Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מופיע שbackorderd

למרות שהצלחתי להזמין

eef6ea2c148d340df5eae5d3d7348f75.jpg

תסביר את הבעיה, לא הבנתי מה לא בסדר מהתמונה.

הצלחתי (פעם ראשונה בחיים שלי). נראה שיש עוד במלאי נכון לכתיבת שורות אלו.

מה שכן, בחרתי בדואר אויר רשום (עוד 2.5$) וסימנתי דרך שבדיה כשהיה גם הולנד - טעות?

 

עריכה: אגב, אי אפשר להזמין 2 בבת אחת. כמו כן, לאחר שהזמנת אחת וסיימת הזמנה, אי אפשר להזמין עוד אחת בהנחה הזו.

 

בן.

בהזמנות האחרונות שלי שנשלחו בעזרת swiss post הפריטים מגעים תוך 10-15 ימים מיום המשלוח.

יכול להיות זה סתם מזל ויכול להיות זה משהו עיקבי.

פורסם

אלכס תודה, זה באמת שווה ערך למצלמה המקורית? סתם תוהה על ניסיונך.

 

לגבי הכרטיסים, יש מבצע ספציפי שווה לכרגע?

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בדרך כלל המצלמה הזאת בסדר, אבל כן קופצים פוסטים לגבי האמינות של המצלמה.

 

ברגע שתקבל אותה תעשה את בדיקת הקובץ האחרון, תוציא את הכבל בזמן ההקלטה כמה פעמים רצוף.

אם הקובץ האחרון נפגם סימן שהמצלמה לא שווה כלום בעת תאונה.

פורסם
אלכס תודה, זה באמת שווה ערך למצלמה המקורית? סתם תוהה על ניסיונך.

 

לגבי הכרטיסים, יש מבצע ספציפי שווה לכרגע?

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

אני חוזר וכותב - אין פה מקורי או לא, סה"כ עניין של מיתוג. זו אותה הa118c, עם אותה חומרה,

רק בלי המיתוג של VIOFO.

 

לגבי כרטיסי זיכרון - לא ראיתי מבצע ספציפי כרגע - המבצעים בכרטיסי זיכרון הרבה פעמים

עושים הבדל קטן מאוד מבחינת המחיר (של דולרים בודדים ולפעמים פחות), כך שאם אתה רואה משהו שמעניין

אותך פשוט תקנה (יש את הסמסונג 32GB והקינגסטון 64GB, יש לי את שניהם והם טובים).

הזמנתי. כל כך הלוואי שזה לא זבל סיני

הB40D שיש לי היא בדיוק אותה מצלמה, רק שיש גם מצלמה אחורית.

אני בדקתי ולא ראיתי שום בעיות עם שמירת הקבצים (בדקתי כמה פעמים ובכמה הזדמנויות שונות).

 

המצלמה היא לא "זבל סיני", היא כן מוצר סיני (כמו שהמצלמה של VIOFO היא מוצר סיני). לעיתים ישנן

בעיות כלשהן בבקרת האיכות (וזה קורה לכולם - קניתי מחשב נייד של טושיבה מהיבואן הרשמי עם אחריות מלאה

וקיבלתי אחד פגום), היו פה חברי פורום שהצביעו על מצלמות תקולות שהגיעו גם של VIOFO וגם של מותגים אחרים.

 

עשית אחלה עסקה, אני מאמין שכשתקבל את המוצר תהיה מבסוט.

פורסם (נערך)
בהזמנות האחרונות שלי שנשלחו בעזרת swiss post הפריטים מגעים תוך 10-15 ימים מיום המשלוח. יכול להיות זה סתם מזל ויכול להיות זה משהו עיקבי.

 

אמת שזו ההזמנה הראשונה שלי מגירבסט. בד"כ - עדיף לבחור הולנד או שוודיה?

ואגב, מה לגבי כרטיס - יש במבצעים הנוכחיים חידוש?

 

בדרך כלל המצלמה הזאת בסדר, אבל כן קופצים פוסטים לגבי האמינות של המצלמה.

 

ברגע שתקבל אותה תעשה את בדיקת הקובץ האחרון, תוציא את הכבל בזמן ההקלטה כמה פעמים רצוף.

אם הקובץ האחרון נפגם סימן שהמצלמה לא שווה כלום בעת תאונה.

 

אנסה כשאקבל. המון תודה.

 

הזמנתי. כל כך הלוואי שזה לא זבל סיני

 

כנ"ל.

 

בן.

 

עריכה:m1011409 הבנתי. יש לך קישורים ל-2 הכרטיסים, פשוט בגירבסט יש יותר מאופציה אחת לכל כרטיס (חבל שלא הזמנתי עם המצלמה).

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תודה רבה (חבל שכבר לא הוספתי למצלמה- התרגשתי...).

 

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מאוד מוזר - אתה צודק, הם אכן ענו זאת כששאלו על הקינגסטון.

בכל אופן, רכשתי אותו בעבר (לפני כחצי שנה) ולא נתקלתי בבעיות כלשהן.

 

כשקיבלתי את הכרטיס בדקתי אותו ב H2testw, אלו התוצאות שהתקבלו:

כרטיס קינגסטון.jpg

פורסם

לפי מה שקראתי - עד 64GB ללא בעיה וצורך בשינוי כלשהו. 128GB מצריך שינוי פורמט של הכרטיס.

 

אני ממליץ לקנות כרטיס של 32GB, אם נהיגה איננה העבודה שלך (ואתה מבלה כמו האדם הממוצע עד לכשעתיים

על הכביש ביום), זה לחלוטין יספיק לך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...