Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי את העניין בנסיעה קצרה, כ 15 דקות.

 

מצפצף עם סיבה ובלי סיבה.

מצפצף במעבר בין נתיבים.

מצפצף אם הרכב מלפני בולם.

סתם מצפצף.

 

בכללי יכול להיות מועיל, אבל ממש לא בשבילי.

 

חוויתי תקלה בעקבות זה.

דבר ראשון, לאחר הנסיעה ניסיתי לכבות את ההקלטה ולהחזיר לרזולוציה 1440p, ללא הצלחה והמצלמה נתקעה.

שום כפתור לא הגיב.

לאחר הוצאת כבל המתח והחזרתו, המצלמה חזרה לרזולוציה 1440p בעצמה.

 

בדקתי את העניין שוב ולאחר כל כיבוי המצלמה חזרה לרזולוציה 1440p והגדרת בקרת הסטייה וההתנגשות הייתה נכבת.

 

אציין שהמצלמה עבדה יומיים רצוף עם כיבוי והדלקה בכל התנעה ע''י הויקו פאור פלוס.

הגרסא של המצלמה היא לא הכי עדכנית, יש גרסא חדשה שיצאה אתמול ויכול להיות היא פותרת את הבעיות שיש.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה בקיצור זה כמו כל המערכות האלה שמצפצפות כל הזמן כדי שברגע שיקרה משהו יגידו שציפצף. חבל שלא עושים משהו כמו מוביליי עם התראות חירום בלבד, כמובן שמצלמה לא יכולה להוות איזה שהוא תחליף אך אם היה נותן התראות בצורה מבוקרת היה נחמד

פורסם (נערך)

טוב אז התרשמות מהמצלמה ,

ההשתקפות מול המראה , הוא דבר שמורגש ומחייב את הפילטר.

איכות הצילום טובה מאוד גם ביום גם בלילה .

כשקיבלתי את המצלמה היא לא הייתה מגיבה לכפתור ההקלטה ולא היה ניתן לגשת לתפריט אם המכשיר התחיל להקליט.

כיבוי ,הדלקה ולחיצה מהירה על כפתור rec ורק אז יכולתי לגשת לתפריט

הבעיה נפתרה ע״י שחזור הגדרות יצרן.

 

שימו לב , אם מבטלים את חיישן הרגש (מצב off) לא ניתן להשתמש בכפתור לשמירת הסרטון לכן הוא חייב להיות מופעל.

 

איכות ודיוק ה gps , המיקום ממש מדוייק הנעילה על הלוויינים מהירה מאוד- מספר שניות.

 

מבחינת איכסון,

גודל סרטון של 10 דקות הוא 1GB וקצת לאיכות 1080p 30FSec

לאיכות הגבוהה ביותר 1.5-6 GB

 

ההמלצה שלי היא לכרטיס לפחות עם 64GB ולא פחות.

 

התקנה:

כבל ה usb לדעתי מספיק ארוך להתקנה בשמשה הקידמית ועוד נשאר עודף.

את המלצה התקנתי קבוע ברכב עם פתיחת הסוויצ׳ לא על פיוז המצת , כיוון שברכב שלי המצת פועל קבוע.

כרגע עם פיוז של 3 אמפר אך הוא ירד ל 2 ברגע שאקבל את הפיוזים. גם 3 זה בסדר.

עוד פרטים על ההתקנה אתן מאוחר יותר. כולל מספר בדיקות שביצעתי.

 

 

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי genadi
פורסם
טוב אז התרשמות מהמצלמה ,

ההשתקפות מול המראה , הוא דבר שמורגש ומחייב את הפילטר.

איכות הצילום טובה מאוד גם ביום גם בלילה .

כשקיבלתי את המצלמה היא לא הייתה מגיבה לכפתור ההקלטה ולא היה ניתן לגשת לתפריט אם המכשיר התחיל להקליט.

כיבוי ,הדלקה ולחיצה מהירה על כפתור rec ורק אז יכולתי לגשת לתפריט

הבעיה נפתרה ע״י שחזור הגדרות יצרן.

 

שימו לב , אם מבטלים את חיישן הרגש (מצב off) לא ניתן להשתמש בכפתור לשמירת הסרטון לכן הוא חייב להיות מופעל.

 

איכות ודיוק ה gps , המיקום ממש מדוייק הנעילה על הלוויינים מהירה מאוד- מספר שניות.

 

מבחינת איכסון,

גודל סרטון של 10 דקות הוא 1GB וקצת לאיכות 1080p 30FSec

לאיכות הגבוהה ביותר 1.5-6 GB

 

ההמלצה שלי היא לכרטיס לפחות עם 64GB ולא פחות.

 

התקנה:

כבל ה usb לדעתי מספיק ארוך להתקנה בשמשה הקידמית ועוד נשאר עודף.

את המלצה התקנתי קבוע ברכב עם פתיחת הסוויצ׳ לא על פיוז המצת , כיוון שברכב שלי המצת פועל קבוע.

כרגע עם פיוז של 3 אמפר אך הוא ירד ל 2 ברגע שאקבל את הפיוזים. גם 3 זה בסדר.

