Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איזו מצלמה מומלצת מניסיון?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה מוזמן לצפות ערוץ שלי,

https://www.youtube.com/channel/UCDDOZ5YkBTUbUZ-TQGctH3Q

 

 

למה דווקא אותו? המצלמה באמת צריכה 90mb/s? יקר.

 

אגב שאלה אולי מפגרת איך נתוני הgps מתעדכנים באתר אם אין למצלמה חיבור סלולרי?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

לא חייב לקנות דווקא כרטיסים יקרים מאוד,

אבל זה לא יזיק.

יש כרטיסים שמיוצרים במיוחד לעמידות בעבודה ממושכת.

 

אצלי המצלמות עובדות יופי עם כרטיסים של samsung evo 64.

אחד מהכרטיסים עובד כבר כ4 חודשים רצוף במצב חנייה.

אני לא יודע אם הם מיוצרים לעמידות ממושכת.

 

לגבי הgps לא הבנתי על איזה אתר מדובר.

בכל מקרה מדובר בgps שלא מצריך כרטיס סים.

אני פחות בקיא באופן העבודה של הgps.

תחכה לעוד תגובות לגבי העניין.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי ששאל למה דווקא רכשתי כרטיס של SANDISK EXTREME במהירות 90 מגה לשניה עבור מצלמת A119.

אין סיבה מיוחדת :)

רכשתי את הכרטיס בחצי מחיר דרך EBAY.. ב-113 ש"ח (בארץ כאמור זה פי 2) ורציתי שיהיה לי כרטיס שלא יגביל אותי בעתיד.

פורסם

הרעיון לקנות אקסטרים רעיון חכם. אני קניתי בזמנו 64gb רגיל במחיר של בערך שקל לגיגה זה יקר משמעותי אך אמין יותר. אולי כך היה צריך לנהוג

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ישנן תוכנות לצפיה בgps כמו:

https://dashcamviewer.com

 

ציינתי כבר שאני לא מצליח לצפות בסרטון עם נתוני הgps בתוכנות אלו.

 

למשל, בתוכנה שבקישור, אני יכול לצפות רק בנתוני gps ובתוכנה אחרת אני יכול לצפות רק בסרטון.

 

 

כנראה שמדובר בבעיה אצלי, אצל genadi זה כן עובד.

 

 

ד''א, גם לa118c יש gps ניתן לקנות אותו בנפרד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

קבלתי את הערכה של ה A119, משום מה לא היה בקופסא מדבקה אדומה ספר (עודפת)....

כאן נכנס מרפי למשחק, וכשהדבקתי את התושבת לשימשה, לא שמתי לב שהזרוע של המראה הקדמית מבצבצת בקצה השמאלי של התמונה.

כלומר אני צריך לפרק את התושבת ולהזיז אותה קצת ימינה ועלי להשתמש במדבקה אדומה הספר (שאצלי לא קיימת).

קודם כל, מקווה שאצליח להסיר את המדבקה הישנה עם חוט דייג....ושלא ישארו חתיכות דבק או סימנים על השימשה.

אם יש רעיונות איך לבצע באופן נקי, אשמח לשמוע.

 

בנוסף, היכן ניתן לרכוש מדבקה אדומה של 3M בגודל הרצויי והמתאים לתושבת לצורך הדבקה חוזרת?

 

תודה

פורסם

המדבקה אמורה לרדת בלי להשאיר סימנים. אני רושם אמורה כי לא ניסיתי...

מאיפה אתה? יש לי מדבקות ספייר ולא נראה לי שאשתמש בהן.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...