Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי את המצלמה G1W-CB לפני כמה חודשים עכשיו שמתי לב היא מפסיקה לעבוד עם כיבוי הרכב ושורפת לי כרטיסי זיכרון

(כבר 3 כרטיסים של סאנדיסק 32 קלסיקו 10 שניקנו בבאג)

היא הייתה מחוברת עם המטען של המצלמה הקודמת שלי שזה בדיוק אותו המטען

ושניסיתי להפעיל אותה עם המטען שקיבלתי אייתה היא לא עובדת .

 

יש מה לעשות אייתה דרך להציל אותה או שלפח ?

פורסם (נערך)
קניתי את המצלמה G1W-CB לפני כמה חודשים עכשיו שמתי לב היא מפסיקה לעבוד עם כיבוי הרכב ושורפת לי כרטיסי זיכרון

(כבר 3 כרטיסים של סאנדיסק 32 קלסיקו 10 שניקנו בבאג)

היא הייתה מחוברת עם המטען של המצלמה הקודמת שלי שזה בדיוק אותו המטען

ושניסיתי להפעיל אותה עם המטען שקיבלתי אייתה היא לא עובדת .

 

 

יש מה לעשות אייתה דרך להציל אותה או שלפח ?

 

 

לא מכיר תופעה כזאת.

יותר מזה, אני משתמש באותו כרטיס זיכרון כמו שאתה מציין (אני מניח שהתכוונת ל'קלאס 10' ולא 'קלסיקו').

 

מאיפה קנית אותה?

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

דיי לא ברור לי למה הכנסת את הנתון שהמצלמה נכבת עם כיבוי הרכב.

כך היא צריכה לפעול, זאת פעולה תקינה.

 

אמליץ לך לא להשתמש בכרטיסי זיכרון של סאנדיסק, במצלמות רכב.

אבל, זה עדיין לא סביר שכרטיסי זיכרון ישרפו לאחר פרק זמן כל כך קצר.

 

בעצם אתה אומר שהמצלמה כרגע מסוגלת לפעול ולתפקד עם שנאי של מצלמה אחרת?

אם כן, האם יש ריצודים במסך או כל התנהגות חריגה?

פורסם
מצלמה מדגם a118c

לכמה זמן צילום מספיק כרטיס 32gb?

האם צריך כל פעם למחוק את הצילום או שכשנגמר המקום הוא מצלם על הקיים?

 

המצלמה מצלמת בלופ -> דורסת קבצים ישנים שלא מוגנים.

 

בערך 5 שעות אם אני זוכר נכון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בדיוק שאלו אותי משהו בסגנון בפרטי, ברשותך אתעצל ואצוטט את עצמי.

 

כרטיס זיכרון של 32 מספיק לכ3 שעות צילום אולי טיפה יותר.

 

אוקיי,

המצלמה תמיד מצלמת ושומרת הכל!

גם אם לא לחצת על הכפתור.

איך זה עובד?

נגיד ויש לך כרטיס זיכרון של 64 גיגה,

ניתן לשמור עליו כ7 שעות צילום רצוף.

מה קורה לאחר 7 שעות?

הוא מתחיל למחוק קבצים ישנים וכותב קבצים חדשים.

זאת אומרת, הקובץ הכי ישן שצילמת לפני 7 שעות ימחק.

משמע, 3 דקות לפני 7 שעות ימחקו וכך הלאה.

תמיד שומר קובץ ותמיד מוחק קובץ ישן.

 

לחיצה על הכפתור מגנה על הקובץ מפני מחיקה.

זאת אומרת שהקובץ לא יחשב בין הקבצים הכי ישנים והוא לא ימחק.

אלא אם תפרמט את כרטיס הזיכרון/ תמחק אותו ידנית דרך המצלמה או תמחק אותו ידנית דרך המחשב.

 

איך יודעים שהקובץ מוגן?

מחברים את המצלמה למחשב, ניגשים לקובץ, לחיצה ימנית ואפשרויות.

למטה יש לך ריבועים, אם הריבוע של ''הקריאה בלבד'' מסומן, סימן שהקובץ מוגן מפני כתיבה והוא לא ימחק, אלא אם תמחק אותו בכוונה.

 

אם אתה לוחץ על כפתור ''המקרה חירום'' והגדרת את המצלמה לצילום של 3 דקות, אז הקובץ של ה3 דקות ישמר.

פורסם

שאני אבין .. כאשר אני נוסע רצוף שעה, כל השעת צילום שמורה כקובץ אחד? או כל מספר דקות בקובץ אחד?

כל כיבוי והדלקה של המצלמה מכין קובץ אחד רצוף של הנסיעה הרצופה?

אשמח להסבר.

פורסם

כל מספר דקות נוצר קובץ חדש ( בהתאם למה שהגדרת) ככה ששעת צילום מחולקת למספר קבצים .

 

אם כיבית את המצלמה הקובץ האחרון יכיל פחות דקות צילום מבדרך כלל.

 

כשתדליק את המצלמה יווצר קובץ חדש :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש לך אפשרות להגדיר כל כמה זמן אתה רוצה שקובץ חדש יווצר.

דקה, שלוש דקות, 5 דקות..

אם אתה מכבה את המצלמה ומדליק, אז קובץ חדש נוצר.

 

אם הגדרת את המצלמה לצילום 3 דקות, אז כל 3 דקות יווצר קובץ חדש.

פורסם

אלכס ,

מה ההבדל בין מפצל פיוזים low profile blade למפצל פיוזים mini blade?

האם זה לפי איזה סוג שיש אצלי ברכב? אני יודע שיש לי פיוזים קטנים (mini?)

תודה.

_________________________________

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...