Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

למה לא?

בגלל הsharesale?

יש גילוי נאות, כל אחד מזמין מאיפה שבא לו, את הלינקים והקופונים אני משאיר בערוץ יוטיוב שלי. מי שרוצה נכנס.

 

אני יכול לעשות sharesale גם לכל מצלמה אחרת שנמכרת באתר.

זה לא שאני בחור מצלמה וסתם ממליץ עליה. מדובר באמת במצלמות מעולות.

 

ד''א עד היום הייתי בטוח שגירבסט נותנים את המחיר הכי נמוך למצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אל תנפח את המחיר בגירבסט.

 

המחיר 77$ עם קופון

מי שמשלם מיסים זה מי שמזמין עם משלוח אקספרס.

 

בכל מקרה, כרגע גם לא במלאי.

ממה שראיתי גם מי שמזמין במשלוח רגיל נתפס ומשלם מיסים.

לא ניפחתי מחיר, כתבתי בדיוק ממה מורכב החישוב.

 

מי שרוצה לחכות שהמוצר יחזור למלאי ולא לשלם מיסים בוודאות מוזמן.

אני אגיד את זה פעם נוספת, לא מפריע לי שלא ישתמשו בלינק שנתתי.

מי שרוצה, יכנס לאתר ויקנה לפי אותו הסבר בדיוק את המוצר במחיר שציינתי.

 

לגבי ההודעה האחרונה, זה ייעוץ כי ביחס עלות-תועלת ה-a119 מומלצת.

אני הצגתי דרך לשלם עליה פחות ולא להסתכן בתשלום מיסים

פורסם

רון אין שום בעיה עם זה שאנשים שעוזרים 'ירוויחו' מזה קצת אל תשכח שזה לא בא על חשבון הקונים וזה סוג של הוכרת תודה עבורם. לכן התעקשתי להזמין מהקישור של אלכס. אז לא ידעתי גם על evrebuyin שגם מוכרים מצלמות

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

קיבלתי את המצלמה a119 היום ללא כל תשלום נוסף , המחיר על האריזה היה מצויין ביורו (67 יורו ) , המשלוח היה מסוג - רשום, רגיל.

- הגרסה עם gps .

פורסם

תקשיבו קניתי מזמן SQ8 חשבתי לשים לרוורס בשביל שיהיה גם.. השתמשתי היום ואני חייב לומר שאיכות מדהימה. אולי לא תשרוד הרבה בשל מחירה 40₪ אבל ביחס למחיר איכות ממש מפתיעה. לדעתי אחלה בתור מצלמה שניה נקווה שתאריך ימים

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

הזמנת גם שתי 118 אם אני זוכר נכון. מה שחשוב במצלמות דרך זו האמינות ז"א שאתה לא צריך לבדוק כל יום שהיא מצלמת תקין ובאמת מקליטה. אני מקווה שזו שתחזיק לך מעמד עד שה 118 תגיע. לי היתה תאונה ואלמלא המצלמה האחורית הייתי בצרות היום.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...