Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה אלכס.

 

שאלה יש פה מישהו שמשתמש תקופה ארוכה עם כרטיס גדול מ32gb? בחו"ל רושמים שעובד. השאלה אם בטוח להשתמש או חד פעמי עובד אחרת למה הגבילו.? A118 הכוונה

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני משתמש בכרטיס 64 גיגה של samsung כבר 4 חודשים בa118c.

עובד גם כשהרכב בחניה, עובר התעללות קשה.

אין שום הגבלה והכל עובד כמו שצריך.

 

יצא לי לקרוא שיש אנשים שמשתמשים בכרטיס GB 128, צריך רק לפרמט אותו דרך תוכנה במחשב.

פורסם

אני משתמש שנים בסאנדיסק 32GB HC1 (מקביל לקלאס 10 למיטב זיכרוני), 64GB טרם ניסיתי במצלמת רכב.

לגבי הa118c אכן רבים כותבים כי הם משתמשים בכרטיס 64GB ללא כל בעיה.

 

בכל אופן, אלא אם אתה נמצא שעות רבות ביום על הכביש, אין צורך אמיתי בכרטיס גדול מ 32GB.

פורסם

אלכס, האם ב menu תחת רזולוציה זה מופיע בתור 1440P או תחת מספר אחר (זוכר ששם זה אלפיים ומשהוא....)? לא זוכר שראיתי את המספר הספציפי הזה, אבל אבדוק שוב...

פורסם

^

תבדוק כמה שוקל סירטון (של 1/3/5 דקות) במצלמה הספציפית עליה אתה רוצה לבדוק ותעשה את החישוב.

לדוגמה - אם קובץ של 3 דקות שוקל 250 מגה, ב 30 גי'גה ייכנסו כ 120 קבצים - כלומר בסה"כ כ 360 דקות (שהן 6 שעות).

אני עם ה A119 וכרטיס זיכרון 64G. מה הרזולוציה המומלצת לשימוש?

אין לי אותה, אבל הייתי בוחר ב 1080P עם 60FPS, אלא אם המצלמה יודעת לתת 60FPS גם ב 1440P (דבר שלא קיים

במצלמה זו למיטב זיכרוני).

פורסם

נשברה לי הזרוע של G1W-C, בין הזרועה עצמה לגומי הוואקום. איפה אני משיג חלופה איכותית מהר ככל האפשר (לא רוצה לנסוע בלי מצלמה)?

תודה רבה!

פורסם
למה דווקא אותו? המצלמה באמת צריכה 90mb/s? יקר.

 

אגב שאלה אולי מפגרת איך נתוני הgps מתעדכנים באתר אם אין למצלמה חיבור סלולרי?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

המצלמה לא צריכה חיבור סלולרי.

גם מכשירי GPS לניווט, לא צריכים שום חיבור לאינטרנט (רק אם תרצה מדי פעם לעדכן את המפות וכו').

נתוני GPS מתעדכנים בגלל שיש קובץ שנשמר על כרטיס הזכרון שבמצלמה, וכשאתה נכנס לתוכנה יעודית לצפייה בסרטונים, אז היא מאגדת את הנתונים מהוידאו ומקובץ הנתונים של הGPS.

לדוגמא: בקובץ סרטון X, בזמן Y, תציג את המיקום Z.

פורסם

אם משהו נתקל בבקשה מהמצלמה a119, לבחירת שפה/ תאריך/ פורמט, כל פעם שהוא מדליק אותה, תעדכנו את הגרסה של המצלמה לגרסה הכי עדכנית.

ההוראה של היצרן היא לבצע את עדכון הגרסה עם כרטיס זכרון של 32gb.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...