Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

העלת פה שאלה שקשה לענות עליה.

אני מגדיר מצלמה טובה כמצלמה שנותנת לי את התמורה הכי גבוהה בהכי פחות השקעה כספית.

יש אנשים שיגדירו מצלמה טובה בדרך אחרת.

תבחר לעצמך מצלמה עם קבל.

תכנס ליוטיוב, תבדוק עם עצמך, האם איכות הצילום ביום ובלילה מספקת אותך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אשמח לעזרה

 

יש לי דרישות מאוד ספציפיות ואף אחד מכל המצלמות המדוברות פה לא ענו לי על מה שאני מעוניין לרכוש (או שמישהו יתקן אותי בנוגע לזה). חילקתי את זה ל3 חלקים: על מה אי אפשר לוותר, מה יכול להיות נחמד אם יהיה ועל מה אפשר לוותר.

 

 

מה חייב:

1. מצלמה קדמית ואחורית.

2. מצלמה שתזהה באופן ברור וחד לוחיות באור יום ובאור לילה (יש לא מעט נהיגות לילה) - חשוב מאוד!

3. מצלמה שתוכל לצלם לפחות 10 שעות ברצף ללא איפוס.

4. מצלמה שתפעל בכל תחילת נסיעה עם ההתנעה.

5. מצלמה שתצלם גם בזמן שהאוטו נעול או בזמן פגיעה כשהוא בחנייה.

6. מצלמה שתשרוד לכמה שנים ולא כמה ימים... ז"א בנויה היטב.

 

מה רצוי (אבל לא חייב):

1. רצוי עם יכולת להקליט גם סאונד בזמן הנסיעה.

2. רצוי שיהיה ניתן לשליפה בקלות.

3. רצוי שיהיה "סמוי" ולא בולט לעין.

4. התממשקות עם הסמארטפון.

5. רצוי כמה שיותר זול ;)

 

 

מה לא נחוץ:

6. אין צורך בGPS או מד מהירות.

7. אין צורך במסך/מסך מגע.

 

 

אין לי הגבלה למחיר - מה שיענה באופן הכי איכותי לדרישות האלה אבל כמובן שרצוי כמה שיותר זול (כי השאיפה לקנות ליותר ממכונית אחת).

מעוניין לרכוש מחו"ל אלא אם יש בישראל במחיר זהה.

 

תודה לעוזרים :)

 

 

אשמח לעזרה מעוד בבקשה

 

 

 

 

 

 

אתה לא מצאת את מה שאתה מחפש, מפני שמצלמות עם עדשה כפולה פחות מומלצות מפני שבדרך כלל הצילום של העדשה האחורית לא באיכות טובה. ומצלמות שלמצלמות באיכות טובה/ סבירה, עולות הרבה.

 

אם אתה סגור על מצלמה כפולה, תצור קשר עם vico israel, הוא ספונסר פה בפורם.

הוא מוכר מצלמה שמצלמת דו כיווני.

אני לא יודע מה איכות הצילום של מצלמה זו ועד כמה היא טובה.

לא מצאתי עליה מידע ברשת.

לגבי ההתקנה, מתקינים אותה לתיבת הפיוזים כמו שעשיתי בסרטון של הvico power plus מפני שיש לה אפשרות לצילום קבוע ברכב.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

 

 

 

 

 

 

יכול להיות שלא תהיה בעיה לעשות את זה.

בכל מקרה אמליץ לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים עם מפצל פיוזים.

לעוד מידע בנושא, צילמתי מדריך התקנה למצלמת הרכב A119.

 

 

 

 

 

 

יש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא צילום לילה ויש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא מצלמה דו כיוונית.

תצטרך להתפשר על תכונה אחת.

 

אני אזרוק לך באוויר שמות, תעשה חיפוש ביוטיוב/ גוגל.

Dod 470w

Vico opia 2

Vico marcus 5

Blackvue 650 GW 2ch

 

 

תחכה לעוד תגובות. בגלל שמצלמות אלו יקרות לכיסי, אני פחות מתמצא בהן.

