Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מצב המצבר? יכול להיות שהוא חלש?

רשמת בהודעה קודמת שהרדיו, אורות וכו' לא נכבים עם ההנעה מחדש. ניסית לחבר לאחד מאלה?

במידה ולא תמצא פתרון לבעיה תמיד תוכל לעבור למצלמה ללא קבל. היא לא כזו נוראה כמו שמנסים לתאר פה. לי יש G1W עם בטריה שמותקנת מאפריל 2014 והיא עדיין עובדת טוב (מחוברת לחלון האחורי).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלכס אתה מסביר איך לחווט את זה לקופסת הפיוזים - הוא מחפש רק להעביר את הכבל בצורה לא מפריעה.

 

תוכל לצפות בסרטון המצורף כדי להבין את צורת ההתקנה (מצלמה שונה אבל לגמרי אותו עיקרון):

 

כן, בדיוק.

 

אני אסתכל, תודה.

פורסם

יש למישהו חוות דעת אישית על 0807?

 

על פניו מעבד AMBARELLA A7, חיישן סוני וקבל על.

 

אני פחות מעודכן לאחרונה בדגמים החדשים, אילו עו דמצלמות טובות יש עם מעבד AMBARELLA וקבל?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין לי חוות דעת אישית

בביקורות, כל תגובה שנייה מלווה בתלונה לגבי הפוקוס כשהמצלמה מתחממת.

 

יש את המיני 0903, הביקורות עליה יותר טובות.

אבל גם לה לא חסרות בעיות פוקוס.

והתושבת שלה לא נראת בנויה טוב.

פורסם

מישהו יכול להגיד מה ההבדל בין שלושת המצלמות A118C מאתר גירבסט?

לינק למצלמות

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

הכי יקרה, היא מצלמה דו ערוצית, לא של viofo.

 

הכי זולה היא חיקוי.

 

והמצלמה שמחירה הוא בין שתי המצלמות היא המקורית של viofo.

 

כמו כן, אמור לצאת בקרוב דגם חדש a118c v2.

 

http://www.viofo.com/home/31-a118c2-1080p-full-hd-car-dash-camera.html

 

אתקן, אפשר לקרוא לזה דגם מחודש.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש את המיני 0903, הביקורות עליה יותר טובות.

היא מבוססת סוללה וזה די חיסרון מבחינת אורך חיים.

 

יש מצלמה מומלצת מבוססת AMBARELLA עם קבל (חוץ מVICO) ברמת איכות תמונה כמו הG90?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הכי יקרה, היא מצלמה דו ערוצית, לא של viofo.

 

 

הכי זולה היא חיקוי.

 

 

והמצלמה שמחירה הוא בין שתי המצלמות היא המקורית של viofo.

 

 

שוב אותו סיפור - זה לא חיקוי! זה שתקרא לזה כך, לא יהפוך את זה לחיקוי. בינתיים תספר לחבר'ה שהa119

שלך של חברת VIOFO הפסיקה לעבוד כראוי, ו VIOFO בכבודם ובעצמם שלחו אותך לגירבסט במקום לנסות לסייע לך או

לתת הסבר כלשהו למה זה קרה.

ההגנה שלך עליהם קצת תמוהה, הם לא באמת חברת עילית או משהו כזה, בסה"כ עוד יצרן סיני של מצלמות.

כפי שראית, גם להם קורה שיש בקרת איכות "נהדרת", וזה לא כל כל נדיר (אפילו אצלנו בפורום עלו טענות כבר כמה פעמים

על מצלמות תקולות שלהם).

מישהו יכול להגיד מה ההבדל בין שלושת המצלמות A118C מאתר גירבסט?

לגבי הVIOFO" a118" תוכל להתרשם ממנה בערוץ של אלכס.

השתיים האחרות (כלומר הa118c והb40d) הן למעשה אותה מצלמה, רק שלb40d יש מצלמה נוספת לצילום אחורה

ותוכנה מעט שונה. תוכל לצפות בצילומים של המצלמה הקדמית של הb40d ולהבין את האיכות של הa118c.

לא מזמן העלתי סיקור לגבי הb40d, אתה מוזמן לקרוא ולהתרשם גם מאיכות הצילום:

B40D שהיא למעשה הa118c (לא של viofo) אבל עם מצלמה נוספת שמצלמת אחורה.

