Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שהסתכלתי עליו ולא הצלחתי להבין יותר מדי.

חוץ מזה שהדגמים שם המומלצים הם עדיין דגמים די מיושנים יחסית...

 

ועוד שאלה:

לא תשאיר את הפלאפון שלך במקום חשוף באוטו כשאתה הולך למשל לעבודה, נכון?

אז למה שתשאיר מצלמה כזו "חשופה" באוטו? אני לא מדבר על נזקי השמש, אני מדבר על נזקי גנבים...

אף אחד לא באמת חושש מדבר כזה? זה די בולט לעין

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז שוב... יש מצלמה בשווי של 200 שקל ועליה מדובר רבות באותו שרשור הודעות וותיק.

תודה לאל ולטכנולוגיה - יש מצלמות הרבה יותר מתקדמות (עם כל מיני פיצ'רים יעילים יותר או יעילים פחות - זה לא הדיון) ובאיכות גבוהה יותר ובמחיר גם יקר יותר (כמו אלה של הBLACKVUE). באמזון היא עולה קצת מעל ל1000 שקל. לא יודע מה איתך, אבל הפלאפון שלי עלה 800 שקל...

פורסם

אני מצפה לאיחוד שרשורים.

 

המצלמות ב-200 ש"כ עושות עבודתן נאמנה, מי פחות ומי יותר.

 

לי יש a118c שיושבת על תושבת המודבקת לחלון, וקל מאד לפרק אותה. לפיכך אני מפרק אותה במקומות מועדים לפורענות או כאשר צפויה חשיפה ממושכת לשמש.

כפי שלפני 10 שנים קנית תמורת 2000 ש"ח פיצ'רפון שידע לשמור 20 שירם ולצלם 10 תמונות באכות VGA, כיום תמורת 200 ש"ח תקבל סמארטפון בסיסי עם יכולות גבוהות פי 10. כך גם המצלמות הוזלו בעד שאיכותן השתפרה, ואם אינך זקוק ל-top of the line - ומרבית המשתמשים לא זקוקים לכך - תוכל להסתפק במצלמה בסיסית. כמובן, יש הוצאות נוספות - כרטייס זכרון, שקע רב USB או חיווט קבוע, גבלים וכו'. אבל זה מביא את העסק ל-300 ש"ח, לא ל-2000.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה בנוגע למצלמת A118-C "מהבהבת" - העברתי את המצלמה לרכב חדש, ומכיוון שהכבל המקורי לא תקין, נאלצתי לרכוש כבל חדש.

הכבל המקורי היה באורך 4 מטרים, אך כל הכבלים למצלמה (עם תקע למצת הרכב) שמצאתי באיביי הם באורך 3-3.5 מטרים, ולכן הם קצרים מדי עבורי (בדקתי גם מול Gearbest, וכרגע אין להם רק את הכבל במלאי).

לכן, נאלצתי לרכוש בנפרד כבל usb למיני usb באורך 5 מטרים, ולחבר אותו דרך מתאם usb למצת הרכב.

 

חיברתי את המצלמה, המצלמה מקליטה, אבל המסך שלה מעט מהבהב (כמו נורה כשמתח לא יציב). ניסיתי גם לחבר את המצלמה ליציאת USB ברכב עם הכבל (ללא המתאם לשקע מצת), וגם אז היא הבהבה (כמה שניות, עד שעברה למצב העברת נתונים). בנוסף, המצלמה נכבית (לשניה) ואז נדלקת מדי פעם. ניסיתי לחבר גם לתקע אחר (בתא מטען), וגם אז היא הבהבה.

לא בדקתי עדיין את איכות הסרטונים במחשב, אבל עצם העובדה שהמתח למצלמה לא יציב (מה שיכול לגרום לכיבוי והדלקה או בעיות בהקלטה) מפריעה לי.

 

האם יכולות להיות עוד סיבות פרט לכבל באיכות נמוכה/סיכוך לא מספיק (אני יוצא מנקודת הנחה שלא יכול להיות שהמתח בכל 3 היציאות שניסיתי היה לא תקין, וגם לא אמורה להיות בעיה עם המצלמה עצמה)?

 

זה הכבל שרכשתי (רק באורך מטרים).

 

מישהו מכיר מקום שמוכר כבלים כאלו באכות גבוהה (או רצוי כבלים עם חיבור "יעודי" לשקע מצת באורך 4+ מטרים)?

 

אולי משהו כזה?

 

תודה.

פורסם (נערך)

קישור לכבל:

http://www.ebay.com/itm/291418558711

 

תעשה בדיקה ביתית לכבלים שברשותך.

תחבר אותם למטען של הפלאפון. אם הבעיה נפתרה, סימן שהשנאי usb שלך תקול/ לא מספק מספיק זרם.

 

ד''א, אם המצלמה עברה למצב העברת נתונים, סימן שהכבל שברשותך לא מתאים למצלמת רכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

לא, אני לא מדבר על הvico power plus.

 

אני מדבר על סתם חיבור פשוט לתיבת הפיוזים עם מפצל פיוזים.

כל העסק לא אמור לעלות יותר מ30₪.

בדיוק כמו שעשיתי בסקירה לA119.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

עדיין גדול עליך?

תפנה למתקין מערכות שמע/ חשמלאי רכב.

