Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה.

למה זווית צרה עדיפה או בעצם רואים בה בצילום פחות?

הכוונה בלופ זה ששנראה לי שראיתי בביקורת וידאו כלשהי שיש צילום עם לופ מקסימלי של 3 דק' - כלומר זה מתחיל להקליט מחדש כל 3 דק'?

לגבי שקע המצית הבנתי שזה מונע את אופציית צילום החניה (כל עשר שניות), לא?

התקציב הוא 150-250 ש"ח (צריך לקנות 3 מצלמות ל3 רכבים)

Mazda 2 2013

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בזווית צרה הצילום לא נמתח למצב של Fish eye, בגלל שהוא לא נמתח רואים פרטים קטנים יותר בתמונה.

 

לגבי זמן הקלטת הסרטון, יש גם אפשרות של 5 דקות בa118c,/g1wc.

ויש מצלמות שגם עד 10 דקות.

לדעתי 3 דקות זה מושלם, אתה לא צריך יותר מזה.

 

לגבי מצב חניה, נכון.

אבל, בa118c/g1wc אין אופציה למצב צילום כמו שתארת, יש רק מצב צילום בזיהוי תנועה.

בa119 יש את מצב הצילום המתואר.

אם אין מתח אז המצלמה לא תעבוד.

 

הם צפיתה בסרטון של הvico power plus בערוץ שלי?

אם לא, תדפדף כמה הודעות אחורה, יש שם קישור לערוץ.

זה יתן לך הסבר יותר מפורט יותר.

פורסם

כל זמן שקראת את ההבדלים שפורטו בעמוד הקודם, לא משנה מה תבחר.

תוכל להתרשם גם מאיכות הצילום של הg1wcb בקישור המצורף. זוהי המצלמה

שלדעתי נותנת יחס עלות-תועלת הכי טובה.

 

ה"לופ" לא כל כך משנה לך, זה לא שנשמרות רק 3 דקות בכל פעם, אלא נשמרות ה 3 דקות הכי

חדשות "על חשבון" ה 3 דקות הכי ישנות. עם כרטיס של 32GB למשל, שמורות כמה שעות אחרונות של צילום כל הזמן.

פורסם (נערך)

כן זה מה שחשבתי בהתחלה. תודה!

האם יש אתר מלבד בנגגוד שמומלץ להזמין ממנו או ששם הכי טוב? (מבחינת המחיר והשירות)

יש המלצה\קישור אולי לכרטיסי זיכרון (קלאס 10?) במחיר טוב?

עריכה אחרונה על ידי DimaX111
הוספת שאלה

Mazda 2 2013

פורסם

לא מכיר את מה שאתה אומר, למיטב ידיעתי ההבדל בין הg1wc לg1wcb זו הטבעת

מסביב לעדשה (ב b הטבעת מסביב לעדשה בצבע שחור). יש לי את שתי הגירסאות, בשתיהן מתאפס התאריך אם לא

הרכב ללא שימוש כמה ימים.

אני מאוד לא ממליץ לך לקנות מבאנגוד, בעבר קיבלתי מהם מצלמה מזויפת.

תוכל למצוא קישור למצלמה הספציפית שאני קניתי בקישור מתחת לסירטון ההדגמה

.
פורסם (נערך)

גם אני לא מכיר בזה, בשביל לתקן את זה הם חייבים להוסיף למצלמה סוללת RTC.

הראיית לילה, זה שטות מוחלטת.

 

עריכה לאחר תגובתו של משה.

למיטב ידיעתי אין מצלמה שתתן תמורה טובה יותר ל$ בטווח המחירים הזה.

בכדי להדביק אותה מאחורי המראה אמליץ לך לרכוש את זה:

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/311477850281

 

התושבת שמגיעה עם הערכה של המצלמה, התפרקה אצלי לאחר כשנה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כן, היא תבלוט. אם תתעסק קצת עם התאמת המיקום, תגיע למצב בו אתה כמעט לא רואה אותה.

לגבי תושבת המראה - בדוק ראשית שהמראה שלך תתאים לזה. אם אין "זרוע" ישרה מאחורי

המראה, לא תוכל להתקין את התושבת.

פורסם

יש לי שתיים כאלו כבר כשנתיים (בשני רכבים), מעולם לא ראיתי תופעה כזאת כפי שתיארת.

גם כשהתאריך מתאפס, הקבצים נמחקים לפי הישן ביותר (והלא נעול) בכרטיס ולא לפי התאריך שרשום עליו.

 

שאם חשוב לך התאריך, תמצא את עצמך מכוון אותו אחת לתקופה.

למה הוא יכול להיות חשוב? מכל מיני סיבות, בעיקר בגלל שאם יש אירוע (כמו תאונה), יש תאריך ושעה

על הקובץ (יותר נוח לך). לא חושב שזה הופך את הצילום ליותר או פחות קביל בבימ"ש, אם זאת השאלה.

פורסם

בהמשך לכך שעידכנתי כי GearBest פנו אלי והציעו לשלוח לי מצלמת רכב לסיקור, אני מעלה את הסקירה.