התקנה: ההתקנה קדימה פשוטה מאוד, למעשה כמו כל מצלמה אחרת. כשניגשים להתקין גם אחורה,

זה נהיה קצת יותר מסובך – אך עדיין לא משהו שלא מסיימים תוך 20 דקות לכל היותר.

המערכת הזאת, שכוללת את שתי המצלמות, מצריכה רק חיבור אחד לשקע של המצת,

דבר המקל את ההתקנה - המצלמה האחורית מתחברת רק למצלמה הקדמית (בעזרת חיבור שניראה כמו aux).

אציין כי במהלך ההתקנה התרשמתי שהכבלים ארוכים מספיק גם לרכבים מאוד ארוכים,

האורך של הכבל למצלמה האחורית בערך כפול ממה שנדרש בשביל לעשות התקנה סמויה אצלי בפונטו.

כמו כן, התרשמתי כי ההתקנה תראה טוב יותר ברכבי סדאן (4 דלתות) מאשר ברכבי האצ'בק ורכבי 5 דלתות למיניהם.

ברכבי האצ'בק, בהתקנה כמו שלי, חייבים להשאיר קצה של כ 10 סנטימטר בכדי שהמצלמה לא תיתלש בפתיחת תא המטען.

[ATTACH=CONFIG]471334[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]471335[/ATTACH]

שימוש:

מבחינת הגדרות אין חידושים בולטים, למעשה ניראה שמדובר באותה תוכנת הפעלה מוכרת שנמצאת ברוב המצלמות.

השוני אליו שמתי לב הוא שאתם יכולים לבחור כיצד אתם רוצים לראות את התצוגה על המצלמה עצמה – רק את מה

שמצלמת המצלמה הקדמית/רק את מה שמצלמת המצלמה האחורית/את צילומי שתי המצלמות גם יחד.

מהבחינה הטכנית שתי המצלמות פועלות כמערכת אחת, כך שלא רק שהמצלמה האחורית מקבלת חשמל מהמצלמה הקדמית,

היא גם משתמשת יחד איתה באותו כרטיס זיכרון יחיד שעליו מוקלטים כל הסרטונים. לסרטונים שהוקלטו מהמצלמה הקדמית

מוצמדת האות A ולסרטונים שצולמו מהמצלמה האחורית מוצמדת האות B.

[ATTACH=CONFIG]471333[/ATTACH]

עברתי על הסירטונים ובדקתי - כל הסירטונים נשמרים בצורה רציפה ותקינה, כולל כלל הסירטונים האחרונים בכל נסיעה.

הסאונד מוקלט גם על הסירטון המופק מהמצלמה הקדמית (המסומן ב A) וגם מהסירטון המופק מהמצלמה

האחורית (המסומן ב B), ניראה שמדובר באותו סאונד בדיוק שנצרב על שני הקבצים ולא הקלטות (לא ראיתי מיקרופון על המצלמה האחורית).

 

איכות צילום:

מצלמה קדמית: איכות דומה לa118c ולg1wc (האיכות טובה יותר מזו שנראית בסירטון – גם בגלל שהעלאה ליוטיוב פוגמת

באיכות וגם כי השמשה שלי ידעה ימים יפים יותר). לטעמי מספיק לחלוטין ליום וסביר בלילה.

 

מצלמה אחורית: התגובה הראשונית היא 'אוי ואבוי', כי מי מצלם בימינו ב 480P?! אז כן, האיכות של המצלמה האחורית ירודה.

עם זאת, אם חושבים על זה קצת, עצם הצילום אחורה מוסיף המון. נכון שהסיכוי שתפענחו את לוחית הרישוי של מי שנוסע

מאחוריכם הוא קלוש, אבל מי שיפגע בכם ויברח, ברוב הסיכויים ייתפס במצלמה הקדמית (שמצלמת 1080P).

בכל מקרה, יהיה ברור לגמרי מה קרה מאחורה. אז נכון שלסרט קולנוע הקובץ לא יתאים, אך זאת איננה "כוונת המשורר" במצלמה זו.

