Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מצלמה עם זיות ראיה 360 שיקלוט הכול ממש הכול בצורה גבוה עדיפות לאיכות פוול HD

 

מהי העלות?מה חשוב שיהיה במצלמה?כמה זיכרון יש?איך המצלמה עובדת.?איך אני שומר דברים ?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון. קודם כל ממש לא בעיה להסיר את הדבק של המצלמה. כמה דקות והיא בחוץ.

דבר שני הכבל למצלמה מאחורה פשוט קצת מדי.. יגיע ברכב משפחתי כמו מזדה 6 רק עד תיבת פיוזים במקרה בו אתם ממש מותחים אותו.

אני אזמין כבל חדש וארוך, מי רכש בעבר ויכול להמליץ? עדיף עם חיבור usb

פורסם (נערך)
מהיכן מומלץ לרכוש פילטר cpl ל 118? ויש כבר ל 119?

לa118c אין פילטר cpl, יש אנשים שעושים קומבינה ומחברים פילטר לא תואם עם מגנטים.

לa118c v2 יהיה פילטר cpl המצלמה עדיין לא יצאה לשוק.

 

עדיין לא נמכר פילטר cpl לa119. יכול להיות שבחודש הקרוב יתחיל להמכר.

היצרן הכין כמה דוגמיות שישלחו לכמה משתמשים לבדיקה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני משתגע.. לא מצליח למצוא כבל למצלמה עם חיבור usb.

צריך סך הכל כבל 5m בלי נתונים למתח בלבד.. מי יכול למצוא בבקשה?

תודה!

 

עריכה:כמו הכבל שמגיע עם a119 רק ארוך יותר

פורסם
לa118c אין פילטר cpl, יש אנשים שעושים קומבינה ומחברים פילטר לא תואם עם מגנטים.

לa118c v2 יהיה פילטר cpl המצלמה עדיין לא יצאה לשוק.

 

עדיין לא נמכר פילטר cpl לa119. יכול להיות שבחודש הקרוב יתחיל להמכר.

היצרן הכין כמה דוגמיות שישלחו לכמה משתמשים לבדיקה.

תודה, אלכס.

פורסם
אני משתגע.. לא מצליח למצוא כבל למצלמה עם חיבור usb.

צריך סך הכל כבל 5m בלי נתונים למתח בלבד.. מי יכול למצוא בבקשה?

תודה!

 

עריכה:כמו הכבל שמגיע עם a119 רק ארוך יותר

 

מצאתי בחיפוש חפיף

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/291418558711

 

תחפש עוד קצת, אולי תמצא יותר זול.

 

ד''א, מדובר בכבל של המצלמה a119?

למה שלא תחבר אותה לתיבת הפיוזים?

פורסם

אל תמהר, חשוב לקנות מצלמה טובה שיהיה אפשר לסמוך עליה בעת הצורך.

חשוב שהמצלמה שתרכוש תפעל ע''י קבלים, capacitor באנגלית.

קבלים מאפשרים למצלמה עמידות גבוהה יותר בטמפ' קיצוניות והם מאריכים את אורך חיי המצלמה.

ויקו ישראל מוכר מצלמות עם קבלים, אם לחוץ לך לקנות בארץ, תחכה לתשובה ממנו.

פורסם

עדכון לגבי בעיית הgps שהייתה לי.

בעקבות השרשור הזה:https://dashcamtalk.com/forum/index.php?threads/21578/

החלטתי לבדוק את עניין בשנית.

 

מסתבר שביצוע בדיקת המתח על הפינים של התושבת הייה שגוי, כנראה פספסתי את הקומבינציה בין הפין הראשון לבין הפין האחרון. אין פה את מי להאשים, חוץ מאת עצמי.

 

פתחתי את המצלמה ומסתבר שהיא סובלת מאותו הבעיה כמו המצלמה המדוברת בשרשור.

כבל שמחבר בין המצלמה לבין הפינים של הgps, רופף.

בכל מקרה, הייצרן כרגע מודע לבעייה זאת וכנראה זה כבר בטיפול.

 

מי שלא משתמש בתושבת הgps, בעיה זאת לא אמורה לעניין אותו.

פורסם

לא מצאתי הודעות רלוונטיות (מהשנים האחרונות) ועולם מצלמות הרכב התקדם מאז שנות 2005 העתיקות.

 

אני מחפש מצלמת רכב טובה (קדמית ואחורית!), כזו שתצליח להחזיק 10 שעות לפחות של נסיעה, שמצלמות ברגע שהמנוע מופעל ומתזוזה פתאומית (למקרה שנכנסים בי בחנייה), מתחברות לחשמל המכונית (ולא דורשות תחלופה של סוללות) וכמובן איכות טובה כזו שתזהה לוחות רישוי גם בלילה. אה, כן - ומחיר שפוי :roll:

 

חיפשתי קצת באיביי ובאמזון, האיכותיים והמומלצים ביותר היו של חברה בשם blackvue.

 

מעניין אותי לדעת באיזו מצלמה רכב אתם משתמשים, אם אתם בכלל משתמשים?

שתפו :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...