Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הg1wc מחוברת לשקע מצת צידי שאני לא משתמש בו.

הa118c מחוברת לvico power plus שמחובר לתיבת הפיוזים.

 

אני מקווה שעד הסופ"ש אבצע את ההתקנה לa119.

בסרטון אני אדגים איך מחברים לתיבת הפיוזים.

אחרי ההדגמה אחבר את הa119 במקביל לa118c לvico power plus.

פורסם (נערך)

אלכס מחר אקנה מפה http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_391603.html

איזה קוד לשים בהזמנה כדי שתקבל 10%?

אין מה לדאוג מזיוף זה אתר מוכר נכון?

 

אגב ראיתי בסרטון שניסית לשים כרטיס של 64gb איך מתפקד? ללכת על בטוח עם 32?

עריכה אחרונה על ידי fifar4
פורסם

הזמתי אני ה-A119 בראשון לחודש, ב-11/8 כבר הגיע לארץ.

 

ה' יודע למה זה עדיין לא הגיע אלי, יכול להיות שתקוע במכס? אם כן, זה כבר כמעט שבועיים, ולמה לעזאזל אין להם מספר מעקב בין לאומי?

 

שוחחתי בצ'אט עם נציגה מהאתר, היא אומרת לחכות עוד 5 ימי עסקים, על מה ולמה?!

ללא שם.jpg

פורסם (נערך)
אלכס מחר אקנה מפה http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_391603.html

איזה קוד לשים בהזמנה כדי שתקבל 10%?

אין מה לדאוג מזיוף זה אתר מוכר נכון?

 

אגב ראיתי בסרטון שניסית לשים כרטיס של 64gb איך מתפקד? ללכת על בטוח עם 32?

הוספתי קישור זמני מתחת לסרטון של הa118c.

אני לא ממליץ על המצלמה הזו, את הקישור הוספתי לצורך בדיקה. בזמן האחרון אני לא מקבל את הקופונים מהרכישות ואני רוצה לבדוק את זה.

אם אתה מחליט לבצע את ההזמנה, תגש לקישור שהוספתי ותכניס את המצלמה לעגלת הקניות. אם המצלמה הייתה לפני זה בעגלת הקניות ואז נכנסת לקישור אז כנראה שלא אזכה בקופון.

 

אין לך מה לדואג מזיופים, מצלמה זו כבר מזוייפת.

האתר אמין, בעת ההזמנה תדאג לבחור במשלוח כולל מספר מעקב.

 

לגבי כרטיס הזיכרון.

אני מזכיר לך שמדובר במצלמה שונה מייצרן שונה.

בa118c, כרטיס 64 עובד מצויין.

 

איך האיכות שלה יחסית לA118C?

 

איך האיכות של הa119 יחסית לa118c?

בהרבה יותר טובה.

גם מבחינת צילום וגם מבחינת בנייה.

 

עריכה. קראתי עוד פעם את השאלה והבנתי שאפילו לא נכנסת לסרטון ואתה חושב שvico power plus זה מצלמה.

הזמתי אני ה-A119 בראשון לחודש, ב-11/8 כבר הגיע לארץ.

 

ה' יודע למה זה עדיין לא הגיע אלי, יכול להיות שתקוע במכס? אם כן, זה כבר כמעט שבועיים, ולמה לעזאזל אין להם מספר מעקב בין לאומי?

 

שוחחתי בצ'אט עם נציגה מהאתר, היא אומרת לחכות עוד 5 ימי עסקים, על מה ולמה?!

מדובר במשלוח אקספרס עם שליח עד הבית.

ככה קיבלתי את שלי.

לא הייתי בבית השליח השאיר פתק ושם את המצלמה בבית הדואר הראשי.

תיצור קשר עם gxc.co.il

הם חברת השילוח, תבקש מהם את הברקוד של החבילה.

אותו אתה יכול להכניס לאפליקציה של הדואר ולבדוק איפה היא נמצאת.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אלכס למה אתה לא ממליץ? ואני אוציא מהעגלה אם היא שם ואכנס שוב. היה יותר בטוח אם היה קוד שצריך לרשום.

אני חייב שתי מצלמות ואין לי אפשרות לפתוח את החשמל ברכב רק דרך שקע מצית או usb. מה לקנות אחת פשוטה לאחורה פשוט ולחבר בנפרד? תודה

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

אני לא ממליץ מהסיבה הפשוטה שאיכות הצילום לא תהיה מספיק טובה כמו מצלמה חד כיוונית.

יש לך ים אפשרויות לחבר 2 מצלמות.

שקע מצת מפוצל,

שנאי usb מפוצל, כמו בa119.

חיבור לתיבת הפיוזים אצל חשמלאי.

 

אני בכלל לא ממליץ לקנות את המצלמות הזולות ב30$ כי הן לא ישרדו הרבה והאיכות שלהן לא טובה.

פורסם

פיפאר4, כשאתה מזמין את המצלמות תזמין גם מפצל לשקע מצית לשלושה שקעים. ככה תחבר את שתי המצלמות וגם ישאר שקע פנוי.

אני גם יכול להעלות תרשים של חיבור שתי המצלמות לשקע אחד. אם יש לך מלחם וידיים יציבות תוכל לעשות את זה לבד.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

פורסם
צודק.

כתבתי את הכתובת מהזכרון.

http://www.gcx.co.il

 

 

גועל נפש של שירות!!

שעה וחצי חכיתי שיענו, בסוף התנתה השיחה.

ואז שוב 20 דקות, התייעשתי וניתקתי, אחרי שעתיים התקשרתי שוב, 20 דקות של המתנה, סוף סוף ענו לי, מעוכב במכס, דמי שחרור 50 ש"ח ופלוס צריך להוסיף מע"מ, יוצא בערך 150 ש"ח, בלי קשר ששילמתי 90 דולר (עם ה-gps)

 

שאלתי למה לא התקשרו אלי שבועיים?! אמרו שאין טלפון שלי, פשוט בדיחה!

 

אני לא רוצה את המצלמה, מענויין שיחזירו לשולח ושיחזירו לי את הכסף.

 

אפשרי?!

 

אני עוד אמרתי לנציגה ששילמתי תוספת כסף למשלוח מהיר, מהיר זה לא היה, כרגע אין לי כבר שימוש במצלמה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...