Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה ערוץ! בהחלט מועיל למי שאינו בטוח

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

שלום חברים

קניתי היום DOD LS470W ושמתי לב שיש קצת השתקפות של השמשה והצילום לא מספיק חד בצדדים..

הבנתי שיש איזה פילטר מסוים שיכול לתקן את הבעיה..

אם אפשר קישור לקניה או אפילו את השם שלו אני אשמח מאוד.

תודה

פורסם
הנה קישור לדוגמא, אתה צריך פילטר cpl על מנת להקטין השתקפות.

 

וואו איזה מחיר מוגזם..

איך אני בודק את הגודל של העדשה? זה 52 מ"מ כמו בתמונה?

יש מצב לקנות אחד פשוט בארץ ופשוט "להניח" על ה DOD או אפילו לחזק עם מסקינג טייפ?

פורסם

זה היה ממש סתם קישור לדוגמא, הראשון שתפסתי במרשתת, סתם כדי לתת מושג מה צריך.

באופן כללי מסנני cpl איכותיים וטובים עולים כסף והרבה, זה בין המסננים היקרים שיש לרכוש עבור עדשות.

פורסם
היצרן עובד על כזה, הצפי שימכר בחודש הבא בתמורה ל בערך 10$ .

 

זה היה ממש סתם קישור לדוגמא, הראשון שתפסתי במרשתת, סתם כדי לתת מושג מה צריך.

באופן כללי מסנני cpl איכותיים וטובים עולים כסף והרבה, זה בין המסננים היקרים שיש לרכוש עבור עדשות.

 

העלתי סרטון שלי מהיום מהמצלמה LS470W ומשום מה האיכות לא נראית לי כמו בסרטונים שראיתי ב YOUTUBE.

מה אתם אומרים על האיכות?

פורסם

גם לי נראה בסדר גמור. בהתחלה של הסרטון הרמזור מטושטש, זה הציק לי קצת, יכול להיות השמשה/ עדשה לא נקייה כהלכה.

 

חוץ מזה, ההשתקפות של הדשבורד מורידה מהאיכות.

 

היום צפיתי בסרטונים של הA119, חובה לרכוש פילטר CPL.

לפחות אצלי ברכב המצב קטסטרופה, ממש מוריד מאיכות הצילום.

הדשבורד שלי מחוספס וכל החיספוס עובר לסרטון.

 

אפשר לומר שאני מרוצה יותר מאיכות הצילום בלילה מאשר איכות הצילום ביום.

פורסם
גם לי נראה בסדר גמור. בהתחלה של הסרטון הרמזור מטושטש, זה הציק לי קצת, יכול להיות השמשה/ עדשה לא נקייה כהלכה.

 

חוץ מזה, ההשתקפות של הדשבורד מורידה מהאיכות.

 

היום צפיתי בסרטונים של הA119, חובה לרכוש פילטר CPL.

לפחות אצלי ברכב המצב קטסטרופה, ממש מוריד מאיכות הצילום.

הדשבורד שלי מחוספס וכל החיספוס עובר לסרטון.

 

אפשר לומר שאני מרוצה יותר מאיכות הצילום בלילה מאשר איכות הצילום ביום.

 

כן אני מחפש את הפילטר הזה במחיר סביר..ויכול להיות באמת שהשמשה לא הכי נקייה למרות שניקיתי אותה שבוע שעבר.

אצלי שמתי לב שההשתקפות בעיקר בצדדים וזה מבאס רצח.

אני ממש מרוצה מכל התוספות של המצלמה הזאת,GPS ותצוגת מהירות,וגם במחשב בתוכנה של ה DOD אתה רואה את

המסלול שנסעת בכל סרטון שזה ממש מגניב.

עוד שאלה למי שמבין ה GPS והתצוגת מהירות שיש בחלק מהצלמות לרכב זה קביל בבית משפט?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...