Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה לא הבנת.

אני מדבר על המטען כמו שבתמונה שנאקאמיצ'י פירסם.

 

אותו אתה מכניס לשקע 12V שניתן לקנות באיביי.

 

אופן ההתקנה מפורט בסרטון של הa119

קישור לערוץ יוטיוב שלי

הבנתי, כמה אמפר רצוי שיהיה למטען כדי שיפעיל את המצלמה באופן רציף? הבעיה במטענים האלה שהם לא הכי אמינים ונהרסים די מהר. יש המלצות לאחד טוב?

פורסם
A118c.

 

 

עריכה.

 

רגע, כתבת תקציב עד 300₪, הA119 נכנסת בתקציב.

 

מה התקציב שאתה מוכן להשקיע במצלמה?

המצלמה הקיימת יושבת על תפסן שמחובר לשמשה,מעדיף שגם החדשה תשב באותה צורה.

יש לי בעיה להצמיד לשמשה בגלל הריבוע הצללה שיש עלייה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

מה הבעיה בלהדביק על ריבוע ההצללה?

אצלי זה מודבק על הריבוע (אם כבר, מלבן).

מעדיף אותה שם, ככה היא ממש נסתרת.

 

 

 

הבנתי, כמה אמפר רצוי שיהיה למטען כדי שיפעיל את המצלמה באופן רציף? הבעיה במטענים האלה שהם לא הכי אמינים ונהרסים די מהר. יש המלצות לאחד טוב?

 

תבדוק כמה אמפר כתוב על השנאי שיש לך כרגע ותלך לפי זה.

לדעתי הכי טוב, לפחות 2A.

אני לא יכול להמליץ לך על אחד ספציפי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

המצלמה צריכה חיבור 1A אמיתי ולא מעבר, אפילו ה DOD 470 לפי המפרט דורשת רק 1A לכל היותר וגם אז, זה כאשר המסך דלוק כל הזמן ומוקלט סאונד ווידאו בו זמנית עם הפעלת ה GPS.

פורסם

בבדיקה שלי, רובן לא צריכות. יותר מ350מיליאמפר. אבל צריכות 5וולט.ואם הכבל ארוך והשנאי לא איכותי, המתח יורד. אצלי הממיר מ12 ל5 וולט נמצא ליד המצלמה

פורסם

אהלן, מחפש מצלמה לרכב, קדמית ואחורית במחיר של עד 200 ש"ח. משהו מהזמן האחרון, לא הדברים הישנים מתחילת הפוסט.

תודה רבה

פורסם (נערך)

אתה מוזמן להיכנס לערוץ יוטיוב שלי ולהתרשם מהa118c או מה a119 אם התקציב מאפשר.

 

בקרוב יצאו דגמים חדשים,

A119s ו a118c2

כמה בקרוב?

כל שבועיים היצרן אומר עוד שבועיים. :)

אז אין לדעת.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אהלן, מחפש מצלמה לרכב, קדמית ואחורית במחיר של עד 200 ש"ח. משהו מהזמן האחרון, לא הדברים הישנים מתחילת הפוסט.

תודה רבה

קדמית ואחורית בטווח של 200 ש"ח - כניראה שהכי קרוב לכך תהיה הB40D. תוכל להתרשם מאיכות הצילום שלה בקישור

המצורף (יש לינק לרכישה בתיאור מתחת לסרטון):

פורסם
אלכס, יש לפחות צפי מחיר לגביהן?

מה הנתונים היבשים מבחינת ביצועים?

הa118c2 כנראה סביב ה50-55$.

בהתחלה אמרו שהפילטר cpl כלול, עכשיו אני רואה באתר שלהם שזה אופציונאלי.

אבל איו לדעת.

 

לגבי הa119s, כנראה בתוספת של 10-15$ מהa119.

שוב, זה מחירים שנזרקו באוויר בDCT.

פורסם

פה אני לא רוצה להטעות, יצא לי לקרוא שבa119s איכות הצילום ביום תשאר ללא שינוי, ובלילה האיכות תהיה יותר טובה.

 

מצד שני, עדיין אין הוכחות.

 

בכל מקרה, הa119s תתמוך ברזולוציה מקסימאלית של 1080p,

פורסם

היי

קניתי רכב שהושארה בו תשתית ממצלמה קודמת, יש מצלמה אחורית עם חיווט לקדמת הרכב (מאחורי המראה מרכזית) וחיווט מתח mini usb

איזו מצלמה מומלצת עבורי שתוכל להתחבר גם למצלמה האחורית?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...