Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חייב לוודא משהו. במקרה ובדיוק עברה לידי בכביש אנטילופה מדהימה ואני לא רוצה שהקובץ הזה יימחק, מה עושים?

לוחצים על הכפתור חירום וזהו? הוא לא חותך קטעים מסוימים? או שהכי בטוח בכלל לנתק באותו רגע אל המצלמה מהמתח?

כמה זמן הקלטה לחיצה על הכפתור מגנה?

תודה

פורסם (נערך)

אם אתה מתכוון לA119,

אז תלוי באיזו רזולוציה אתה משתמש.

אם ב1440p אז כל הקובץ ישמר.

אם ב1080p אז רק 10 שניות לפני הלחיצה ו20 שניות אחרי.

 

עריכה,

במקרה ופגעת באנטילופה, רצוי לנתק את המצלמה עד שתעביר את הקובץ למחשב.

לפחות, כך הייתי פועל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אוקי אז כל השלוש דקות יישמרו ואחריו יחזור ללופ רגיל בלי הגנה? זה טוב.

ככה גם ב a118 וg1wc?

בכללי נראה לי שעדיף ללחוץ על כפתורי החירום ולנתק מהחשמל אחרי עשר דקות ככה הולכים על הכי בטוח. השאלה אם כפתורי החירון דורסים מידע?

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לקישור לקנייה למצלמת רכב מומלצת, בטווח מחיר של 300+-,

אם לא כלול כרטיס זיכרון אשמח גם לקישור לכרטיס זיכרון,

הדרישות שלי:

 

- שיצלם טוב לוחית רישוי גם ביום וגם בלילה

- לא חובה סאונד/מסך

- שתעבוד עם הנעה, ותכבה עם כיבוי הרכב

- כבל ארוך שיהיה ניתן להסתיר בדפנות הרכב

 

משנה אם קונים את אותו מוצר מסין או ממקום אחר?

 

תודה!

פורסם
אוקי אז כל השלוש דקות יישמרו ואחריו יחזור ללופ רגיל בלי הגנה? זה טוב.

ככה גם ב a118 וg1wc?

בכללי נראה לי שעדיף ללחוץ על כפתורי החירום ולנתק מהחשמל אחרי עשר דקות ככה הולכים על הכי בטוח. השאלה אם כפתורי החירון דורסים מידע?

לגבי הg1wc, a118c, אני לא זוכר.

כמעט ולא השתמשתי בזה.

אם יש לך כרטיס זיכרון 64, כל הבעיות שלך יפתרו, הוא נותן כ7 שעות הקלטה.

שלום לכולם,

אשמח לקישור לקנייה למצלמת רכב מומלצת, בטווח מחיר של 300+-,

אם לא כלול כרטיס זיכרון אשמח גם לקישור לכרטיס זיכרון,

הדרישות שלי:

 

- שיצלם טוב לוחית רישוי גם ביום וגם בלילה

- לא חובה סאונד/מסך

- שתעבוד עם הנעה, ותכבה עם כיבוי הרכב

- כבל ארוך שיהיה ניתן להסתיר בדפנות הרכב

 

משנה אם קונים את אותו מוצר מסין או ממקום אחר?

 

תודה!

אתה מוזמן לצפות קישור לערוץ יוטיוב שלי כל הקישורים נמצאים בהצג עוד... מתחת לסרטון.

כולל גילוי נאות.

פורסם

על מנת לחבר מצלמה מסוג A118C מה עליי לרכוש מלבד המצלמה וכרטיס זיכרון?

אני מעוניין להסתיר את הכבל בדפנות הרכב, שייתחבר למצת ושיישאר לי חיבור פנוי למצת.

פורסם

כל רשימת המוצרים שצריך לרכוש נמצאת מתחת לסרטון ''בהצג עוד...''

 

תצפה בסרטון של הA119 GPS, יש שם אחלה מדריך שמסביר מה צריך לקנות ואיך לחבר הכל.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

תבדוק מהו גודל הפיוזים שברכבך לפני שאתה רוכש.

פורסם
כל רשימת המוצרים שצריך לרכוש נמצאת מתחת לסרטון ''בהצג עוד...''

 

תצפה בסרטון של הA119 GPS, יש שם אחלה מדריך שמסביר מה צריך לקנות ואיך לחבר הכל.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

תבדוק מהו גודל הפיוזים שברכבך לפני שאתה רוכש.

אם היית צריך להמליץ למישהו על מוצר אחד (מוצר שכולל 2 מצלמות: קדמי ואחורה)- על איזה מוצר היית מציע?

פורסם
צר לי, אני לא יכול להמליץ על מצלמה שמצלמת דו כיווני.

 

אם אתה ממש נחוש, תבדוק את הכיוון של vico markus 5.

 

מדובר במצלמה עם קבל.

אני לא מוצא למכירה, רק את ה4 או ה3

 

אתה לא חושב שצריך גם מצלמה אחורית? הרי לא כל התאונות מתרחשות מקדימה

פורסם

אני מסכים איתך שצריך מצלמה אחורית, במאה אחוז.

אצלי יש 3 מצלמות נפרדות.

אחת לקדימה, אחד לאחורה ואחת לכיוון הנהג.

נשמע פרנואיד?? :)

זה עוזר מאוד כששוטרים עוצרים אותי, תמיד משחררים אותי לאחר שיחה של 15 שניות.

כנראה הם לא אוהבים מצלמות רכב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...