שלום רב,
שמי ויקטור ואני מפתח תקווה. סטודנט במכללה למנהל בתחום החשבונאות כבר שנה שנייה.
נוהג בשברולט אוואו 2005 (דייהו קאלוס) ובמזדה 3 של ההורים (בעוד שבוע נקבל טויוטה קורולה החדשה). למרות כל השטויות שרושמים כאן ובכל מקום בפורום השברולט הוא אוואו רכב ממש אחלה, עושה את העבודה שלו כמו שצריך ואני אומר זאת אחרי שנהגתי תקופה ארוכה במזדה 3, מזדה לנטיס 323, פורד פוקוס, מזדה 6. אני נוהג באוואו כבר כשנה והרכב מבצע את העבודה שלו בצורה טובה מאוד. יציבה על הכביש לא פחות מהמזדה, בכל התקופה לא עשתה שום בעיות. למרות החיסרון הקיים בנוגע לבטיחות אז גם כאן אני יכול להגיד שאלה הם שטויות מאחר וחבר שלי עשה תאונה קשה במהירות של כ-90 קמ"ש באוואו 2005 לפני כחצי שנה ולא קרה לא כלום, הרכב נפגע אבל הנהג והנוסעים יצאו בלי פגיעות.