 

אחרת, בזמן אמת יהיו חסרים לך קבצים.

ואז תקלל את עצמך על זה שלא טיפלת בבעיה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
קישור לכבל:

http://www.ebay.com/itm/291418558711

 

תעשה בדיקה ביתית לכבלים שברשותך.

תחבר אותם למטען של הפלאפון. אם הבעיה נפתרה, סימן שהשנאי usb שלך תקול/ לא מספק מספיק זרם.

 

ד''א, אם המצלמה עברה למצב העברת נתונים, סימן שהכבל שברשותך לא מתאים למצלמת רכב.

 

תודה!

 

עשיתי השוואה מול כבל אחר (כבל קצר שהגיע עם המצלמה), וההבדל משמעותי (גם באיכות התמונה וגם בהבהוב, שאינו קיים בכבל הקצר), כך שכנראה שהכבל שקניתי הוא באיכות נמוכה.

 

בנוגע להעברת הנתונים - זה קרה רק כאשר חיברתי את המצלמה לשקע usb ברכב (לא כשחיברתי לשקע המצת).

פורסם

שוקל ברצינות את הSQ8/SQ9 בתור מצלמה אחורית.

יש למישהו נסיון איתן?

 

שאלות עיקריות:

מצלמות בלופ רקורדינג?

מתחילות לצלם בקבלת מתח?

 

מאד חשוב לי שהאחורית תהיה בשיטת "חבר ושכח".

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יש לי Sq8. אל תלך עליה.

היא זולה ואיכותית מאוד לטעמי אבל קשה להבין אותה לפי ההיבהובים כי אין לה מסך.. קרה לי כמה פעמים שהיו חסרים צילומים כי לא הבנתי את המנורה שלה

פורסם

שלום

היו לי כמה מקרים בהם הייתי במצבים שכמעט עשיתי תאונות בגלל אנשים שלא יודעים לנהוג,

כמו בצומת בילו, בצומת שנכנסים לקפלן שער גדרה מי שמכיר, היה ירוק לשני הכיוונים, אחת דתייה החליטה לעשות פרסה כשלה ירוק בצד השני ולי ירוק מנגד, הייתי ב60 ק"מש כולי עייף פיתאום אני רואה מולי אותה עושה פרסה לנתיב שלי מהכיוון הנגדי, הייתי חייב לצלם, לרוע מזלי לא היה לי מצלמה,

השאלה שלי עם אני קונה מצלמת דרך, ומשאיר תאוטו בחנייה נגיד 24 שעות בשמש(דוגמא), המצלמה יכולה להתפוצץ מהחום? או להינמס? הרי יש בפנים סוללה....

זה הפחד שלי.. אשמח לתשובה

פורסם (נערך)

קודם כל, תנהג באחריות וברצינות ולא בשאנטי, אתה לא צריך לגרום לתאונה בגלל טעויות של אחרים, מקסימום אתה נכנס באותו אחד ולא מתחיל לעשות פעולות קיצוניות לא נכונות.

 

דבר שני, מה התקציב שלך? מצלמה זה חמוד, אבל ברור לך שיש מצלמות ב 200 שקלים ויש מצלמות ב 1200 שקלים ויותר כן?

ההבדל באיכויות, יכולות ותוספות כגון GPS ובכללי, צילום לילה הם הבדלים של שמים וארץ בטווח מחירים עצום.

 

האם אתה נוהג בלילות? הרבה? כי אם כן, שיקול המצלמה מייקר את הבחירה בה.

 

כמו כן, האם אתה זקוק רק למצלמה קדמית או שאתה רוצה אחורית + קדמית לכיסוי מלא במידה ואתה אחד שנוסע הרבה בכבישים?

 

המצלמות הטובות באמת, מחזיקות מצויין בשמש הישראלית וברכב, מנסיון, יש ברשותי מצלמה בשווי 1000 שקלים קדמית ומצלמה אחורית מעולה של כ 400 שקלים דגם חדיש A119 (נרכש בחו"ל), בחום קיצוני, המצלמה האחורית ב 400 שקלים לא הצליחה להתמודד עם צילום עד אשר התקררה קצת בזכות המזגן והקדמית? מתפקדת מזה שנתיים כמעט בלי שום תקלות כללי ומן הסתם מדובר בחברה קנדית איכותית עם מצלמות מעולות אך יקרות מאוד והצילום הלילי? פשוט מדהים ביחס לאחרות.

 

לגבי השאלה שלך, אי אפשר להשאיר את המצלמה ל 24 שעות כיוון שהרכב מכבה את המערכות השונות, אלה אם כן אתה מחבר את המצלמה קבוע למערכת/סוללה ניידת וכו' שנשארת דלוקה תמיד אך המצבר שלך לא ישרוד את זה לאחר מספר לילות (המצלמות הטובות צרכניות לא קטנות של זרם).

 

*** יש תמיד אופציה לחבר למערכת דולקת קבוע והמצלמה תהיה במצב של MOTION DETECTION שזה מצלם כשזה מזהה תנועה, אבל בחניון.. יכולה ועלולה להיות תנועה רבה = בעיה.

 

לאחר שתענה על כל השאלות הנדרשות, ניתן יהיה להתאים לדרישות שלך, מצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...