אציין ואדגיש שסוכם שהסיקור יהיה אובייקטיבי לחלוטין, וכך גם יהיה.

 

מדובר בB40D שהיא למעשה הa118c (לא של viofo) אבל עם מצלמה נוספת שמצלמת אחורה.

התקנה: ההתקנה קדימה פשוטה מאוד, למעשה כמו כל מצלמה אחרת. כשניגשים להתקין גם אחורה,

זה נהיה קצת יותר מסובך – אך עדיין לא משהו שלא מסיימים תוך 20 דקות לכל היותר.

המערכת הזאת, שכוללת את שתי המצלמות, מצריכה רק חיבור אחד לשקע של המצת,

דבר המקל את ההתקנה - המצלמה האחורית מתחברת רק למצלמה הקדמית (בעזרת חיבור שניראה כמו aux).

אציין כי במהלך ההתקנה התרשמתי שהכבלים ארוכים מספיק גם לרכבים מאוד ארוכים,

האורך של הכבל למצלמה האחורית בערך כפול ממה שנדרש בשביל לעשות התקנה סמויה אצלי בפונטו.

כמו כן, התרשמתי כי ההתקנה תראה טוב יותר ברכבי סדאן (4 דלתות) מאשר ברכבי האצ'בק ורכבי 5 דלתות למיניהם.

ברכבי האצ'בק, בהתקנה כמו שלי, חייבים להשאיר קצה של כ 10 סנטימטר בכדי שהמצלמה לא תיתלש בפתיחת תא המטען.

IMG_20160906_191225.jpg

IMG_20160905_121809.jpg

שימוש:

מבחינת הגדרות אין חידושים בולטים, למעשה ניראה שמדובר באותה תוכנת הפעלה מוכרת שנמצאת ברוב המצלמות.

השוני אליו שמתי לב הוא שאתם יכולים לבחור כיצד אתם רוצים לראות את התצוגה על המצלמה עצמה – רק את מה

שמצלמת המצלמה הקדמית/רק את מה שמצלמת המצלמה האחורית/את צילומי שתי המצלמות גם יחד.

מהבחינה הטכנית שתי המצלמות פועלות כמערכת אחת, כך שלא רק שהמצלמה האחורית מקבלת חשמל מהמצלמה הקדמית,

היא גם משתמשת יחד איתה באותו כרטיס זיכרון יחיד שעליו מוקלטים כל הסרטונים. לסרטונים שהוקלטו מהמצלמה הקדמית

מוצמדת האות A ולסרטונים שצולמו מהמצלמה האחורית מוצמדת האות B.

קבצים.jpg

עברתי על הסירטונים ובדקתי - כל הסירטונים נשמרים בצורה רציפה ותקינה, כולל כלל הסירטונים האחרונים בכל נסיעה.

הסאונד מוקלט גם על הסירטון המופק מהמצלמה הקדמית (המסומן ב A) וגם מהסירטון המופק מהמצלמה

האחורית (המסומן ב B), ניראה שמדובר באותו סאונד בדיוק שנצרב על שני הקבצים ולא הקלטות (לא ראיתי מיקרופון על המצלמה האחורית).

 

איכות צילום:

מצלמה קדמית: איכות דומה לa118c ולg1wc (האיכות טובה יותר מזו שנראית בסירטון – גם בגלל שהעלאה ליוטיוב פוגמת

באיכות וגם כי השמשה שלי ידעה ימים יפים יותר). לטעמי מספיק לחלוטין ליום וסביר בלילה.

 

מצלמה אחורית: התגובה הראשונית היא 'אוי ואבוי', כי מי מצלם בימינו ב 480P?! אז כן, האיכות של המצלמה האחורית ירודה.

עם זאת, אם חושבים על זה קצת, עצם הצילום אחורה מוסיף המון. נכון שהסיכוי שתפענחו את לוחית הרישוי של מי שנוסע

מאחוריכם הוא קלוש, אבל מי שיפגע בכם ויברח, ברוב הסיכויים ייתפס במצלמה הקדמית (שמצלמת 1080P).

בכל מקרה, יהיה ברור לגמרי מה קרה מאחורה. אז נכון שלסרט קולנוע הקובץ לא יתאים, אך זאת איננה "כוונת המשורר" במצלמה זו.

למרות כל זאת, אני בכל זאת חושב שכדאי היה שחבילה זו הייתה מגיעה עם מצלמה אחורית שמצלמת לפחות 720P.

כך או כך, אני סבור שהמצלמה האחורית, על אף איכות הצילום הלא גבוהה שלה, מוסיפה המון.

מחיר: המצלמה נעה סביב ה 55$ ומציעה איכות צילום דומה לa118c ולg1wc, כך שעליכם לעשות את החשבון האם

תוספת המצלמה האחורית מצדיקה ההפרש מבחינתכם.

 

אני מצרף

כיצד המצלמה מצלמת בשלל מצבים (קידמית ואחורית) להתרשמותכם, מתחת לסירטון

יש לינק לעמוד המכירה של המצלמה ב GearBest. אני מציע להגדיל למסך מלא ולבחור ב 1080P ביוטיוב:

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...