Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אז ככה, למישהו מהמשפחה שלי "נפל" (כותב ככה כי לא יודעים מה קרה באמת) אבן כנראה לזכוכית קידמי של הרכב ויש לו שריטה וכנראה שיצטרך להחליף את הזכוכית. עכשיו מתחילים לחפור לי (גם אבא שלי רוצה עכשיו) מצלמה לרכב שמצלמם 24/7 ללא הפסקה, כדי להיות ברור, חחח.

 

אז דבר ראשון, לאבא שלי יש את המצלמה דרך הזאת ברכב: "Xiaomi Yi Original 2.7 Inch 165 Degree 1296P Car DVR Recorder Support ADAS", מה אני צריך כדי לחבר אותה למצבר או לא יודע לאן כדי שהיא תמיד תהיה דלוקה? כמה זה טוב? ואיפה אני יכול לבדוק כמה חשמל היא לוקחת (זה אבא שלי רוצה לדעת)

 

דבר שני, ראיתי בפיסבוק (ואני לא מוצא עכשיו) מראה פנורמית שמגיע עם מצלמה קידמי, אחורי (כנראה שזה בנפרד כי לא יודע איך אפשר לצלם את החלק אחורי של הכביש עם המצלמה במראה פנורמית) ומצלמה רוורס לחניה, נראה לי שכלל התקנה היה עולה איזה 500/600 ש"ח, כמה שווה דבר כזה?

 

איזה עוד אופציות יש לי כדי לצלם 24/7 עם מצלמה דרך טובה קדימה ואחורה?

 

תודה מראש על העזרה חברים.

 

אגב: אני מאזור המרכז, אם יש לכם המלצות על מקומות, לא לשלוח אותי לצפון או לדרום בבקשה :)

אגב 2: פתחתי אשכול אחר כי שחכתי שקיים את הנוככי :(

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בכדי שהמצלמה תצלם קבוע מבלי שתצטרך לדאוג מלתח המצבר/ להתחממות המצלמה בקיץ, ניתן לרכוש מכשיר ייעודי.

כמו vico power plus.

אתה מוזמן לצפות בסרטון בערוץ יוטיוב שלי

 

לגבי המצלמה שהיא מראה פנוראמית, אני פחות ממליץ.

מפני שמצלמות אלו בדרך כלל מצלמות באיכות ירודה במצלמה האחורית.

כמו כן הן פועלות ע''י סוללה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אלכס סוף סוף הגיעה הg1wc.

קופסא מאוד מוזרה כאילו כללית כזאת לא רשום הדגם חברה כלום.

זה תקין? המצלמה נראת אחד על אחד. עוד לא השתמשתי.

איך הקופה המקורית נראית?

פורסם (נערך)

יכול להיות זה בגלל שרכשתי את הדגם שמגיע עם העדשה הכסופה ויכול להיות שינו קופסא.

תחכה לעוד תגובות.

 

עריכה, כרגע בדקתי סקירות קונים של המצלמה.

בסקירות הישנות יותר הקופסא הייתה קתומה ובסקירות החדשות יותר הקופסא כמו שתארת.

 

יש שם סקירה של משתמש שפתח את המצלמה ובדק האם יש קבלים והאם המעבד הוא של NTK.

המסקנה שלו: המצלמה מקורית.

 

 

תחבר את המצלמה למקור מתח ותבדוק האם הקובץ האחרון נשמר כראוי לאחר ניתוק פתאומי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום

קניתי שתי מצלמות A119 אחת לקדימה ואחת לאחורה, יש לי מאזדה 6 2015 ואני רוצה לחבר את שתי המצלמות לבית מצת חדש ואז לפצל כמובן את השקע מצת אבל בתוך הפאנל ככה שבחוץ הכל ישאר רגיל אבל בתוך הפאנל הקדמי יהיה מפצל עם בית מצת נוסף, ששם אני ישים את המפצל שמגיע עם המצלמה, זה אפשרי?

דבר שני האם בכזו תצורה המצלמות יצלמו בכל נסיעה מחדש שאני אתניע את הרכב?

תודה רבה

פורסם
בכדי שהמצלמה תצלם קבוע מבלי שתצטרך לדאוג מלתח המצבר/ להתחממות המצלמה בקיץ, ניתן לרכוש מכשיר ייעודי.

כמו vico power plus.

אתה מוזמן לצפות בסרטון בערוץ יוטיוב שלי

 

לגבי המצלמה שהיא מראה פנוראמית, אני פחות ממליץ.

מפני שמצלמות אלו בדרך כלל מצלמות באיכות ירודה במצלמה האחורית.

כמו כן הן פועלות ע''י סוללה.

 

תודה רבה על המידע, יודע שמצלמה שעובדת 24/7 לא יחזיק הרבה פה במדינה היפה וחמה שלנו, חחח, אבל אחרי מה שקרה עם האבן חופרים לי שאחפש להם דברים :(

צריכים כבל מיוחד כדי להתחבר למצבר של הרכב נכון? אם עושים קומבינה כלשהי יכול לגרום לבעיות מיותרות נראה לי לא?

 

לגביי המראה פנורמי, כמו שאמרתי, מצאתי משהו בפיסבוק ועכשיו לא מוצא עוד פעם :(, רק רציתי לבדוק בעניים איך רואים, לא בסרטונים.

 

ואסתכל על הערוץ שלך בבית כמו שצריך.

 

תודה רבה :mm_yeah:

פורסם
היא מבוססת סוללה וזה די חיסרון מבחינת אורך חיים.

 

יש מצלמה מומלצת מבוססת AMBARELLA עם קבל (חוץ מVICO) ברמת איכות תמונה כמו הG90?

