Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יחזרו לעבוד בדיוק לחודשיים וגם זה בקושי.

אין מה לעשות...יש עסקים שבעייתי לתפעל במגפה כמו אירועים ומופעים ואפילו הרצאות באודיטוריום עם 300 איש.

 

אז סגור,באסה...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, Potato כתב:

יחזרו לעבוד בדיוק לחודשיים וגם זה בקושי.

אין מה לעשות...יש עסקים שבעייתי לתפעל במגפה כמו אירועים ומופעים ואפילו הרצאות באודיטוריום עם 300 איש.

 

אז סגור,באסה...

 

עוד פעם

אם יהיה סגר כמו שצריך להיות מכל הבחינות אכיפה אמיתית ושווה בין כולם

המספרים ירדו כל כך נמוך שנוכל לפתוח  גם העסקים הגדולים

אבל כשאנשים חושבים שהם עבריינים ופותחים ולא מקבלים קנסות בחיים לא נצא מזה

 

מאוד מקווה שכל אחד שפותח יקבל את הקנס הכי גבוה שאפשר

פורסם

אבל לא יהיה כאן סגר אמיתי - טרנספורטר, תפנים את זה. כאן זה לא סינגפור, יפן או דרום קוריאה.
ולא רק כאן - צרפת, ספרד, הולנד , אנגליה - כולם בדרך לסגר שני ( חזרו מהראשון אחרינו ויותר בזהירות ).

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, vladclar כתב:

אבל לא יהיה כאן סגר אמיתי - טרנספורטר, תפנים את זה. כאן זה לא סינגפור, יפן או דרום קוריאה.
ולא רק כאן - צרפת, ספרד, הולנד , אנגליה - כולם בדרך לסגר שני ( חזרו מהראשון אחרינו ויותר בזהירות ).

 

אני לא אמרתי לנעול אנשים בבתים בכוח

אמרתי לאכוף

לאכוף = מחסומים אמיתיים בכבישים, בחופים, על עסקים

ברגע שפותחים סטודיו לכושר  ומפרסמים את זה בפריים טיים כאילו המאמנת הפצועה הזאת היא מינימום שלום דומרני

אם מחר על הבוקר יחכה לה קנס 10,000 שקל היא תלמד שהיא כלום ושום דבר

אבל יתנו לה לעבוד

ואז הפלאפל ממול יגיד אם היא פותחת גם אני פותח

והחנות בגדים תגיד אם הפלאפל פתוח אנחנו פותחים

והכל יהיה פתוח תוך שבועיים שלוש

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה ש-@Transporterמנסה להגיד, ובמידה מסויימת לגמרי של צדק, זה שאם כולם, כולל כולם היו נשארים בבית לחודש, כל החולים היו או מאובחנים או מבריאים, ואז לא היה צריך שום סוג של סגר. אממה, לכל אחד יש הסבר משלו למה הוא לא מסוגל להיות יומיים בבית, ואז יש מי שנדפק, ויש מי שנדפק יותר.

 

תשאלו את ג'סינדה, אצלה זה עבד יופי.

 

פה כנראה שהסמול והדיפ סטייט וההפגנות דופקים הכל, אפילו שרה"מ משתדל כל כך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

אבל לא יהיה כאן סגר אמיתי - טרנספורטר, תפנים את זה. כאן זה לא סינגפור, יפן או דרום קוריאה.
ולא רק כאן - צרפת, ספרד, הולנד , אנגליה - כולם בדרך לסגר שני ( חזרו מהראשון אחרינו ויותר בזהירות ).

ממש סגר שני...חרטא.

תסתכל מה כולל הסגר שם ולא מה ביבי מספר לך.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אין סיכוי בלי אוכלוסיה ממושמעת והומוגנית. ולא תעזור האכיפה. בעלי עסקים יפתחו גלוי או יעבדו בצורה פיראטית, כי לא קיבלו פיצוי מינימלי כדי לשרוד בסגר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, pooh-bear כתב:

מה ש-@Transporterמנסה להגיד, ובמידה מסויימת לגמרי של צדק, זה שאם כולם, כולל כולם היו נשארים בבית לחודש, כל החולים היו או מאובחנים או מבריאים, ואז לא היה צריך שום סוג של סגר. אממה, לכל אחד יש הסבר משלו למה הוא לא מסוגל להיות יומיים בבית, ואז יש מי שנדפק, ויש מי שנדפק יותר.

 

תשאלו את ג'סינדה, אצלה זה עבד יופי.

 

פה כנראה שהסמול והדיפ סטייט וההפגנות דופקים הכל, אפילו שרה"מ משתדל כל כך.

