Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנו gps בתוך התושבת של המצלמה. הוא לא מצריך כרטיס סים.

 

חיבור המצלמה הוא כבל usb מיני שמגיע איתו שנאי עם 2 כניסות usb (מטען פלאפון לרכב).

 

ניתן גם לגשת לחשמלאי/ מתקין מערכות שמע בכדי לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים.

אבל, זה לא חובה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החיישן מגביל את הרזולוציה ל1080p.

לא יצא לי להתעמק עדיין מספיק בגירסאות הללו, מה גם שהa119s עדיין רק בתכנון למיטב הבנתי.

ראיתי שכתבו שתהיה הגבלה ל 1080P ו 60FTP - הדבר לא מצביע בהכרח על איכות פחותה,

אלא על רזולוציה קטנה יותר.

אם ברזולוציה עסקינן, לדעתי (1080P (FHD זה לחלוטין מתאים למצלמת רכב, ואם כבר

להעלות במשהו זה בכמות הפריימים.

 

מוקדם מדי לשפוט איכות יום ולילה למצלמה שטרם יצאה לשוק. יתר על כן, אינני רואה סיבה שבגללה

יוציאו דגם שאמור להוות שדרוג ואותו דגם יציע איכות פחותה.

עיקר הבעיה של מצלמות הרכב זה להציע איכות צילום בתנאי תאורה בעייתיים (כמו לילה),

בתאורה אופטימלית רובן יציעו איכות סבירה ויותר מכך. אם בa119s יהיה חיישן איכותי יותר (של חברת

Sony, לפי מה שכותבים), תהיה איכות צילום טובה יותר גם בלילה וגם ביום.

 

צריך לזכור גם שלא תמיד כשרושמים לכם שהמצלמה מצלמת ברזולוציה של 2K או 4K זה אכן כך,

בפועל חלקם פשוט מותחים את התמונה הקיימת (שמתקבלת ב 1080P במקרה הטוב) בצורה דיגיטלית.

גם בנושא של פריימים קיים סיפור דומה - לוקחים מצלמה שמצלמת 30FPS אמיתי, מכפילים כל פריים ב 2

ומקבלים 60FPS פיקטיבי.

פורסם
היי חברה,

אני מחפש מצלמה ויש כל כך הרבה אפשרויות שאני כבר אובד עצות.

מאוד מאוד חשוב לי מצלמה עם איכות צילום מעולה ביום ובלילה (הבנתי שיש חיישן מיוחד של סוני), שיהיה אפשר לראות בבירור מספרי מכוניות, איכות בנייה / הרכבה מעולה ואיכותית. ראיתי מלא סוגים: DOD LS460/470, VIOFO A119, GARMIN DASH CAM 20/35 (היו עוד כמה ששמם לא עולה לי).

אשמח מאוד להמלצה על המצלמה הטובה ביותר :)

 

מישהו מענה.. ? :lol:

עומר :-)

פורסם

לכל מי שמעוניין לחבר את המצלמה ישירות לפיוז, אז מצאתי מדריך מעולה באנגלית:

http://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/167284-diy-hardwiring-your-dashcam.html

 

למי שמעוניין במדריך קצר יותר בעברית, יש הסבר טוב של חבר הפורום automatic1:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?607206-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-DVR-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%96-(%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94)

 

הערה בנוגע למדריך של Automatic1:

הכבל האדום מתחבר לחיבור של הפיוז (FUSE TAP) במדריך של Automatic1.

הכבל השחור הוא הארקה ואותו יש לחבר למסגרת מתכת של האוטו (ניתן לחבר לאחד הברגים באיזור).

פורסם

במחיר המטורף הזה, אני לא מבין למה אתה שוקל דווקא את זה.

יש לך את הA119C החדשה, וגם את המוביוס החדשה. שתיהן באזור 90 דולר+-

המוביוס קטנה יותר וללא מסך

אך הA119C גם כן קטנה יחסית לשאר המצלמות ועם מסך קטן.

פורסם

119 גדולה. כן, מכיר גם את המוביוס,היתרון של wf1 שאפשר לראות ישירות לכל מכשיר שתומך ב wifi, ניתן להשיג את wf1 גם בפחות כסף.

אוהבים כאן להתייחס לזה, אז למוביוס יש סוללה פנימית ול wf1 קבל על.

פורסם

חברה, מישהו יכול אולי לצלם לי את המצלמה (118 או 119) מבחוץ ? אני רוצה להבין פחות או יותר איך היא נראית מבחוץ...אני מעוניין במצלמה קטנה דיי נסתרת.

 

*חבר קנה מתחנת דלק סונול את המצלמה ב 190 שקל, מצלמה על הפנים, כמו של מצלמות ראשונות שיצאו..

הקטע שהיא בולטת בנוסף לזה שהיא לא יעילה, לאחר שבוע שברו לו את השמשה וגנבו את המצלמה.

עזבו את זה שיש לו שם מערכת סאונד מעל 20 אלף ש"ח שלא נגעו בה.

Scan Speak

פורסם
119 גדולה. כן, מכיר גם את המוביוס,היתרון של wf1 שאפשר לראות ישירות לכל מכשיר שתומך ב wifi, ניתן להשיג את wf1 גם בפחות כסף.

אוהבים כאן להתייחס לזה, אז למוביוס יש סוללה פנימית ול wf1 קבל על.

 

יש לי מספר מצלמות מוביוס, כולן הוחלפו לקבל.

מאוד פשוט להחליף (לוקח פחות מדקה) את הסוללה בקבל שעלותו היא 5$.

פורסם

אממ,

הזמנתי את ה a118c, שאמורה לשבת על שמשת משאית. שמשה אנכית לחלוטין( בלי זווית כמו ברכב פרטי). האם העדשה המסתובבת תוכל לייצר זווית ישרה לכביש?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...