עוד פרטים על ההתקנה אתן מאוחר יותר. כולל מספר בדיקות שביצעתי.

 

 

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

איך הנסיעה עם אפשרויות ה fcws ldws

מה ההתרשמות שלך?

פורסם

צריך עזרה עם ה A118C

המצלמה הגיעה וישנן בעיות מסויימות,

1. המצלמה מקליטה 7-15 שניות ומרסטת את עצמה ואז רושם לי card error\memory error

אחרי כיבוי והדלקה יזומה יכול לעשות עוד הקלטה כזאת ולזרוק גם card full

*בהתחלה הייתה בעיה של card full עשיתי פורמט למקטעים של 32KB ולא 16 וזה עזר עם זה (FAT32)

2.כשאני מתחבר למחשב ובוחר mass storage הוא מזהה התקן אבל טוען שהוא לא מחובר (דרך חיבור של אדפטר מראה סירטונים ותמונות שאני כן מצליח לתפוס במצב הקיים)

 

יש לי כרטיס SD זול של 32 GB אמור להיות קלאס 10 (בדקתי אותו והוא בגודל המצויין ומקבל קבצים כמו שצריך)

 

ניסיתי גם לעשות פורמט לכרטיס דרך המצלמה וזה לא עזר.

 

אם מישהו נתקל במשהו דומה ומצא פתרון אשמח לעצה.

פורסם

שלום לכם .



ברשותי מצלמה לרכב מסוג

PR-1500CDV של Provision .



עם המצלמה מגיעה מצלמה נוספת לצילום אחורי שמתחברת למצלמה הראשית .

כיצד אני אמור להפעיל את המצלמה הנוספת שתפעל תמיד ?

כרגע היא מחוברת אבל אני לא מוצא דרך להקליט דרכה .

פורסם (נערך)
אתה מצפה שמישהו יכתוב לך, משהו חוץ מ''תחליף את הכרטיס''?

 

תפסיק לצפות ותחליף את הכרטיס.

 

:roll:

רציתי לאמת אם זה כרטיס או מצלמה,בכל מקרה בדיוק יצא לי לבדוק מול כרטיס SD אחר ואכן הכרטיס הוא הבעיה.

תודה.

נ.ב מה עדיף מבין kingston,sandisk,transcend

יש במהירות 45 מגה לשנייה ויש כפול מזה, שני המהירויות יעבדו עם המצלמה?

עריכה אחרונה על ידי Nuker
פורסם

שלום לכם .



ברשותי מצלמה לרכב מסוג

PR-1500CDV של Provision .



עם המצלמה מגיעה מצלמה נוספת לצילום אחורי שמתחברת למצלמה הראשית .

כיצד אני אמור להפעיל את המצלמה הנוספת שתפעל תמיד ?

כרגע היא מחוברת אבל אני לא מוצא דרך להקליט דרכה .

צר לי, אין לי את הידע במצלמות דו כיווניות.

יכול להיות משהו בהגדרות ויכול להיות אתה צריך להשתמש בתוכנה ייעודית בשביל לצפות בסרטונים של מצלמה דו כיוונית.

תבדוק במדריך משתמש שהגיע עם המצלמה.

:roll:

רציתי לאמת אם זה כרטיס או מצלמה,בכל מקרה בדיוק יצא לי לבדוק מול כרטיס SD אחר ואכן הכרטיס הוא הבעיה.

תודה.

נ.ב מה עדיף מבין kingston,sandisk,transcend

יש במהירות 45 מגה לשנייה ויש כפול מזה, שני המהירויות יעבדו עם המצלמה?

כל כרטיס שהוא class10 יתאים.

הכי פחות מומלץ זה הסאנדיסק.

פורסם
צר לי, אין לי את הידע במצלמות דו כיווניות.

יכול להיות משהו בהגדרות ויכול להיות אתה צריך להשתמש בתוכנה ייעודית בשביל לצפות בסרטונים של מצלמה דו כיוונית.

תבדוק במדריך משתמש שהגיע עם המצלמה.

 

תודה , חיפשתי במדריך וחוץ מזה שכתוב שיש מצלמה אחורית אין שום אזכור איך להקליט דרכה או לצפות בסרטונים .

אנסה לפנות לחנות שממנה נרכשה המצלמה .

פורסם
צר לי, אין לי את הידע במצלמות דו כיווניות.

יכול להיות משהו בהגדרות ויכול להיות אתה צריך להשתמש בתוכנה ייעודית בשביל לצפות בסרטונים של מצלמה דו כיוונית.

תבדוק במדריך משתמש שהגיע עם המצלמה.

 

כל כרטיס שהוא class10 יתאים.

הכי פחות מומלץ זה הסאנדיסק.

הרבה לא ממליצים סאן דיסק למרות שאני איתם כבר המון שנים בכל מכשיר.

סמסונג נחשבים טובים מאוד ואם כבר סאן דיסק אז לך על גרסאת האקסטרים שאמור להיות עמיד יותר

פורסם

למה דווקא אותו? המצלמה באמת צריכה 90mb/s? יקר.

 

אגב שאלה אולי מפגרת איך נתוני הgps מתעדכנים באתר אם אין למצלמה חיבור סלולרי?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...