Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מגדילה רגישות (iso) או פותחת יותר צמצם

למצלמות האלו אין צמצם, הם משחקים רק עם רגישות ומהירות תריס אלקטרוני.

 

זניחה יחסית עד מושפעת כתלות באור שעדיין קיים בחוץ

באור יום, נכון, אבל בתאורה חלשה כל טיפת אור משפיעה מאוד על האיכות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני כתבתי ואתה שכחת לצטט את כל המשפט..

הפילטר CPL מוריד את כמות האור שנכנסת למצלמה, המצלמה כתלות ביכולת שלה מגדילה רגישות (iso) או פותחת יותר צמצם, כן יש השפעה על הצילום (זניחה יחסית עד מושפעת כתלות באור שעדיין קיים בחוץ).

לא יפה לצטט ולהוריד משפטי מפתח...

פורסם
סקירה יפה מאוד, כל הכבוד!

 

אהבתי את ההדרכה לגבי ההתקנה, פחות התלהבתי מאיכות הצילום.

להבהרה - איכות הצילום טובה ללא שום ספק, אך לדעתי לא מצדיקה את ההפרש במחיר לעומת

הדגם הקודם. אולי עבור מי שמאוד רוצה GPS (במידה ויימצא שהוא עובד), כדאי יהיה להשקיע את

ההפרש (בערך פי 2).

 

אספר שגם לי GearBest שלחו מצלמה לסקירה, כרגע אני עובד על זה - מקווה לקראת סוף השבוע להעלות

אותה לאתר. אציין שהסקירה שלי תהיה בעיקר מלל ודוגמאות ממה שצילמה המצלמה בתנאי צילום שונים.

אגב, מדובר על בB40D (שהיא למעשה הA118C עם עדשה נוספת לצילום אחורה).

אני מאוד רציתי לקנות את ה40d הזאת. קראתי באינטרנט המון אנשים רשמו שזה זיוף של 118c והיא חרא מצלמה ופחות טובה. התאכזבי וקניתי שני מצלמות אחרות. אם היא טובה ותתן תוצאות בסקירה שלך אקנה אותה למרות זאת

פורסם (נערך)
אני כתבתי ואתה שכחת לצטט את כל המשפט..

 

לא יפה לצטט ולהוריד משפטי מפתח...

 

צטטתי רק את מה שרלוונטי ודרש תיקון כדי לא להטעות משתמשים אחרים שמבינים פחות בצילום. בלילה שימוש בCPL ההשפעה לא זניחה (מה שלא משתמע מדבריך למשל) וכמובן הצמצם שלא קיים במצלמות כאלו.

 

ממליץ פעם הבאה לדייק בניואנסים האלה כי מישהו עלול להתבסס על מידע הזה בהחלטה איזומצלמה לקנות.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)
cpl זה עדשה שמונעת השתקפות, יש שני זכוכיות ומסובבים אחת מהן שעד שההשתקפות נעלמת או לפחות פוחתת. אי אפשר להשיג את האפקט הזה ע"י עדשה של משקפי שמש.

לא מדובר בשתי זכוכיות, מדובר על חלק מהמסגרת שמסתובב (הוא מחובר לזכוכית), ככה שחלק מהמסגרת נשאר קבוע והחלק שעם הזכוכית זז\מסתובב.

 

פעם נתקלתי בפרוייקט שמשהו עשה את זה עם משקפי שמש והתוצאה נראתה לי טוב.

אמרתי לעצמי שווה לנסות, גם ככה אין מה להפסיד.

 

אבל אתה צודק, אין תחליף לcpl.

אני עשיתי פרוייקט שכזה עם משקפיי תלת מימד ולא משקפי שמש.

אם זה מעניין מישהו, אוכל להעלות לפה כמה תמונות או מדריך או משהו.

 

 

עריכה:

הנה למשל אחד הסרטונים הראשונים כתוצאה מחיפוש "homemade cpl"

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

אלכס ביאסת עם הסרטון. האיכות לילה ממש טובה אני מצטער שקניתי a118. מצד שני הפער ביניהם גבוהה מאוד.

למה אתה לא ממליץ בסרטון על מצב צילום בחניה?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם (נערך)

מהסיבה הפשוטה שאין אפשרות מעבר פשוטה/ אוטומטית ממצב חניה למצב צילום רגיל.

 

במצב זה, גם בנסיעה המצלמה תצלם בזיהוי תנועה.

ואז ישנה אפשרות שתאבד קטעי צילום.

 

יכול להיות בעתיד ישקלו לשנות את הכפתור הימני שמשמש כרגע לצילום תמונה, לכפתור מעבר בין מצב חנייה למצב רגיל.

 

בכל מקרה זה לא יפתור את הבעיה כי רוב הסיכויים המשתמש ישכח להעביר בין מצב למצב.

 

חוץ מזה, מי שמצלם בחניה יכול לרכוש כרטיס זכרון של 128 וזה יפתור לו את כל הבעיות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תוכל בבקשה לבדוק איך הוא במצב הזה? אם זה משמיע התראה פעם ב.. במצב מסוכן מחוסר תשומת לב אולי שימושי

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...