Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל, תנהג באחריות וברצינות ולא בשאנטי, אתה לא צריך לגרום לתאונה בגלל טעויות של אחרים, מקסימום אתה נכנס באותו אחד ולא מתחיל לעשות פעולות קיצוניות לא נכונות.

 

דבר שני, מה התקציב שלך? מצלמה זה חמוד, אבל ברור לך שיש מצלמות ב 200 שקלים ויש מצלמות ב 1200 שקלים ויותר כן?

ההבדל באיכויות, יכולות ותוספות כגון GPS ובכללי, צילום לילה הם הבדלים של שמים וארץ בטווח מחירים עצום.

 

האם אתה נוהג בלילות? הרבה? כי אם כן, שיקול המצלמה מייקר את הבחירה בה.

 

כמו כן, האם אתה זקוק רק למצלמה קדמית או שאתה רוצה אחורית + קדמית לכיסוי מלא במידה ואתה אחד שנוסע הרבה בכבישים?

 

המצלמות הטובות באמת, מחזיקות מצויין בשמש הישראלית וברכב, מנסיון, יש ברשותי מצלמה בשווי 1000 שקלים קדמית ומצלמה אחורית מעולה של כ 400 שקלים דגם חדיש A119 (נרכש בחו"ל), בחום קיצוני, המצלמה האחורית ב 400 שקלים לא הצליחה להתמודד עם צילום עד אשר התקררה קצת בזכות המזגן והקדמית? מתפקדת מזה שנתיים כמעט בלי שום תקלות כללי ומן הסתם מדובר בחברה קנדית איכותית עם מצלמות מעולות אך יקרות מאוד והצילום הלילי? פשוט מדהים ביחס לאחרות.

 

לגבי השאלה שלך, אי אפשר להשאיר את המצלמה ל 24 שעות כיוון שהרכב מכבה את המערכות השונות, אלה אם כן אתה מחבר את המצלמה קבוע למערכת/סוללה ניידת וכו' שנשארת דלוקה תמיד אך המצבר שלך לא ישרוד את זה לאחר מספר לילות (המצלמות הטובות צרכניות לא קטנות של זרם).

 

*** יש תמיד אופציה לחבר למערכת דולקת קבוע והמצלמה תהיה במצב של MOTION DETECTION שזה מצלם כשזה מזהה תנועה, אבל בחניון.. יכולה ועלולה להיות תנועה רבה = בעיה.

 

לאחר שתענה על כל השאלות הנדרשות, ניתן יהיה להתאים לדרישות שלך, מצלמה.

 

ראיתי את זאת

https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305903934-26

 

כאילו אני מתכוון להשאיר תמצלמה באוטו בלי חיבור למצת, ורציתי רק לדעת עם המצלמה תשרוד בתוך החום כאשר האוטו חונה בשמש הרבה זמן, ולא תהרס לי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מוכן בבקשה לענות על כל השאלות ולקרוא שוב פעם את מה שרשמתי ושאלתי?

זה גובל בזלזול באנטלגנציה וזלזול בוטה במי שמנסה לעזור לך.

בהצלחה.

פורסם
אתה מוכן בבקשה לענות על כל השאלות ולקרוא שוב פעם את מה שרשמתי ושאלתי?

זה גובל בזלזול באנטלגנציה וזלזול בוטה במי שמנסה לעזור לך.

בהצלחה.

 

סורי אחי זה מעייפות, קראתי מה שכתבת,

תקציב שלי זה עד 200-300 שקל כולל כרטיס זיכרון,לא צריך GPS ושטויות כאלה, מה שחשוב לי שיראה חד וברור ביום ובלילה, בלילות אני נוסע אבל לא הרבה, ואני זקוק לקדמי רק, ואני נוסע הרבה, זה רק לביטחון בשביל הביטוח להוכחות...

פורסם
המצלמה שצירפת בגרופון עולה באיביי בסביבות 11 דולר. האיכות שלה מאוד בסיסית אבל לחלקנו זה מספיק.

