא נשאר מכובה בכלל.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

הגיע המצלמה A119 עם המתאם GPS .. השאלה בעצם למה לשים את הGPS ?

מה זה מועיל , חוץ משרואים את המיקום? למה בסרטון לא רואים את האיזור ?שלטים? רחובות של אותו מקום?

מה בעצם מיוחד בזה שמוצג המיקום?

פורסם

GPS יכול טכנית גם לספק נתוני מהירות. לא יודע אם קיים פיזית בגמים הנ"ל או אם קביל כראיה משפטית.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הגיע המצלמה A119 עם המתאם GPS .. השאלה בעצם למה לשים את הGPS ?

מה זה מועיל , חוץ משרואים את המיקום? למה בסרטון לא רואים את האיזור ?שלטים? רחובות של אותו מקום?

מה בעצם מיוחד בזה שמוצג המיקום?

 

היתרון היחידי שאני רואה ספציפית בדגם הזה של A119 עם ה-GPS, זה שהתושבת בנויה כך שאתה יכול לחבר את הכבל ישירות לתושבת וכשאתה יוצא מהרכב אתה יכול רק להוציא את המצלמה מהתושבת ולהחביא אותה מבלי להתעסק עם כבלי חשמל.

המצלמה מקבלת חשמל מהתושבת עצמה בחלק העליון שלה או מהחיבור שבצד המצלמה עצמה.

אם אני ארכוש מצלמה שכזאת, בהחלט אשקול לרכוש את הדגם עם ה-GPS, אך ורק בגלל האפשרות הזאת. אני ממש לא מעוניין בהצגת המיקום שלי או המהירות שלי על גבי הסרטון.

פורסם (נערך)

ברגע שמדביקים אי אפשר להוציא.

בגרסא של הGPS, יש 2 תושבות.

אחת שהיא gps והשנייה היא רגילה ללא GPS.

בעתיד ימכרו בנפרד את התושבות ללא gps.

כרגע לא יצא לי להיתקל בהן.

 

קישור לתושבת gps בנפרד.

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/311657102069

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...