אם כבלל.

 

לגבי הצילום בזמן חנייה, יש מצלמות שיש להן אפשרות מובנה לצילום בזמן חנייה ויש מצלמות שרצוי לקנות בשבילן מכשיר כמו vico power plus בשביל שישמור עליהן ועל המצבר בזמן חניה.

 

לא הבנתי לאיזו דו כיווניות אתה מדבר, אני מדבר על 2 מצלמות בעצם - אחת לקדימה של הרכב ואחת מאחורה של הרכב.

מה מבין כל המצלמות שרשמת הכי מתאימה לכל ההגדרות יחד?

פורסם

דו כיוונית, הכוונה לשתי מצלמות, במצלמה אחת.

הרי אתה לא מתכוון לקנות שתי מצלמות נפרדות שכל אחת עולה 1000₪.

הmarkus 5 היא דו כיוונית.

הblackvue היא דו כיוונית.

-------------------------------------

 

 

עידכון,

לגבי הקופון לA119,

הוספתי קופון שמוריד את המחיר ל73.7$

נמצא מתחת לסרטון בהצג עוד קישור לערוץ יוטיוב שלי

אל תתבישו להרשם לערוץ :)

 

עדכון, לגבי הפילטר CPL.

הייצרן יצר איתי קשר בנוגע לבדיקתו.

אני מקווה שהוא יבחר שיטת משלוח מהירה :)

פורסם
אם אתה סגור על מצלמה כפולה, תצור קשר עם vico israel, הוא ספונסר פה בפורם.

רק תיקון, הוא לא ספונסר בפורום, הוא רק מוכר את מרכולתו דרך הפורום.

לספונסר של הפורום רשום מתחת לשם "ספונסר פורום".

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

עריכה,

בטעות, רציתי לשלוח הודעה פרטית.

 

Ghost,

אני משתמש בtapatalk,

כך שאני לא רואה מידע זה.

הייתי בטוח שהוא ספונסר בפורם/ היה ספונסר.

 

תודה על התיקון!

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
דו כיוונית, הכוונה לשתי מצלמות, במצלמה אחת.

הרי אתה לא מתכוון לקנות שתי מצלמות נפרדות שכל אחת עולה 1000₪.

הmarkus 5 היא דו כיוונית.

הblackvue היא דו כיוונית.

-------------------------------------

 

 

עידכון,

לגבי הקופון לA119,

הוספתי קופון שמוריד את המחיר ל73.7$

נמצא מתחת לסרטון בהצג עוד קישור לערוץ יוטיוב שלי

אל תתבישו להרשם לערוץ :)

 

עדכון, לגבי הפילטר CPL.

הייצרן יצר איתי קשר בנוגע לבדיקתו.

אני מקווה שהוא יבחר שיטת משלוח מהירה :)

 

אז כן, הבנת אותי נכון ואני זה שלא הבנתי אותך. אכן התכוונתי ל"2 מצלמות במצלמה אחת", אחת שתצלם מאחורה והשנייה שתצלם את המקדימה.

 

בכל אופן, יש אופציה להשתיק את הרמקול ושלא יקליט קול בסרטונים? ז"א שיקליט את הנסיעה אבל ללא סאונד.

ומי מבין המצלמות הבאות הן הכי טובה לפי דעתך? עזוב מחיר... לפי מה שנראה לי - MARCUS 5 היא הכי טובה אבל תקן אותי אם אני טועה. הBLACKVUE דווקא די מאכזב ביחס לדגם הזה.

 

כמו כן, כתבת שאתה לא מבין במוצרים הללו - אז מי כן יכול לעזור לי?

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לרכוש מצלמת דרך אך איני יודע איזו.

מה שאני כן יודע - מצלמה בעלת איכות דיי גבוהה של צילום,לא יקרה (מוכן להשקיע עד 200 ש''ח)זכרון גדול,תפעול קל וזהו אני חושב

אשמח לעזתכם!

