Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזכיר לי מלון שהייתי בו לפני איזה 12 שנים, בסן פרנסיסקו. חדר בגודל של דירה. על הדלת מחירון: $350 ללילה. אבל אם מוותרים על עיתון הבוקר מקבלים הנחה של $0.75.

 

אל דאגה, הלינה לא על חשבוני.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

פותחים בהדרגה? אז אוכפים את כל מי שפותח שלא בזמן שלו

לא את הכל אפשר לאכוף, ראית איך "אוכפים" את הסגר הנוכחי. אין מספיק שוטרים לאכוף הכל, לשוטרים יש עוד משימות שהם צריכים למלא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פשוט מגוחך כל העניין. 

עד עכשיו המדינה (כלומר אנחנו) הוציאה 210 מיליארד(!) ש"ח על הסגרים האלו.

כנראה שהמספרים עוד יעלו. 

מה הם השיגו? 

בכסף הזה היה אפשר לבנות בתי חולים, לפרוס סיבים אופטיים בפריפריה, להשקיע במערכת החינוך ולקבל מורה לכל 15 תלמידים.

אני בטוח שהיה אפשר לעשות בכסף עוד הרבה דברים יעילים פי כמה. 

על מה הלך הכסף שלנו? 

הצלנו איתו חיים בכלל? 

פשוט בדיחה. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני שעה, SurfHigh כתב:

פשוט מגוחך כל העניין. 

עד עכשיו המדינה (כלומר אנחנו) הוציאה 210 מיליארד(!) ש"ח על הסגרים האלו.

כנראה שהמספרים עוד יעלו. 

מה הם השיגו? 

בכסף הזה היה אפשר לבנות בתי חולים, לפרוס סיבים אופטיים בפריפריה, להשקיע במערכת החינוך ולקבל מורה לכל 15 תלמידים.

אני בטוח שהיה אפשר לעשות בכסף עוד הרבה דברים יעילים פי כמה. 

על מה הלך הכסף שלנו? 

הצלנו איתו חיים בכלל? 

פשוט בדיחה. 

 

זה.

יותרמהכל.

הדברהכי פושע שהממשלה שלנו עשתה. אפשר לשים הכל בצד ליד זה.

זה סכום כסף אסטרונומי שיכל ללכת לבניית בתי חולים+תקנים לרופאים, לחינוך, לרווחה למי שזקוקים לה, לתכניות למען אנשים בסיכון החל ממשלוחי קניות עד הבית ועד עזרה לקשיש וכדומה. 

זה סכום כסף אסטרונומי שנזרק לפח בגלל ניהול כושל בכל הרמות, החל מהדג הכושל בראש הממשלה שלנו ועד לאחרוני הפקידות הציבורית. 

אפס אחריות מיניסטריאלית. אפס אחריות באופן כללי. כישלון חריף שייזכר לדורות ושנשלם עליו עוד לדורות. 

להסתכל מהצד ולבכות. 

ממשלה כושלת, משרד בריאות כושל, מערכת כושלת. ביזיון. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

לא את הכל אפשר לאכוף, ראית איך "אוכפים" את הסגר הנוכחי. אין מספיק שוטרים לאכוף הכל, לשוטרים יש עוד משימות שהם צריכים למלא.

 

דווקא בסגר הראשון רצו ויכלו

הכל עניין של רצון

ועזוב  שטויות

בעל עסק מתראיין בחדשות עם השם של העסק בגאווה ואומר אני שם זין על ההנחיות

מחר על הבוקר (!!) שיקבל שליח עם דוח עד לעסק

ושיפרסמו בחדשות את זה.

 

אחר כך נראה מי גבר

פורסם (נערך)

יקבל דוח שיש לו 90 יום לשלם והוא יכול לבקש להישפט.

יש בקבוצה אצל העצמאיים עורכי דין שנותנים ייעוץ וייצוג חינם לכאלה שקיבלו דוחות.

זה רק יסתום את בתי המשפט עוד חצי שנה,לא יגרום לו לסגור.

 

המדינה יכולה לנגב את התחת עם הדוחות האלה, אף אחד לא מתכוון לשלם אותם.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 דקות, Potato כתב:

יקבל דוח שיש לו 90 יום לשלם והוא יכול לבקש להישפט.

יש בקבוצה אצל העצמאיים עורכי דין שנותנים ייעוץ וייצוג חינם לכאלה שקיבלו דוחות.

