Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, את התושבת שנדבקת לשמשה.

 

ויקו ישראל לא מוכן לשלוח לך את התושבת המקורית?

מוכן, בעלות של 30 ש"ח. אם אוכל לרכוש אחד שתואם את המצלמה שלי במחיר טוב יוצר ארכוש.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום רב , הזמנתי היום מצלמה חדשה ,המחיר הוא פחות מ45 ש"ח ! מקווה שלא טעיתי וזה עיסקה טובה,מי שרוצה להזמין :

[h=4]Hot True HD 1080P Car Camera Dashboard DVR Video Recorder Dash Cam G-sensor B LN[/h] [TABLE=class: tableItemDetails table-condensed]

[TR]

[TD=class: ng-binding]Item price[/TD]

[TD=class: ng-binding]ILS 44.95[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

אתה כותב כבר לאחר ביצוע העיסקה - אז תתחדש.

נשמח אם תעדכן לכשתגיע המצלמה לגבי איכות הצילום שלה (ובהמשך לגבי טווח השירות שלה).

 

לדעתי, המצלמה הזולה ביותר ששווה את הכסף זאת הg1wc - היא באמת טובה ואמינה (ומגיעה עם קבל), והיא המצלמה

הכי זולה שעונה לקריטריונים האלו. פחות מזה, לדעתי, זה סתם בזבוז כסף.

פורסם

עדכנתי עכשיו את הגירסא העדכנית ל A119. לאחר מכן עברתי מחדש על ההגדרות, פירמטטי את כרטיס הזכרון, ומאז המצלמה מכבה ומדליקה את עצמה כל כ 15 דקות. יש למשהוא מושג למה? לפני העדכון הכל היה תקין..

פורסם (נערך)

תבדוק את הסרטונים, אם הם עובדים כמו שצריך.

תבדוק את שקע המצת, אולי משהו רופף שם.

אם הבעיה עדיין נמשכת, תבדוק אם הקבלים התנפחו.

 

תחזור לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם הסרטונים תקינים אז רוב הסיכויים הקבלים תקינים.

כן, מפרקים את הכיסוי.

 

זה קורה לך כשהמצלמה חמה ברכב חם?

ניסית לבדוק אם התופעה מופיעה גם בתנאים ביתיים?

יכול להיות כבל הusb נפגע בצורה כלשהי בהתקנה.

 

אם שום דבר לא עוזר, תוריד מחדש את קובץ ההתקנה ותתקין את התוכנה.

פורסם

הרכב לא היה חם במיוחד. בדקתי את ההתקנה והחיבורים נראים תקינים. שחזרתי הגדרות יצרן ואעקוב. אם התופעה תמשיך, אבדוק בתנאים ביתיים ואתקין מחדש את גירסאת התוכנה.

 

אעדכן בהמשך.

 

תודה אלכס.

פורסם

רציתי לעשות בדיקות נוספות לפני שאני מפרסם את זה אבל הבעיה שצצה אצל מאיר זירזה את החלטתי לפרסם.

המצלמה מחוברת קבוע למתח 12V עם VICO POWER PLUS.

כנראה שתובשת הGPS לא יכולה לעמוד בעומס של צילום קבוע.

לאחר כשלושה שבועות, התושבת שבקה חיים.

ההתנהגות שאתם רואים בסרטון זו היא ההתנהגות שרואים גם במסך המצלמה כאשר התושבת התחילה לגסוס.

הסרטון חתוך בכוונה.

כרגע המצלמה בכלל לא נדלקת כאשר כבל המתח מחובר לתושבת.

אבל היא עובדת כמו שצריך אם מחברים את כבל המתח לשקע הטעינה הראשי שבמצלמה.

 

בהזדמנות אבדוק אם יש מתח על הפינים של התושבת.

 

מי שמעוניין לצפות בתופעה, הסרטון נמצא בערוץ יוטיוב שלי

פורסם

שלום,

 

האם יש הבדל בין G1W-C ל G1W-CB, מלבד המסגרת השחורה לעדשה? תוהה אם יש סיבה לשלם 5 דולר יותר על הגרסה הכסופה...

 

בנוסף, האם ההפרש בין הנ"ל לA118C (10-15 דולר) שווה זאת? מה ההבדלים העיקריים ביניהן, בדגש על איכות צילום ביום ובלילה (לא סומך על סרטונים, מחפש עצות מבעלי ניסיון). תודה!

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם (נערך)

ההבדל בין הg1wc לבין הg1wcb הוא בסך הכל בצבע הכיסוי מסביב לעדשה. אין שום סיבה לשלם יותר.

 

לגבי הa118c, איכות הצילום דומה לזאת של הg1wc.

בg1wc איכות הפרטים בצילום יותר טובה מפני שזויית העדשה צרה יותר.

בg1wc אין סוללת RTC, סוללה זו שמורת את התאריך והשעה.

בגלל שאין סוללת RTC התאריך והשעה יתאפסו לך כל כמה ימים/ חודשים.

תלוי במזל שלך.

 

בa118c, יש סוללת RTC.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

טוב, כנראה עליתי על הבעיה. שמתי לב שכל פעם שהרכב נדלק, יש כיבויי רגעי של נורת הלד האדומה שמסמנת הקלטה ואז המסך נדלק כאילו שהמצלמה התחילה לעבוד עכשיו. לפעמים יש צליל הדלקה ולפעמים לא.

כמובן שהכיבויי וההדלקה במקרה זה נובעת ממערכת ה start & stop ברכב.

השאלה אם הכיבויי הרגעי של המצלמה באופן תכוף בתלות בתנועה הערונית יכול להזיק למצלמה וגם מה קורה לסרטון שמוקלט ברגע שיש כיבויי והדלקה?

אני מניח שאני מפסיד חומר מוקלט ברגע הכיבויי ועם ההדלקה המצלמה מקליטה קובץ חדש. האם יש מה לעשות בנידון כדי לפתור את הבעיה? רעיונות? האם כך מתנהגים גם רכבים נוספים עם מערכת ה s & s שמתנהגים כך, כלומר גורמים לכיבויי רגעי של המצלמה? הרכב שלי גולף 1.4.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...