למרות כל זאת, אני בכל זאת חושב שכדאי היה שחבילה זו הייתה מגיעה עם מצלמה אחורית שמצלמת לפחות 720P.

כך או כך, אני סבור שהמצלמה האחורית, על אף איכות הצילום הלא גבוהה שלה, מוסיפה המון.

מחיר: המצלמה נעה סביב ה 55$ ומציעה איכות צילום דומה לa118c ולg1wc, כך שעליכם לעשות את החשבון האם

תוספת המצלמה האחורית מצדיקה ההפרש מבחינתכם.

 

אני מצרף

כיצד המצלמה מצלמת בשלל מצבים (קידמית ואחורית) להתרשמותכם, מתחת לסירטון

יש לינק לעמוד המכירה של המצלמה ב GearBest. אני מציע להגדיל למסך מלא ולבחור ב 1080P ביוטיוב:

 

פורסם (נערך)

היא מבוססת קבל תקרא בתאור המוצר.

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html

אם אתה לא מוצא קופון, תשלח לי הודעה פרטית אני אחפש לך.

מחיר משוער עם קופון כ75$.

 

זה לא מצלמה שאני יכול להמליץ.

תחקור לגביה.

 

 

 

 

שוב אותו סיפור - זה לא חיקוי! זה שתקרא לזה כך, לא יהפוך את זה לחיקוי. בינתיים תספר לחבר'ה שהa119

שלך של חברת VIOFO הפסיקה לעבוד כראוי, ו VIOFO בכבודם ובעצמם שלחו אותך לגירבסט במקום לנסות לסייע לך או

לתת הסבר כלשהו למה זה קרה.

ההגנה שלך עליהם קצת תמוהה, הם לא באמת חברת עילית או משהו כזה, בסה"כ עוד יצרן סיני של מצלמות.

כפי שראית, גם להם קורה שיש בקרת איכות "נהדרת", וזה לא כל כל נדיר (אפילו אצלנו בפורום עלו טענות כבר כמה פעמים

על מצלמות תקולות שלהם).

 

:

 

דעתך נרשמה.

לפני כחצי שנה לא היו מצלמות שדומות לa118c של viofo.

פתאום הם החלו לצוץ, שנתיים וחצי לאחר שהמצלמה הראשונה התחילה להמכר!

הם נראות בדיוק כמו המצלמה של viofo ונקראות a118c b40

אם לא לקרוא לזה חיקוי אז איך לקרוא לזה?

 

לגבי המצלמה התקולה שאתה מתאר.

אתה מסלף את דברי והמצלמה עובדת כמו שצריך!!!

לפי מה אתה מסיק שהמצלמה תקולה?

 

עידכנתי פה בפורם, בפורם DCT ובערוץ היוטיוב שלי שתושבת הGPS שלי תקולה, זה הכל.

וכן זה יכול לקרות עם כל מצלמה ועם כל מוצר.

המצלמה עובדת אצלי שעות נוספות בתנאים קיצוניים כך שהסבירות למקרים כאלו גוברת.

 

וכן, viofo אמרו לי לפנות לגירבסט והם לא יכולים לטפל בעניין. כנראה מפני שאני הראשון שהגיע עם התלונה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
ברור, הכי טוב מצלמה של ויקו. הכי טובים בעולם. אין עליהם. תותחי על.

 

הן בוודאות יותר טובות מהמצלמות שמומלצות כאן דרך האתרים הסינים.

 

וגם כל החברים שדורשים גילוי נאות מצד ויקו אבל דוחפים מצלמות דרך הקישור בעמוד שלהם...

פורסם (נערך)

בדרך כלל Nissan היה מבקש מvico israel גילוי נאות.

ולא, הוא לא מפרסם שום קישורים.

ולא, אין לו שום עמוד.

 

יכול להיות שאתה מתכוון לערוץ היוטיוב שלי?

אם כן, הגילוי נאות נמצא שם ותמיד היה שם.

אפילו הגדלתי ראש ואמרתי את זה בסרטון של הa119.

וכמובן שכך יהיה גם יהיה בסקירות הבאות.

 

אם כוונתך לקישור של המיני 0903, אז לא, הקישור הוא לא מממן.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

דעתך נרשמה.

לפני כחצי שנה לא היו מצלמות שדומות לa118c של viofo.

