Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
המצלמה a119, אמינה עד כה.

היא עובדת כמו שצריך ולא עושה שום בעיות.

תושבת הgps אצלי כנראה התפגרה בגלל שהמצלמה פועלת 24/7.

ניתן לקנות את המצלמה גם ללא תושבת gps.

לא ידוע לי שזה קרה לעוד משהו.

 

העיגול האדום, מודיע שהמצלמה מקליטה.

אם היא לא מקליטה הוא דולק קבוע ולא מהבהב.

כמו כן, במקרה זה המצלמה מצפצפת.

עוד שאלה

בסרטון שלך רשום שהכרטיס עד 128 גיגה

אבל בגירבסט רשום שזה עד 64 לא כולל.

מה נכון?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין שום בעיה לחבר שתי מצלמות במקביל.

תחביא את המפצל בתוך הפאנל של תיבת הפיוזים.

 

תלוי לאיזה פיוז תחבר את המצלמות.

אם אתה מעוניין שהמצלמות לא יצלמו בזמן חנייה אז תחבר לפיוז שמתכבה עם הסויץ, או להפך.

ויש איזה הגדרה מיוחדת לכל מצב שצריך להגדיר?

פורסם

יש הגדרה לצילום כאשר יש תנועה. אבל זה לא מומלץ.

מפני שתצטרך לחזור למצב רגיל כל תחילת תנועה.

 

לצילום בזמן חנייה אני מאוד ממליץ לרכוש את הvico power plus.

אני מאוד מרוצה ממנו.

פורסם

אוקיי אז בברירת מחדל שיצלם קודם כל דרך פיוז רגיל במצב רגיל, אח'כ נשדרג למצב חניה אולי גם

תודה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

חייב לרשום לכם המלצה. קניתי A118 לקדימה וg1wc לאחורה המיקומים לפי חשיבות אבל צריך לקחת בחשבון שהg1 מסתירה יותר שדה ראיה...

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם
בכדי שהמצלמה תצלם קבוע מבלי שתצטרך לדאוג מלתח המצבר/ להתחממות המצלמה בקיץ, ניתן לרכוש מכשיר ייעודי.

כמו vico power plus.

אתה מוזמן לצפות בסרטון בערוץ יוטיוב שלי

 

לגבי המצלמה שהיא מראה פנוראמית, אני פחות ממליץ.

מפני שמצלמות אלו בדרך כלל מצלמות באיכות ירודה במצלמה האחורית.

כמו כן הן פועלות ע''י סוללה.

 

Alex, שאלה לגביי ה "vico power plus"

אתה מחבר אותו לפיוס, אתה מחבר את המצלמה דרך לvico power plus, וכאשר הרכב חונה ואין חשמל מהמצבר הvico power plus מתחיל לעבוד והמצלמה ממשיכה לצלם (הסבר מאוד פשוט כי אני לא מבין כלום בזה, חחח), ככה זה עובד בכללי? הבנתי נכון?

ואתה מחבר את המצלמה לחיבור למצית רכב שיש לו נכון? כאילו, אפשר לחבר את המצלמה למצית הרגיל של הרכב ולפני שאתה מכבה את הרכב אתה מעביר את המצלמה לחיבור של הvico power plus?

 

ותודה על הטיפ, לא הכרתי את המוצר הזה בכלל :mm_yeah:

פורסם (נערך)

לא.

זה לא בטריה, הוא נמצא בין המצבר לצרכן ומנטר את המתח של המצבר, ברגע שהערך נמוך מהערך שהגדרת הוא מנתק, ז"א הזרם נלקח מהמצבר, הוא גם מנטר טמפ'.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם
לא.

זה לא בטריה, הוא נמצא בין המצבר לצרכן ומנטר את המתח של המצבר, ברגע שהערך נמוך מהערך שהגדרת הוא מנתק, ז"א הזרם נלקח מהמצבר, אני חושב שהוא גם מנטר טמפ'.

 

ההה, בוא נראה אם הבנתי, אגיד סתם מספרים כי אני לא באמת יודע, נגיד שהמצלמה דרך לוקחת 10 וולט, אני צריך להגדיר את הVPP כדי שברגע שהמצלמה לא מקבלת 10 וולט (זאת אומרת, כאשר הרכב מכובה) יתחיל לעבוד שיתן לו מתח?

האם הבנתי נכון?

פורסם

הכי פשוט,

המצלמה מחוברת לפלוס עם שתי חוטים.

אחד הולך לפלוס עם סויץ ואחד לפלוס ללא סויץ.

