Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
האחורית הקודמת שלי חסכה לי 6000 שקל

 

אצלי מצלמה אחורית חסכה כמעט 30,000 ש"ח לפני חודשיים. אחרי שאקבל את הכסף מהביטוח גם אעלה את המקרה הזה.

אגב לי יש G1W עם סוללה (בערך שנתיים), עדיין לא נתקלתי בבעיית אי שמירת תאריך.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ArikB
F***ing Tapatalk
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום

אני אשמח למה צריך להגדיר חוץ מתאריך כמובן בA119 כדי שלא יהיו תקלות,

אין לי צורך שהמצלמה תצלם בזמן שהרכב עומד ואין לי צורך שהמצלמה תפעיל חיישן למניעת תאונות, וכן לא שיהיה לה שומר מסך אלא שהמסך כל הזמן יעבוד

ואני הולך לחבר אותה למצת ע"י דבר שכזה

http://img.focalprice.com//860x666/ER/ERT12/ERT12X.jpg

כלומר הולכים להיות לי שני שקעי מצת, אחד רגיל להטענה של סלולרי והשני לחבר שני מצלמות (קדימה ואחורה) .

אין לי VICO POWER PLUS ואני יחבר את המצת לשקע של הפיוז שנכבה כשהמנוע כבוי.

תודה רבה

פורסם

נטקו לדעתי מבחינת איכות sq8 מדהימה ביחס למחיר. והיא באמת קטנה וחצי נסתרת.

אבל לי קרה בתקופה הקצרה איתה פעמים שהיא לא הקליטה אוטומטית וגיליתי את זה רק במחשב כי האור האדום שלה דולק גם בהקלטה וגם ב'מוכן להקלטה' סינים גאונים.

דבר שני יש לה סוללה.

לשיקולך...

פורסם (נערך)

כל חודש הם אומרים, חודש הבא. כך שאי אפשר להבטיח כלום.

 

לפחות יש התקדמות עם פילטר הCPL, אמורים לשלוח לי דוגמית של המוצר או preproduction, אני בעצמי לא יודע מה אקבל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אגב לי יש G1W עם סוללה (בערך שנתיים), עדיין לא נתקלתי בבעיית אי שמירת תאריך.

ברור, כי זה קורה רק במצלמה עם קבל, לא עם סוללה.

התופעה הזו משגעת אותי.

פורסם

שאלה למומחים פה - יש לי מצלמת vico SF2 ששכבה באריזה מעל שנה. התקנתי אותה ברכב בשבוע שעבר. הבנתי שניתן לבצע עידכון למצלמה - האם יש באמת צורך בעידכון וכדאי לבצע אותו?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם (נערך)

אין בעיה בביצוע העידכון.

אבל גם אף אחד לא מחייב אותך.

כל עוד אתה מרוצה מהמצלמה ומאיכות הצילום.

 

לפעמים בעידכוני תוכנה, משתנה איכות הצילום.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
הg1wc, יותר טובה מבחינת צילום מפני שזווית העדשה שלה צרה יותר.

אין לה סוללת rtc לכן תצפה שיהיו בעיות עם תאריך ושעה שמתאפסים.

 

לגבי הa118c,

מדובר במצלמות ממפעלים שונים.

המצלמה שנמכרת כבר כ3 שנים ורוב הסרטונים ביוטיוב הם עליה, היא מצלמה שלVIOFO.

מאוד מומלץ לקנות אותה.

לגבי ה60 fps, מדובר בטעות בתאור, אין למצלמות אלו אפשרות של 60fps.

 

אם תחכה עד סוף החודש, יש מצב שיצא דגם חדש בשם

viofo a118c v2

מדובר בדגם משופר מהa118c

זווית הצילום תהיה 130 מעלות ותהיה אפשרות לחבר למצלמה פילטר cpl.

המעבד וחיישן הצילום ישארו זהים.

 

 

א. לא הבנתי מהי הבעיה בדיוק ב-G1WC, אשמח לפירוט.

ב. לתומי חשבתי שזווית צילום רחבה יותר עדיפה ואילו פה אני מבין שדווקא ההיפך הוא הנכון.

ג. יש תאריך ליציאת ה-A118 V2?

פורסם

בg1wcb, אין סוללת RTC, מדובר בסוללת כפתור. כמו בשעונים רק קטנה יותר.

תפיקדה של סוללה זו הוא לשמור על התאריך והשעה.

ברגע שאין את הסוללה הזו, התאריך והשעה יכולים להתאפס כל מס' ימים/ מספר חודשים.

 

כן, ההפך הוא הנכון כאשר זה בא לידי ביטוי באיכות הפרטים הקטנים.

כמו למשל לוחית רישוי וכו'.

 

אין תאריך לתחילת המכירה של הa118c v2.

היא כבר הייתה אמורה להמכר, כל פעם זה נדחה.

פורסם
בg1wcb, אין סוללת RTC, מדובר בסוללת כפתור. כמו בשעונים רק קטנה יותר.

תפיקדה של סוללה זו הוא לשמור על התאריך והשעה.

ברגע שאין את הסוללה הזו, התאריך והשעה יכולים להתאפס כל מס' ימים/ מספר חודשים.

 

כן, ההפך הוא הנכון כאשר זה בא לידי ביטוי באיכות הפרטים הקטנים.

כמו למשל לוחית רישוי וכו'.

 

אין תאריך לתחילת המכירה של הa118c v2.

היא כבר הייתה אמורה להמכר, כל פעם זה נדחה.

 

תודה על התשובות.

מתלבט אם לקנות עכשיו את ה-A118c או לחכות שיצא V2...

פורסם

איזה קצה כתיבה בכרטיס זכרון מומלץ למצלמות דרך?

יש לי כרטיס שקניתי לגופרו עם קצב כתיבה של 90 מגה לשניה, אבל אני מאמין שאין צורך בזה למצלמת דרך ואוכל להשתמש במשהו פשוט יותא

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...