זה רק יסתום את בתי המשפט עוד חצי שנה,לא יגרום לו לסגור.

 

המדינה יכולה לנגב את התחת עם הדוחות האלה, אף אחד לא מתכוון לשלם אותם.

 

יש הבדל בין בנאדם שהלך לבד ברחוב וקיבל דוח

או הפגין 300 מטר מהבית וקיבל דוח על הפרת מרחק

 

לבין בעל עסק שמתראיין ואומר בפריים טיים אני שם זין על החוקים ופותח את העסק

 

קשה לי להאמין ששופט יגיד לו סע לבית אל תשלם כלום

 

פורסם

אבל עד שהוא יקבל דרישה לתשלום יעברו שנתיים.

שבהן או שהוא יפשוט את הרגל ולא ישלם את הדוח או שיהיה לו איך לשלם אותו בזכות זה שהוא פתח עכשו.

 

ככה או ככה זה לא כסף שייצא לו מהכיס בתקופה הקרובה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

אבל עד שהוא יקבל דרישה לתשלום יעברו שנתיים.

שבהן או שהוא יפשוט את הרגל ולא ישלם את הדוח או שיהיה לו איך לשלם אותו בזכות זה שהוא פתח עכשו.

 

ככה או ככה זה לא כסף שייצא לו מהכיס בתקופה הקרובה.

 

הוא יקבל דוח ולא ירצה לקבל עוד אחד תאמין לי

ואם זה יתגלגל שנתיים הדוח גם יצבור ריבית

מדובר באנשים שהם בסך הכל ילדי כאפות שחושבים שהם עבריינים

מי שבאמת רוצה לפתוח ולא לדבר כאילו הוא הסנדק

פשוט הולך לעסק ופותח את הדלת בלי לבלבל תמוח

 

פורסם (נערך)

ילד כאפות או לא יש אנשים נורמטיביים לגמרי שהם לא עבריינים שמגלגלים דוחות חניה או שטויות כאלה במשך מלא זמן.

עד שמגיע איזה מכתב מפחיד מההוצאה לפועל והם מגיעים לפשרה מול העירייה.

 

פה אתה בסך הכל צריך לסחוב עם הדוח עד שיהיה חיסון או חזל"ש,אחרי זה תגיע עם סיפור קורע לב לבית המשפט וירחמו עליך כי זה שייך לעבר.

 

אותי מרתיע דוח כי אין לי כוח להתעסק עם זה ויותר קל לי לשים מסיכה ברחוב באמצע הלילה מאשר לשמוע את הבלבולי מוח של הפקח ולהפרד מ500 שקל שיכלתי לקנות בהם נעליים כשיפתחו חנויות.

 

לאנשים שאין להם אוכל בבית או שהם קרובים לשם 5000 שקל שאולי אולי אולי יצטרכו לשלם לא כזה מרתיעים.

 

הגיע לי השבוע דוח חניה מעיריית חיפה האהובה והנחמדה.

מה לא נשלח מכתב ערעור קורע לב על זה שאני סטודנט ושהמצב קשה בגלל הקורונה?

בטח שנשלח.

ואני החכם היחיד? יש עוד אלפים כמוני.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

דווקא בסגר הראשון רצו ויכלו

הכל עניין של רצון

בסגר הראשון גם האזרחים רצו אז היה אמון ושיתוף פעולה. בסגר הנוכחי אנשים כבר מפחדים להיות ללא פרנסה יותר מאשר להידבק כי הם הבינו שלמדינה אין שום תכנית יציאה, אז שיתוף הפעולה לא משהו. תוסיף על זה את האכיפה הסלקטיבית עם החרדים ורמת האמון ירדה משמעותית. בסגר הבא יהיה עוד יותר גרוע.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, sperial כתב:

מזכיר לי מלון שהייתי בו לפני איזה 12 שנים, בסן פרנסיסקו. חדר בגודל של דירה. על הדלת מחירון: $350 ללילה. אבל אם מוותרים על עיתון הבוקר מקבלים הנחה של $0.75.

 

אל דאגה, הלינה לא על חשבוני.

 

לפני 7 שעות, Potato כתב:

בטח משרד החינוך אה...לא סתם אנחנו משלמים פה מיסים 

אל דאגה, זה גם לא על חשבונך או על חשבון אף אחד אחר כאן. השתלמות שמשולמת על ידי גורמים חיצוניים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...