Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שמתעקש על הa118c של "VIOFO" - במבצע כרגע נשארו עוד 95 יח'

במחיר של 39$. אומנם זה לא מחיר שחיטה, אבל זה בהחלט מחיר מעולה לדגם הזה.

זה בוודאות יותר זול ממה שתשיגו בעזרת כל מיני קופונים.

 

קישור לדף המכירה של המצלמה (תעשו add to cart, שם אמור כבר להופיע מחיר המבצע).

קישור לדף המבצע הכללי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למי שמתעקש על הa118c של "VIOFO" - במבצע כרגע נשארו עוד 95 יח'

במחיר של 39$. אומנם זה לא מחיר שחיטה, אבל זה בהחלט מחיר מעולה לדגם הזה.

זה בוודאות יותר זול ממה שתשיגו בעזרת כל מיני קופונים.

 

קישור לדף המכירה של המצלמה (תעשו add to cart, שם אמור כבר להופיע מחיר המבצע).

קישור לדף המבצע הכללי.

 

 

זה מופיע ב 48 דולר

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
זה מופיע ב 48 דולר

המבצע היה אתמול, לכמות יחידות מוגבלת (שכניראה נגמרה).

כרגע יש "מבצע" חדש, במחיר שהוא לא בדיוק מבצע. אם אתה בכל זאת נעול על הדגם, תוכל

להשתמש בקוד קופון mm-a118 ולהוריד את המחיר בעוד כמה גרושים.

פורסם

הורדתי והתקנתי את הגרסא החדשה של A118C למטרת החיישן תנועה

אבל לא הבנתי איך ה Motion detection בדיוק עובד

מישהו יכול להסביר לי שכן כבר מותקנת לי הגרסה החדשה ויש מתח קבוע

פורסם

אני לא יודע לומר לך ספציפית לגבי אותה גרסה, אבל באופן כללי חיישן התנועה עובד כך:

המצלמה דלוקה כל הזמן (יש מתח קבוע), ברגע שהמצלמה מזהה תנועה (משהו זז מולה) היא מתחילה להקליט את אותו קטע.

אם הרכב שלך חונה ברחוב, אתה עשוי לגלות שהיא תקליט המון קבצים מהלילה (ובטח ובטח מהיום).

פורסם
אני לא יודע לומר לך ספציפית לגבי אותה גרסה, אבל באופן כללי חיישן התנועה עובד כך:

המצלמה דלוקה כל הזמן (יש מתח קבוע), ברגע שהמצלמה מזהה תנועה (משהו זז מולה) היא מתחילה להקליט את אותו קטע.

אם הרכב שלך חונה ברחוב, אתה עשוי לגלות שהיא תקליט המון קבצים מהלילה (ובטח ובטח מהיום).

באיזה מצלמה מדובר שהיא מקבלת מתח קבוע ובזמן שמרגישה תזוזה מתחילה להקליט?

פורסם (נערך)

אני לא ממליץ להשתמש באופציה הזאת.

מפני שאם תתחיל בנסיעה, המצלמה תצלם במצב צילום תנועה. בגלל שזה לא מושלם יהיו חסרים לך קבצים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

חברים הרכב שלי מחנה בחניה שכמעט ואי ןשם עוברים אבל כבר עשו לי ונדליזם ברכב ואני רוצה לתפוס את מי שעשה את זה. לכן המצלמה תצלם אולי שלוש דקות בשעה להערכתי שכן אין תנועה בחניה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...