המיני 0903 מבוססת קבל.

הזמנתי אותה ומקווה שתגיע עוד שבוע.

שתגיע אתן סקירה שלה, ומחו6ת הדעת שאני קורא היא עם איכות צילום מאד טובה בלילה וביום

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם
שלום

קניתי שתי מצלמות A119 אחת לקדימה ואחת לאחורה, יש לי מאזדה 6 2015 ואני רוצה לחבר את שתי המצלמות לבית מצת חדש ואז לפצל כמובן את השקע מצת אבל בתוך הפאנל ככה שבחוץ הכל ישאר רגיל אבל בתוך הפאנל הקדמי יהיה מפצל עם בית מצת נוסף, ששם אני ישים את המפצל שמגיע עם המצלמה, זה אפשרי?

דבר שני האם בכזו תצורה המצלמות יצלמו בכל נסיעה מחדש שאני אתניע את הרכב?

תודה רבה

אין שום בעיה לחבר שתי מצלמות במקביל.

תחביא את המפצל בתוך הפאנל של תיבת הפיוזים.

 

תלוי לאיזה פיוז תחבר את המצלמות.

אם אתה מעוניין שהמצלמות לא יצלמו בזמן חנייה אז תחבר לפיוז שמתכבה עם הסויץ, או להפך.

פורסם

אהלן

כרגע משתמש בa118c במשך שנה ומרוצה

התכנון להעביר אותו אחורה ולקנות מצלמה איכותית יותר לקדימה.

לפי התגובות האחרונות נראה ש119 לא אמין ובעייתי... יש הצעה אחרת בטווח מחירים הזה? (250-400 שח)

ובנוסף האם פיוז של 10 אמפר יספיק לחיבור 2 המצלמות ?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
אהלן

כרגע משתמש בa118c במשך שנה ומרוצה

התכנון להעביר אותו אחורה ולקנות מצלמה איכותית יותר לקדימה.

לפי התגובות האחרונות נראה ש119 לא אמין ובעייתי... יש הצעה אחרת בטווח מחירים הזה? (250-400 שח)

ובנוסף האם פיוז של 10 אמפר יספיק לחיבור 2 המצלמות ?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

יש לי את a119 עם ה gps ויכול להגיד שאני נוסע בממוצע כ 2-3 שעות ביום. בנתיים ללא תקלות כלשהן. פרט לעובדה כי חייב אצלי ברכב פילטר cpl.

 

בנוגע לפיוז 10 אמפר לדעתי זה overkill כרגע מחוברת ה a119 עם פיוז של 3 אמפר.

תמיד השאיפה להיות עם פיוז כמה שיותר נמוך. המתאים לצורך.

 

 

Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם (נערך)
יש לי את a119 עם ה gps ויכול להגיד שאני נוסע בממוצע כ 2-3 שעות ביום. בנתיים ללא תקלות כלשהן. פרט לעובדה כי חייב אצלי ברכב פילטר cpl.

 

בנוגע לפיוז 10 אמפר לדעתי זה overkill כרגע מחוברת ה a119 עם פיוז של 3 אמפר.

תמיד השאיפה להיות עם פיוז כמה שיותר נמוך. המתאים לצורך.

 

 

Tapatalk

הפיוז עצמו מתעלק על המצת הרגיל ומחובר כרגע לa118c

מה בעצם ההצעה שלך ? חשמל זה ממני והלאה

 

דרך אגב לגבי שמירת סרטון בצילום אחורי אין לי ברירה אלא לחבר את המצלמה למחשב בתום הנסיעה ולקוות שהקובץ לא נמחק נכון?

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

שאלה לגבי ה a119. מה משמעות העיגול האדום בקצה עליון שמאלי של המסך שמהבהב? חשבתי שזה מודיע שהמצלמה מקליטה, אבל יש לחצן ה Rec כשהוא דולק אדום קבוע בהקלטה, לכן אני מנסה להבין מה משמעות הנקודה האדומה שמהבהבהת.

 

למישהוא יש תובנה לגבי זה?

 

תודה

פורסם (נערך)
אהלן

כרגע משתמש בa118c במשך שנה ומרוצה

התכנון להעביר אותו אחורה ולקנות מצלמה איכותית יותר לקדימה.

לפי התגובות האחרונות נראה ש119 לא אמין ובעייתי... יש הצעה אחרת בטווח מחירים הזה? (250-400 שח)

ובנוסף האם פיוז של 10 אמפר יספיק לחיבור 2 המצלמות ?

גם פיוז 3 אמפר יספיק לחיבור שתי מצלמות.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

המצלמה a119, אמינה עד כה.

היא עובדת כמו שצריך ולא עושה שום בעיות.

תושבת הgps אצלי כנראה התפגרה בגלל שהמצלמה פועלת 24/7.

ניתן לקנות את המצלמה גם ללא תושבת gps.

לא ידוע לי שזה קרה לעוד משהו.

שאלה לגבי ה a119. מה משמעות העיגול האדום בקצה עליון שמאלי של המסך שמהבהב? חשבתי שזה מודיע שהמצלמה מקליטה, אבל יש לחצן ה Rec כשהוא דולק אדום קבוע בהקלטה, לכן אני מנסה להבין מה משמעות הנקודה האדומה שמהבהבהת.

 

למישהוא יש תובנה לגבי זה?

 

תודה

העיגול האדום, מודיע שהמצלמה מקליטה.

אם היא לא מקליטה הוא דולק קבוע ולא מהבהב.

כמו כן, במקרה זה המצלמה מצפצפת.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...