וחוט אחד הולך לשלדה.

 

ברגע שאתה מכבה/ מדליק את הרכב המוצר יודע לזהות מאיפה המתח מגיע ולפי זה הוא קובע האם המצלמה במצב חנייה או לא.

 

הוא תמיד מודד את המתח של המצבר ולפי הערך שאתה בוחר מהאפשרויות הוא מנתק את המתח למצלמה.

יש גם אפשרות לניתוק המתח למצלמה בטמפרטורה מסויימת. אני ממליץ 50 מעלות.

 

ויש אפשרות לניתוק המתח למצלמה עם טיימר.

פורסם
הכי פשוט,

המצלמה מחוברת לפלוס עם שתי חוטים.

אחד הולך לפלוס עם סויץ ואחד לפלוס ללא סויץ.

וחוט אחד הולך לשלדה.

 

ברגע שאתה מכבה/ מדליק את הרכב המוצר יודע לזהות מאיפה המתח מגיע ולפי זה הוא קובע האם המצלמה במצב חנייה או לא.

 

הוא תמיד מודד את המתח של המצבר ולפי הערך שאתה בוחר מהאפשרויות הוא מנתק את המתח למצלמה.

יש גם אפשרות לניתוק המתח למצלמה בטמפרטורה מסויימת. אני ממליץ 50 מעלות.

 

ויש אפשרות לניתוק המתח למצלמה עם טיימר.

 

הבנתי אותך.

תודה רבה על העזרה, אעביר הכל לאחותי ובעלה ושהם יחליטו מה הם רוצים לעשות בסופו של דבר.

 

היא אמרה לי עכשיו שביא רוצה שמצלמת את כל הסביבה של הרכב 24/7.... :cry:, אמרתי לה לרדת חזרה לכדור הארץ, חחח

פורסם

סליחה על החפירות

כרגע יש לי 118 מחוברת מהפיוז של בית מצת

בגטס המצת נמצא בין כסא הנהג לכסא הנובע צמוד להאנדברייק, כרגע יש לי התלבטות.

האם לקנות מפצל מצת עם 2 יציאות ולחבר את 2 המצלמות דרך בית הפיוזים, מאחר והa118 מתחברת ישירות ממצת בלי usb .

או לקנות כבל usb חדש לa118 שיתחבר ביחד עם המפצל usb שמגיע עם הa119 .

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
הכי פשוט,

המצלמה מחוברת לפלוס עם שתי חוטים.

אחד הולך לפלוס עם סויץ ואחד לפלוס ללא סויץ.

וחוט אחד הולך לשלדה.

 

ברגע שאתה מכבה/ מדליק את הרכב המוצר יודע לזהות מאיפה המתח מגיע ולפי זה הוא קובע האם המצלמה במצב חנייה או לא.

 

הוא תמיד מודד את המתח של המצבר ולפי הערך שאתה בוחר מהאפשרויות הוא מנתק את המתח למצלמה.

יש גם אפשרות לניתוק המתח למצלמה בטמפרטורה מסויימת. אני ממליץ 50 מעלות.

 

ויש אפשרות לניתוק המתח למצלמה עם טיימר.

שלאה אחרונה.

המכשיר הזה, מספיק "גדול וטוב" כדי לעבוד עם 2 מצלמות??

ועוד פעם, תודה רבה רבה על העזרה והסברים שלך.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
סליחה על החפירות

כרגע יש לי 118 מחוברת מהפיוז של בית מצת

בגטס המצת נמצא בין כסא הנהג לכסא הנובע צמוד להאנדברייק, כרגע יש לי התלבטות.

האם לקנות מפצל מצת עם 2 יציאות ולחבר את 2 המצלמות דרך בית הפיוזים, מאחר והa118 מתחברת ישירות ממצת בלי usb .

או לקנות כבל usb חדש לa118 שיתחבר ביחד עם המפצל usb שמגיע עם הa119 .

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

החלטה שלך.

לחבר את שתיהן לusb שמגיע בערכה של הa119 יהיה יותר אסטטי

בסוף הכל נגמר בכסף.

שלאה אחרונה.

המכשיר הזה, מספיק "גדול וטוב" כדי לעבוד עם 2 מצלמות??

ועוד פעם, תודה רבה רבה על העזרה והסברים שלך.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

אצלי מחוברות אליו 2 מצלמות.

A119 & a118c.

אם אתם מתכננים לרכוש מכשיר זה, רצוי מאוד שהמצלמות שתרכשו יהיו עם קבל.

אפשר לומר אפילו חובה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...