פתאום הם החלו לצוץ, שנתיים וחצי לאחר שהמצלמה הראשונה התחילה להמכר!

הם נראות בדיוק כמו המצלמה של viofo ונקראות a118c b40

אם לא לקרוא לזה חיקוי אז איך לקרוא לזה?

 

לגבי המצלמה התקולה שאתה מתאר.

אתה מסלף את דברי והמצלמה עובדת כמו שצריך!!!

לפי מה אתה מסיק שהמצלמה תקולה?

 

עידכנתי פה בפורם, בפורם DCT ובערוץ היוטיוב שלי שתושבת הGPS שלי תקולה, זה הכל.

וכן זה יכול לקרות עם כל מצלמה ועם כל מוצר.

המצלמה עובדת אצלי שעות נוספות בתנאים קיצוניים כך שהסבירות למקרים כאלו גוברת.

 

וכן, viofo אמרו לי לפנות לגירבסט והם לא יכולים לטפל בעניין. כנראה מפני שאני הראשון שהגיע עם התלונה הזאת.

נרשמה? אוי, באמת תודה לך.

לא אחזור על עצמי שוב ושוב. מי שמעניין אותו ההסבר, ידפדף כמה עמודים אחורה ויראה.

אלכס, ניסית לספר סיפורים על זה ונאלצת לחזור בך, כי אין סימוכין לאמירות חסרות בסיס כמו "עדשה שונה" וכו'.

האמירות לגבי "זיוף/חיקוי" וכו' הן מיותרות ולא נכונות.

 

אם מבחינתך זה 'סבבה' שמצלמה שעולה 90$ (או הזרוע שלה שדרכה היא אמורה להיות מוזנת בחשמל עם הGPS) נהרסת תוך שבועות בודדים, אם כך אז כניראה שהציפיות שלנו ממצלמת רכב שונות.

גם האמירה שלך שVIOFO נתקלים לראשונה בבעיה הזאת ולכן הם מכדררים אותך לגירבסט לא בדיוק מוציאה

אותם באור חיובי - יצרן רציני שמגלה שבמוצר חדש שלו נתגלתה בעיה שהוא טרם היה מודע לה (להזכירכם מדובר במוצר

שיצא לשוק לפני שבועות בודדים) דואג לאיסוף המוצר התקול על מנת לבדוק אותו במעבדה ולהסיק מסקנות לייצור עתידי.

שנינו יודעים שאם היית לקוח מן השורה כבר היית מקים קול צעקה על הדבר הזה.

 

nakamichi - סתם שתדע, 99.9% מהסיקורים שאתה צופה בהם ביוטיוב או רואה בעמודים בפייסבוק

הם בעלי קישורים כאלו. בכל מקרה, אדם אמין שמבצע סקירה לא ימליץ על מוצר (או מצלמה) לא טוב.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם
הן בוודאות יותר טובות מהמצלמות שמומלצות כאן דרך האתרים הסינים.

 

וגם כל החברים שדורשים גילוי נאות מצד ויקו אבל דוחפים מצלמות דרך הקישור בעמוד שלהם...

יכול להיות שאתה צודק, אבל אלא אם בדקת את כל המצלמות שיש, אתה לא יכול לכתוב דבר כזה.

 

אין לי ניסיון עם המצלמות של ויקו, אבל רק מההתנהלות של הבחור פה בשרשור (שזה אגב המשתמש השני שלו כבר אחרי שהקודם נחסם) זה מוריד את החשק לקנות ממנו.

 

אז יכול להיות שהמצלמות של ויקו הכי טובות (תרשה לי להביע ספק), אז אולי אני אקנה מצלמה של ויקו, אבל ממנו, לפחות אני, לא אקנה.

 

התגובה שלי שציטטת כמובן נכתבה בציניות על מנת להמחיש את האופי של ההודעות של הבחור פה בשרשור.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא המלצה אבל באותו נושא - מישהו יודע איפה אפשר לקנות מטען מיני USB לשקע המצית ברכב, באורך 5 מטרים (או לפחות כבל מיני USB - USB באורך כזה)? רצוי באזור חיפה/נתניה.

הכבל הוא עבור מצלמת A118C.

 

תודה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...