 

אני לא אמרתי כל החולים אני לא אפידימיולוג אבל בטוח שהמספרים היו צונחים משמעותית

ברגע שלחרדים מותר, וברגע שלפצועה הזאת מהסטודיו מותר, וברגע שלזאת מהציפורניים מותר

וכל אלה שרואים אותך ומתנהגים כמוהם גם להם מותר

אז בעצם אין סגר והכל מותר וכל התאריכים שרשמו אתמול יזרקו לפח כי הכל יפתח עד סוף אוקטובר.

פורסם
ממש סגר שני...חרטא.
תסתכל מה כולל הסגר שם ולא מה ביבי מספר לך.
 
הם יגיעו לסגר אמיתי, אי אפשר להמשיך כרגיל עם 20 אלף נדבקים חדשים ביום, שמכפילים את עצמם כל 3-4 ימים. תוך שבועיים בתי חולים קורסים מכמות חולים קשה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

אין סיכוי בלי אוכלוסיה ממושמעת והומוגנית. ולא תעזור האכיפה. בעלי עסקים יפתחו גלוי או יעבדו בצורה פיראטית, כי לא קיבלו פיצוי מינימלי כדי לשרוד בסגר.

 

אתה לא יכול לעובד בצורה פיראטית יותר מדי

תעבוד שבוע שבועיים

תקבל 10,000 שקל

לא ישתלם לך לעבוד שוב

פורסם (נערך)

אם נעזוב בצד את חברה שלך מהחדר כושר וזו שעושה ציפורניים.

רוב המשק פתוח,הדבר היחיד שלא פתוח זה תרבות ופנאי.

וחדר כושר אפשר להכניס בקטגורייה הפנאי.

 

מעולם לא היה סגר.צא מהאשליה הזו.

לפי משרד האוצר 55% מהמשק פתוח.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מי שנדחק לפינה ואין לו אוכל למשפחה, יעשה מהדוחות האלה אווירון, כי אין מאיפה לשלם אותם גם ככה. כולם יבקשו להישפט ויסתמו בתי משפט. כבר עכשיו רק 25% משלמים אותם
כאשר הכל ייגמר, כל הדוחות האלה יתבטלו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

מי שנדחק לפינה ואין לו אוכל למשפחה, יעשה מהדוחות האלה אווירון, כי אין מאיפה לשלם אותם גם ככה. כולם יבקשו להישפט ויסתמו בתי משפט. כבר עכשיו רק 25% משלמים אותם
כאשר הכל ייגמר, כל הדוחות האלה יתבטלו.

 

אין בעיה שיפתחו לה הוצאה לפועל ויקחו לה את כל הציוד מהסטודיו

מי שרוצה להרגיש עבריין שיהיה עבריין עד הסוף

לפני 3 דקות, Potato כתב:

אם נעזוב בצד את חברה שלך מהחדר כושר וזו שעושה ציפורניים.

רוב המשק פתוח,הדבר היחיד שלא פתוח זה תרבות ופנאי.

וחדר כושר אפשר להכניס בקטגורייה הפנאי.

 

מעולם לא היה סגר.צא מהאשליה הזו.

לפי משרד האוצר 55% מהמשק פתוח.

 

 

אין בעיה שישאירו את המצב ככה עם אכיפה אמיתית (הגבלת תנועה)

חודש שלם

ונרד למספרים נורמלים ונדבר

נפתח לאט לאט

לא הכל ביום

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

אין בעיה שישאירו את המצב ככה עם אכיפה אמיתית (הגבלת תנועה)

חודש שלם

ונרד למספרים נורמלים ונדבר

נפתח לאט לאט

לא הכל ביום

ההגבלות תנועה האלה חרטא.

אלא אם כן אתה נוסע ב1 בלילה ביום שישי תגיד שאתה נוסע לעבודה או חוזר מהעבודה או קפצת לתדלק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Potato כתב:

ההגבלות תנועה האלה חרטא.

אלא אם כן אתה נוסע ב1 בלילה ביום שישי תגיד שאתה נוסע לעבודה או חוזר מהעבודה או קפצת לתדלק.

 

אז שלא יהיה חרטא

זה בדיוק העניין

שיבקשו מכל אחד לדאוג לאישור.

שידאגו לטפל בחרדים. אבל הם לא היחידים

כל העסקים הקטנים האלה שפותחים צריכים להסגר מיידית

 

אין מה לעשות משרדים ממשלתים וכו עובדים אז עובדים

חנויות שלא חיוניות לא צריכות לעבוד ולקבל קהל.

 

לכל הסגר הזה אין טעם אם הורסים אותו בשבועיים האחרונים שלו

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...