Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
יהיה בסדר.

לא הייתי מתרגש במקומך מחוות דעת שמבוססת כולה על הסתכלות בתמונה של איך נראית המצלמה.

תודה :) ולא התרגשתי[emoji24]

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לשניכם, הכרטיס הוזמן.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם
צר לי לאכזב אותך , אבל המצלמה נראית ומרגישה עלובה . פלסטיקה לא איכותית רק מהתמונה ואני מבטיח לך שהאיכות בנייה והאמינות לא תהיה רחוקה מההתרשמות הראשונית .

אני כבר התאכזבתי ממך ומהמוצר שאתה משווק. רכשתי מכם מצלמה ואף התכתבתי איתך, לפני הרכישה, באופן פרטי על איכות הפלסטיק של המצלמה אותה אתם משווקים בארץ. ומה אומר לך, אחרי כפחות משנה שהיא נמצאת ברכב דבוקה בוואקום לשמשת הרכב, היא החליטה להתנתק ממנה לצמיתות ולא להתחבר יותר. אז איך אתה יכול להבטיח דבר שהוא לא הגיוני ולאבחן איכות של פלסטיק דרך מסך המחשב??

פורסם

טוב, שוב פעם מצלמת רכב במחיר מבצע לזמן מוגבל.

הפעם זאת הa118c במחיר של 24$ ל 45 יחידות בלבד.

כמו בפעם הקודמת - מי שיהיה מדויק - יש לו סיכוי להצליח לקנות אותה במחיר הזה.

אדגיש שזאת הa118c לא של viofo (החומרה זהה).

 

אם אתם מעוניינים במצלמה - כדאי להיות מדויקים, כי בד"כ במחיר כזה המלאי נמכר תוך דקות בודדות.

 

כמו אתמול, ב 22:00 בדיוק תכנסו לדף המכירה ותוסיפו את המצלמה לסל הקניות (add to cart) -

שם אתם אמורים לראות את המחיר של ה flash sale.אם זה לא עבד, תמחקו את המוצר מסל הקניות, תסגרו את הדף ותכנסו פעם נוספת, ותחזרו על

הפעולה של ההוספה לסל הקניות. לפעמים לוקח לזה כמה רגעים להתעדכן (להכניס ולהוציא מוצר מסל הקניות

לא עושה כלום ובטח שלא עולה כסף, כך שאין מה לדאוג מזה).

קישור לדף המכירה ממנו מוסיפים את הa118c לסל: קישור

קישור למבצע הכללי של גירבסט: קישור

 

כפי שכתבתי גם קודם, ניתן להיכנס גם דרך האתר של GearBest (המחיר זהה).

פורסם

^^^

אתה אומר שזו לא ״המקורית של ויפו - בשביל 20 דולר שווה לקנות? כלומר אין סיכוי שזה זבלה?

 

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין פה מקורית או לא, זה לא של חברת VIOFO. החומרה היא אותה חומרה,

החיישן והמעבד אותו דבר וכו'.

זה ממש לא זבלה, האיכות צריכה להיות זהה למצלמה הקדמית של הb40d,

את איכות הצילום שלה תוכל לראות פה (תתייחס רק לצילום של המלצלמה הקדמית):

 

אם תצליח לרכוש ב 24$, לדעתי ללא ספק מדובר בעיסקה טובה.

פורסם (נערך)

הבנתי. עכשיו רק כדי להבין. ב-22 צריך להיענס לדף המכירה, להכניס לעגלה ולראות את ההנחה? לא כדאי להכניס קודם ואז ב-22 רק להיכנס לעלגלה או שזה לא יתפוס?

 

ואגב צריך עוד איזה קוד הנחה או משהו?

ועוד אגב, אם אזמין 2 זה גם ילך?

 

סליחה על הבורות,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לדעתי זה לא יעבוד אם תכניס לסל הקניות לפני שהמבצע מתחיל, כי

בסל הקניות אתה רואה את המחיר העדכני אותו אתה אמור לשלם (כלומר בדף המכירה יכול

להופיע מחיר של 43$ -> אתה מוסיף לסל -> ובסל צריך להופיע מחיר של 24$) ואם תוסיף עכשיו אז תראה

את המחיר המלא. אתה יכול לנסות ואז במקרה הגרוע למחוק מהסל ולהוסיף מהר מחדש.

 

אני לא יודע לגבי 2 יחידות, אבל שווה לנסות.

אין צורך בשום קוד הנחה.

 

לפי הספירה העדכנית ב Gearbest זה יוצא ב 22:04. אם אהיה ליד המחשב, אנסה לעדכן 10-20 דקות לפני.

פורסם

איפה רואים את הספירה העדכנית, בדף המוצר ששמת כאן?

 

המון תודה על הסבלנות,

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אורי ראיתי.

אני רק לא מבין משהו, למשל במבצעים שעתידים להסתיים מופיע כרטיס 32ג' של סמסונג. כמכניסים לעלגלת הקניות (וניסיתי גם להסיר ולצאת ולחזור מהדף) הוא משתנה מ8.88 ל-8.49$ בלבד מה שלא תואם את ההנחה. ואגב, בתוך העגלה כתוב תחתיו פלשדילס.

 

אני מחמיץ משהו?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המחיר בהנחה לכרטיס 32GB של סמסונג הוא 8.49$, ככה שהכל בסדר. המחיר של הכרטיס בסדר,

אך לא אטרקטיבי במיוחד.

 

בעוד 7 דקות בדיוק, בשעה 22:02 צריכה להיפתח המכירה של הa118c. מי שבעניין - כדאי להיות "עם האצבע על ההדק".

פורסם

הצלחתי (פעם ראשונה בחיים שלי). נראה שיש עוד במלאי נכון לכתיבת שורות אלו.

מה שכן, בחרתי בדואר אויר רשום (עוד 2.5$) וסימנתי דרך שבדיה כשהיה גם הולנד - טעות?

 

עריכה: אגב, אי אפשר להזמין 2 בבת אחת. כמו כן, לאחר שהזמנת אחת וסיימת הזמנה, אי אפשר להזמין עוד אחת בהנחה הזו.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...