 

לא עניתם לי על השאלה

המצלמה תישרף כשהאוטו יעמוד בחניה בשמש הרבה שעות כשהמצלמה בפנים?

פורסם

אם תקרא את מה שרשמתי לך בהתחלה, לגבי איך המצלמות מגיבות בטמפ' שונות ובאיזה טווחי מחירים, לא היית צריך לחזור על השאלה הזאת.

הוא מעוניין בצילום לילה, חלומות בטווח המחירים האלו.

ממליץ לו על שינה מאשר להשקיע במצלמה.

פורסם

יש בדביקים שרשור ייעודי לנושא. אל תקרא את החפירות הארכיאולוגיות, רק מה שמופיע בחודשים האחרונים.

 

בקצרה - קנה מצלמה עם קבל (ולא סוללה פנימית), ועם מתקן הצמדה הנדבק לחלון - כיון שקל לפרק אותה.

 

אישית יש לי a118c, מצלמה זולה שנותנת איכות טובה ביום וסבירה בלילה (אם כי נוטה להסתנוור בנסיעה מול השמש, וזה קורה לי לא מעט בשעות הבוקר). בימים הבם אני צופה חניה ממושכת בשמש אני מפרק אותה ממקומה ומניח במקום מוצל ברכב. הליך הפירוק אורך כ-5 שניות וההרכבה מחדש כאשר אני חוזר לרכב בסביבות 7 שניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קודם כל, תנהג באחריות וברצינות ולא בשאנטי, אתה לא צריך לגרום לתאונה בגלל טעויות של אחרים, מקסימום אתה נכנס באותו אחד ולא מתחיל לעשות פעולות קיצוניות לא נכונות.

 

דבר שני, מה התקציב שלך? מצלמה זה חמוד, אבל ברור לך שיש מצלמות ב 200 שקלים ויש מצלמות ב 1200 שקלים ויותר כן?

ההבדל באיכויות, יכולות ותוספות כגון GPS ובכללי, צילום לילה הם הבדלים של שמים וארץ בטווח מחירים עצום.

 

האם אתה נוהג בלילות? הרבה? כי אם כן, שיקול המצלמה מייקר את הבחירה בה.

 

כמו כן, האם אתה זקוק רק למצלמה קדמית או שאתה רוצה אחורית + קדמית לכיסוי מלא במידה ואתה אחד שנוסע הרבה בכבישים?

 

המצלמות הטובות באמת, מחזיקות מצויין בשמש הישראלית וברכב, מנסיון, יש ברשותי מצלמה בשווי 1000 שקלים קדמית ומצלמה אחורית מעולה של כ 400 שקלים דגם חדיש A119 (נרכש בחו"ל), בחום קיצוני, המצלמה האחורית ב 400 שקלים לא הצליחה להתמודד עם צילום עד אשר התקררה קצת בזכות המזגן והקדמית? מתפקדת מזה שנתיים כמעט בלי שום תקלות כללי ומן הסתם מדובר בחברה קנדית איכותית עם מצלמות מעולות אך יקרות מאוד והצילום הלילי? פשוט מדהים ביחס לאחרות.

 

לגבי השאלה שלך, אי אפשר להשאיר את המצלמה ל 24 שעות כיוון שהרכב מכבה את המערכות השונות, אלה אם כן אתה מחבר את המצלמה קבוע למערכת/סוללה ניידת וכו' שנשארת דלוקה תמיד אך המצבר שלך לא ישרוד את זה לאחר מספר לילות (המצלמות הטובות צרכניות לא קטנות של זרם).

 

*** יש תמיד אופציה לחבר למערכת דולקת קבוע והמצלמה תהיה במצב של MOTION DETECTION שזה מצלם כשזה מזהה תנועה, אבל בחניון.. יכולה ועלולה להיות תנועה רבה = בעיה.

 

לאחר שתענה על כל השאלות הנדרשות, ניתן יהיה להתאים לדרישות שלך, מצלמה.

 

אשמח אם תפרט טיפה לגבי הבעיה של הA119 בטמפ' קיצוניות.

זה לא משהו שאני סובל ממנו.

