Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אחרת המצלמה תצפצף לך כל הדלקה ותבקש לעשות פורמט.

כמובן שהיא לא מצלמת במצב זה.

 

זה נועד למנוע הווצרות קבצים חדשים שנוצרים בעת העברת הנתונים במחשב.

קבצים אלו עלולים להפריע לפעולה תקנינה של המצלמה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלכס,

 

אני לא בטוח ב-100% שהפרוצדורה דרושה, מכיוון שאני לא נדרשתי לפרמט את כרטיס הזיכרון, לאחר שהוצאתי אותו מה- A119 וחיברתי למחשב לצורך העתקת סרטונים מהכרטיס למחשב.

כשהחזרתי בחזרה את הכרטיס למצלמה, לא הוצגה שום בקשה לפירמוט.

 

אולי פירמוט הכרטיס נדרש, במקרים בהם קבצים הועברו מהמחשב לכרטיס הזיכרון.

פורסם

זה דרישה מאוד מוזרה, למה שיהיה שינוי בקבצים בכרטיס אם רק חיברתי, ראיתי, הוצאתי?

באמת מוזר ולא מובן.

 

fusion-x אם זה באמת לא מבקש אלא אם היה שינוי, זה כבר יותר הגיוני.

למרות שגם אז אני לא מבין את הצורך..

פורסם

בדרך כלל המתאימים של כרטיסי הזכרון יוצרים קבצים על גבי הכרטיס.

 

יכול להיות שהמצלמה מזהה אותם ומבקשת פירמוט.

 

יכול להיות במקרים שלכם לא נוצרו קבצים כאלו, לכן המצלמה לא ביקשה פירמוט לכרטיס הזכרון.

 

אם צופים בקבצים כאשר מחברים את המצלמה ישירות, היא לא אמורה לבקש פירמוט.

פורסם
אם נוצרים קבצים חדשים כתוצאה מהחיבור למחשב, אז כבר יותר הגיוני הבקשה לפרמוט.

סבבה,

תודה לשניכם.

פה ^ אין דבר שהוא לא נכון.

 

 

מתאמי כרטיס הזיכרון הינם פסיביים לגמרי, הם ממש לא יוצרים קבצים חדשים.

נו, באמת.

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

בצורה שכתבת "נו, באמת" נובע שאתה מזלזל במה שכתבו.

 

אני סומך על כולם אבל קורא מה שנכתב.

נסה גם אתה לקרוא את מה שנכתב...

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

?!

אז אלכס התבלבל וחשב שהמתאם יוצר, כמובן שהמערכת יוצרת ולא מתאם.

הוא עוזר פה לכולם תורם, לא יקרה שום דבר אם תפרגן ואפילו תתקן בצורה יפה במקום לענות "נו, באמת".

פורסם (נערך)

זה לא שהתבלבלתי.

הייתי בטוח שכך הדבר. כי אכן נוצרים קבצים.

חשבתי שהם נוצרים בגלל קובץ צרוב על המתאם.

 

כולם טועים ולא קרה כלום.

בסופו של דבר זה לא משנה מה יוצר את הקבצים, העיקר ידוע שהם נוצרים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם אתה לקראת סיום הוידיאו, תחלץ עליו ואחרי שמתחיל וידאו חדש אתה יכול ללחוץ עוד פעם וככה תשמור 2 קבצים.

אין דרך אחרת.

 

תודה על העזרה.

אלא אם אני טועה, אין לי שום דרך לדעת מתי נוצר וידיאו חדש ואם אני בתחילת או סוף הקלטה. ככה שאם אני רוצה להבטיח ב 100% את שמירת הוידיאו - הדרך היחידה היא להפסיק את ההקלטה עד שאני שומר את הקובץ בבית. אני צודק?

וגם אם היתה דרך לדעת, עדיין אין מענה למקרה בו למשל קרה משהו שאני רוצה תיעוד שלו כ 5 שניות לפני סוף הסרטון, ועד שלחצתי על הכפתור כבר עברו 5 שניות ואני בעצם אשמור את הוידאו שאחריו, והוידאו עם הדברים שאני רוצה ימחק (כמובן רק בהנחה ואסע מספיק זמן עד הבית ככה שההקלטה תדרס).

אני חושב שפשוט אקנה כרטיס זכרון גדול יותר (כרגע עם 8GB ונוהג בנסיעות ארוכות), כדי למנוע את האפשרויות הנ"ל.

תודה שוב

פורסם
תקנה כרטיס זיכרון גדול וכל הבעיות שלך יפתרו.

המצלמה תומכת עד 64 גיגה, בערך 7 שעות הקלטה.

רצוי לא לרכוש כרטיס מסוג סאנדיסק.

 

כן, אני אקנה כנראה 32.

מה הבעיה עם סאנדיסק? אני משתמש רק אתם (כולל במצלמה) ולא היו לי בעיות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...