Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התראיינה אתמול השרה מירי רגב אצל קרן מרציאנו במה שנראה כמו ראיון התנצלות ומזעור נזקים.
שוב פלטה שטויות בסגנון :"אני לא איימתי... מיליון וחצי..." וגם כשקרן מרציאנו מקרינה לה פלייבק ומעמידה אותה על טעויות קשות (גם בנתוני הקורונה ) השרה מתקשה בהבנה וחוזרת לדקלם את המנטרה שלה.

לפחות הפעם נראה שהיא שתתה 3 בקבוקי רגיעון לפני הראיון. לא איבדה שליטה. עם הרבה מאמץ אפשר להיות גם ממלכתי.


















פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

אל דאגה, הלינה לא על חשבוני

אחרי שחסכת החלפת לוחית זיהוי כי עוד מעט מוכרים את האוטו לא דאגנו.

  • מצחיק 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:

אחרי שחסכת החלפת לוחית זיהוי כי עוד מעט מוכרים את האוטו לא דאגנו.

לזה אני יכול להתחבר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

 

אל דאגה, זה גם לא על חשבונך או על חשבון אף אחד אחר כאן. השתלמות שמשולמת על ידי גורמים חיצוניים.

לפני 12 שנה עוד לא הייתי בגיל עבודה, בטוח לא על חשבוני 😂

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

מה ההסבר שהבדיקות תוך שבוע אחד נחתכו לשליש?

רביינו אמרו לא ללכת להיבדק כי נגמרו המקומות במלוניות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

מה ההסבר שהבדיקות תוך שבוע אחד נחתכו לשליש?

זה מוריד את כמות הנדבקים היומית. גילו שזה יותר יעיל מסגר.

 

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, SurfHigh כתב:

עד עכשיו המדינה (כלומר אנחנו) הוציאה 210 מיליארד(!) ש"ח על הסגרים האלו

והם עוד מתגאים בזה שהם שפכו כ"כ הרבה כסף, כאילו הדרך לפתור בעיות זה לשפוך כסף עד שהבעיה תעלם.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

מה ההסבר שהבדיקות תוך שבוע אחד נחתכו לשליש?

הביקוש לבדיקות ירד, פחות אנשים באים להיבדק.

פורסם

  

לפני 17 שעות, sperial כתב:

לא מעשי משתי סיבות:

 

1. חקירה אפידמיולוגית ל-2-3 מעגלים כמעט לא מעשית.

 

2. מספר האנשים שתכניס לבידוד ישבית את המשק כמו סגר. גם במצב הנוכחי יש מאות אלפי מבודדים.

 

כיוון שסיכויי ההדבקה של "מעגל שני" מעבר למעגל המבודדים הראשון מדובר באמצעי קיצוני מאד. ראה מה שכתבתי קודם על המחקר מאיסלנד.

 

1. לא מעשי במצב הנוכחי, היה סופר מעשי ביציאה מהסגר הראשון.

2. לא זה לא, היום אתה מבודד כמות אנשים, בידיעה ברורה שחלקם כבר נדבקו והדביקו עד שיקבלו תשובה חיובית, ואלה שהם הדביקו מסתובבים חופשי.

אתה בהכרח מייצר הרבה יותר מבודדים לאורך זמן יותר גדול.

 

לפני 12 שעות, בנצי כתב:

בפעם האחרונה ששכחתי במלון במנהטן, בערך שנתיים אחורה, השתכנתי לי בהילטון שצמוד לground zero, לקחתי חדר מאוד גדול, מפואר מאוד בקומה גבוהה ושילמתי פחות מ$300 ללילה.

 

ככה זה כשהכל על חשבון הברון, אז אתה תמצא איך להוציא 10K שקל על מלון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בינתיים אצלנו התחלואה בירידה כתוצאה של סגר נושם/הדוק (תלוי את מי שואלים), 

אז  "מקהלת הכל סבבה" של ערוץ 12, במקום לפרגן לתושבי המדינה ולעודד אותם להמשיך לשמור על ההנחיות,

מביאים את אלעד שמחיוף שמדווח לנו ישירות מאירופה, איך אצלהם הכל סבבה,

שאירופה בסה"כ נמצאת איפה שאנחנו היינו לפני חודש או חודש וחצי. 

לדעתי ההגבלות של אירופה לא יעזרו להם לעצור את ההתפשטות ובקרוב נראה גם שם מספרים יפים. 

 

image.thumb.png.2c61613a4f7a0a0981d9488577056764.png

פורסם

אני לא יודע מה אצלכם אבל אתמול חזרו האברכים לישיבה לידי. רה"מ מצייץ כאילו יש דיונים בנושא אבל מתווה הישיבות סוכם מזמן. אוטונומיה. אוניברסיטאות כמובן סגורות .

לגבי אירופה : שני חברים טסו לארצות הבלקן איך שפתחו השמיים. חזרו עם קורונה. הדביקו את אחת המשפחות שלהם. תופעות לוואי לא פשוטות גם אחרי. קצב לב לא סדיר.





  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 23 דקות, save כתב:

רה"מ מצייץ כאילו יש דיונים בנושא אבל מתווה הישיבות סוכם מזמן.

רה"מ האמיתי שלנו (הידוע בכינווי הגר"ח קנייבסקי) אכן החליט אתמול שתלמודי התורה ישארו סגורים בינתיים, אבל כנראה שגם לו אין סמכות כוללת על הבלאגן הכללי שמתרחש פה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...