Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם יש טעם לשדרג את המוביוס? היא עובדת אצלי למעלה משנתיים , איזו מצלמהתיתן לי איכות צילום טובה יותר? בעיקר בלילה?

ד"א אני עם סאנדיסק 32 גיגה במוביוס גם בלי בעיות.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם (נערך)
האם יש טעם לשדרג את המוביוס? היא עובדת אצלי למעלה משנתיים , איזו מצלמהתיתן לי איכות צילום טובה יותר? בעיקר בלילה?

ד"א אני עם סאנדיסק 32 גיגה במוביוס גם בלי בעיות.

גם אני בפרשת דרכים לגבי שדרוג. עכשיו אני עם מספר מצלמות מוביוס, וממתין לראות חוות דעת לגבי החדשה.

אני מבין שה-A119C נותנת כמעט את אותה עבודה (למשל 1080p60fps), כשתהיה השוואה בצילום לילה אחליט מה לעשות.

 

יצאה מוביוס חדשה, לא יצא לי להתעמק בנושא. ריפרפתי טיפה ולא ראיתי שמשבחים אותה.

 

יש את הa119.

ובעתיד תצא a119s עם חיישן סוני, עדיין אין עידכונים לגביה.

 

A119S תהיה עם קבל? אם כן, יש צפי מתי בערך היא אמורה לצאת? נניח חודש-חודשיים, חצי שנה-שנה?

 

 

עריכה:

חיפשתי וראיתי שספק מסוים עדכן שיהיה בעוד חודש חודשיים.

השאלה היא אם היא תהיה עם קבל?

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם (נערך)

בבקשה להסיר ההודעה

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמתי לב שיש מצלמות שמצלמות במעוגל, והתמונה לא נראית טבעית

זה בגלל שהמצלמה צמודה לשמשה אולי?

אצלי רואים במעוגל...119A

גם הדשבורד עגול

פורסם

אתה מתכוון לצילום הזווית רחבה.

צילום הזווית רחבה נדרש כדי להכניס לתמונה את כל מה שמתרחש לפני המצלמה, אבל גורם לעיוותים בקצוות התמונה שכינית אותם "מעוגל"

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

החלטתי לקנות את הל119A

 

שתי שאלות.

 

1. האם יש פונקצליות כזאת במצלמה-שהתצוגה תתכבה באופן אוטומטי אחרי כמה שניות מההתנעה ועדיין המצלמה תקליט?

 

התצוגה מפריעה לי בנסיעה.

 

2.האם המחיר הכי זול שניתו לקנות אותה הוא 80$?

פורסם (נערך)
חיובי ל2 השאלות.

אבל תמיד טוב לבדוק, אולי תמצא יותר זול.

בגירבסט כרגע 79.90 עם קופון.

 

 

זה הלינק נכון? האם משלמים מכס?

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_392247.html?wid=21

עריכה אחרונה על ידי sh182
פורסם

99.9% שלא תצטרך לשלם מע''מ.

 

הקופונים נמצאים בינתיים ''בהצג עוד...'' מתחת לסרטון של הa118c.

קישור לערוץ שלי:https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

הA119 כבר בדרך אלי, כמובן שתהיה סקירה+ אצלם גם התקנה לתיבת הפיוזים.

פורסם
99.9% שלא תצטרך לשלם מע''מ.

 

הקופונים נמצאים בינתיים ''בהצג עוד...'' מתחת לסרטון של הa118c.

קישור לערוץ שלי:

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

הA119 כבר בדרך אלי, כמובן שתהיה סקירה+ אצלם גם התקנה לתיבת הפיוזים.

 

תודה על התשובה, אני אקנה דרך הלינק שלך ("זה נהנה וזה לא חסר")

 

שאלה אחרונה באתי להזמין וראיתי שיש משלוח של air mail unregister , ויש עוד אופציה של register air mail. במה לבחור?h.gif

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...