מדובר בצילום קבוע 24/7?

אתה משתמש בתושבת GPS?

באיזה כרטיס זכרון אתה משתמש?

 

תודה מראש!

פורסם

בכיף,

המצלמה זה דגם ה A119C ללא GPS היות ויש לי DOD LS460W מקדימה עם GPS מהיר מובנה.

ביום שלישי, חניתי בכינרת והמצלמה נמצאת צמודה לשמשה האחורית בדלת החמישית.

לא צילום קבוע, אלה פשוט הגעתי בשעות הצהריים, לאחר שהרכב חנה בשמש ישירה כמה שעות טובות משעות הבוקר.

יום שלישי היה יום חם עם שמש ישירה וייתכן מאוד שהשמש פגעה ישירות בעדשה של המצלמה וחיממה את כל הגוף מבפנים גם כן וייתכן שהטמפ' ברכב עברה את ה 60 מעלות בקלות, ללא ספק.

המצלמה רשומה שתעבוד בטמפ' של עד 60 מעלות כך שזה לא תלוש מהמציאות.

 

כרטיס הזיכרון הוא SANDISK 32 ULTRA, אך ראיתי שהבעיה היא במצלמה, ריצוד מסך וקושי בצילום והמון צפצופים של ריסטרטים.

 

צפצפה הרבה, המסך ריצד... לאחר שהרכב התקרר עם המיזוג, התופעה נעלמה לאט לאט ובסופו של דבר, חזרה לעבוד כרגיל לאחר יותר מחצי שעה.

פורסם (נערך)

אכן נשמע שהבעיה במצלמה.

האם אתה משתמש בכבל המקורי ובשנאי שסופק איתה? אם לא, זה הכיוון לפתרון הבעיה.

אם כן, אמליץ לך לנסות כרטיס זיכרון מחברה אחרת. מצב גדול שהוא גם גורם לבעיה.

 

אם עדיין לא עוזר. בפעם הבאה שהמקרה קורה, תצלם את ההתנהגות תעלה ליוטיוב ותבקש מהמוכר פיצוי כספי/ החלפה.

 

אני גר בטבריה ומשתמש בa118c ובA119, שתיהן מחוברות קבוע 24/7 עם קטיעת מתח בטמפרטורה ב50 מעלות. אני לא סובל מהתנהגות כזאת.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
שוקל ברצינות את הSQ8/SQ9 בתור מצלמה אחורית.

יש למישהו נסיון איתן?

 

שאלות עיקריות:

מצלמות בלופ רקורדינג?

מתחילות לצלם בקבלת מתח?

 

מאד חשוב לי שהאחורית תהיה בשיטת "חבר ושכח".

לדעתי בחר מצלמה שאתה יכול לראותה דרך המראה כשהיא עובדת. לי יש את ה G1W כמצלמה אחורית ובנסיעה אני רואה במראה את האור האדום הקטן שאומר לי שהכל תקין ושהמצלמה דולקת (אם כבתה אז זה סימן לתקלת כרטיס).

 

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

פורסם (נערך)

שלום

דפדפתי קצת בשרשור הזה ולא מצאתי מה שאני מחפש

אולי פספסתי משהו

בכל מקרה אני צריך מצלמה לרכב(כפולה) עדיף שתצלם גם מה שקורה ברכב עצמו באיכות טובה

בלי הרבה להסתבך בהתקנה

יש המלצה על משהו ספציפי?

דרך אגב ראיתי משהו בהום סנטר אבל זה עולה 700 שקל מה דעתכם עליה?

 

20161004_131228.jpg

 

תודה מראש למי שעוזר

עריכה אחרונה על ידי michaelmaccabi8
פורסם

עם אני קונה מצלמה לרכב עם הקבל הארוך שמתחבר למצת ומכניס בפלסטיקים להסתרה בדרך למצת הרכב, ובמצת אצלי מחובר משדר FM (יש לי מאזדה 3 מערכת בעייתית) ויש למשדר שמחובר למצת כניסת USB, אפשרי לחבר בו תמצלמה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...