פורסם
אז כן, הבנת אותי נכון ואני זה שלא הבנתי אותך. אכן התכוונתי ל"2 מצלמות במצלמה אחת", אחת שתצלם מאחורה והשנייה שתצלם את המקדימה.

 

בכל אופן, יש אופציה להשתיק את הרמקול ושלא יקליט קול בסרטונים? ז"א שיקליט את הנסיעה אבל ללא סאונד.

ומי מבין המצלמות הבאות הן הכי טובה לפי דעתך? עזוב מחיר... לפי מה שנראה לי - MARCUS 5 היא הכי טובה אבל תקן אותי אם אני טועה. הBLACKVUE דווקא די מאכזב ביחס לדגם הזה.

 

כמו כן, כתבת שאתה לא מבין במוצרים הללו - אז מי כן יכול לעזור לי?

 

בכל מצלמת רכב ניתן לכבות את הקלטת הסאונד

 

שלום לכולם.

ברצוני לרכוש מצלמת דרך אך איני יודע איזו.

מה שאני כן יודע - מצלמה בעלת איכות דיי גבוהה של צילום,לא יקרה (מוכן להשקיע עד 200 ש''ח)זכרון גדול,תפעול קל וזהו אני חושב

אשמח לעזתכם!

 

יש לך שתי אפשרויות,g1wcb או a118c.

תקרא את העמודים האחרונים, יש מידע בנוגע למצלמות הללו.

פורסם
בכל מצלמת רכב ניתן לכבות את הקלטת הסאונד

 

 

 

יש לך שתי אפשרויות,g1wcb או a118c.

תקרא את העמודים האחרונים, יש מידע בנוגע למצלמות הללו.

למה דווקא את המצלמות האלה שאין לא באיכות כזו שאפשר בלילה לראות לוחיות?

פורסם

וואו, הדפים פה מתקדמים מהר :-P

 

יש לי Sq8. אל תלך עליה.

היא זולה ואיכותית מאוד לטעמי אבל קשה להבין אותה לפי ההיבהובים כי אין לה מסך.. קרה לי כמה פעמים שהיו חסרים צילומים כי לא הבנתי את המנורה שלה

אני מעדיף לאחורת מצלמה בלי מסך, וכמה שיותר קטנה (שהרי ידוע שנרקומנים הם קצרי-רואי :-P, ולא ישימו לב לכדור/קוביה קטנה על המגש האחורי).

גם המסך של ה118C שמשמשת ככקדמית, מוסתר אצלי ע"י המראה. ההבהוב של הלד האדום (מצב הקלטה) מספיק לי.

 

לדעתי בחר מצלמה שאתה יכול לראותה דרך המראה כשהיא עובדת. לי יש את ה G1W כמצלמה אחורית ובנסיעה אני רואה במראה את האור האדום הקטן שאומר לי שהכל תקין ושהמצלמה דולקת (אם כבתה אז זה סימן לתקלת כרטיס).

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

 

במקור שקלתי אותה, אך הבנתי שהיא נוטה לאבד תאריך, ולדרוס עקב כך קבצים חשובים.

 

לא צריך פה ציוד של שפילברג.

האחורית הקודמת שלי חסכה לי 6000 שקל (פסה"ד התקבל לפני שבוע, ועכשיו באמת אוכל לפרסם את המקרה, בפוסט נפרד), והיא אפילו לא היתה 720P.

 

צריך רק לופ רקורדינג, והפעלה בהתנעה.

בכל מקרה, תודה לשניכם על ההתיחסות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
מה המחיר הכי נמוך שהגיעו אליו ה-119 וה-118C?

A118c-45$ עם קופון שנגמר לפני שבועיים

A119-71.3$ עם קופון שנגמר לפני שבועיים

 

כמו כן, לפני כשלושה שבועות היה מבצע על הa118c לכמות יחידות קטנה מאוד.

אם אני לא טועה המחיר היה בערך 35$

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...