Jump to content

vismonsky3

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי vismonsky3

  1. תודה רבה. מתי יהיה קופון חדש לA119 ? הגיע הזמן לקנות..
  2. אם אני מתקין את הVICO POWER PLUS עם הA119 היא תצלם עד שהמצבר יגיע לרף המינימלי שהגדרתי לו או היא תצלם רק עם חיישן תנועה? גם עם הVICO POWER PLUS אתה לא ממליץ על מצב חיישן תנועה? אני מבין שלך יש את הVICO POWER PLUS, האם המצלמה מצליחה לצלם 12 שעות רצוף או שהמצבר מגיע למינימום בזמן שכזה?
  3. אלכס תודה רבה על העזרה! אני צריך המלצה ממך/אחרים על מצלמה שיש לה אפשרות להסתובב לכיוון החלונות ובנוסף שתהיה לה אפשרות טובה לצלם בזמן חנייה? כמו שאפשר להבין אני גר ברחוב צר ולא אוהב מכות ושריטות על הרכב. יש לך המלצה על משהו מעניין?
  4. למען האמת ניסיתי לרכוש עם הקופון והוא לא עבד.. לפני כחצי שעה
  5. Alex NotExist או אחרים שרכשו את המצלמה - האם נדרשת לשלם מכס/מס יבוא ברכישת המצלמה דרך GEARBEST.COM ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...