אם אני מתקין את הVICO POWER PLUS עם הA119 היא תצלם עד שהמצבר יגיע לרף המינימלי שהגדרתי לו או היא תצלם רק עם חיישן תנועה? גם עם הVICO POWER PLUS אתה לא ממליץ על מצב חיישן תנועה?
אני מבין שלך יש את הVICO POWER PLUS, האם המצלמה מצליחה לצלם 12 שעות רצוף או שהמצבר מגיע למינימום בזמן שכזה?