Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, m3x7r3m3 כתב:

למה להשתמש במודלים אחרים כשליטרלי עשרות שנים מפתחים ומשכללים מודלים וירולוגיים בדיוק לשימושים הללו?

כל מודל אחר יהיה בהכרח פחות מדויק.

 

בוא נתחיל בשאלה - למה אתה מתכוון כשאתה כותב ״מודלים וירולוגיים״?

פורסם

ואני אשאל , איפה הצוותים שהיו אמורים לטפל ב 3000 מונשמים?

איך יכול להיות שפתאום 750 חולים קשה זה הגבול החדש?

 

אשכרה עבדו עלינו בענק בגל הראשון ,

חנקו את המשק כי הם ידעו טוב מאוד שהם לא יכולים לטפל במספרים הרבה יותר קטנים ממה שהם שידרו.

 

image.thumb.png.25e2ab1da9b3cb780f95c0240db667c1.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

גברים מנהלים את המדינה. קח כל מספר שהם מוציאים מהפה חלק ב-3 זו האמת.

3000 מונשמים? כנראה 1000 או פחות.
7500 מענק? כנראה 2500 או פחות.
שנה וחצי רוטציה? כנראה חצי שנה ואז בחירות או פחות.

...

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2
  • מעניין 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

קרא מה שכתבתי במרס או אפריל. הבעיה היא צוותים. הכשרה של רופאים ואחיות לטיפול בחולים מונשמים אורכת שנים. ההנשמה של חולי קורונה מאוד לא שגרתית, אז מצריכה עוד לימוד, גם על ידי בעלי מקצוע מנוסים. אז מכונות הנשמה אולי אפשר לקנות, אבל לייבא רופאים ואחיות מוסמכים ומנוסים יותר קשה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, korola כתב:

ואני אשאל , איפה הצוותים שהיו אמורים לטפל ב 3000 מונשמים?

איך יכול להיות שפתאום 750 חולים קשה זה הגבול החדש?

 

אשכרה עבדו עלינו בענק בגל הראשון ,

חנקו את המשק כי הם ידעו טוב מאוד שהם לא יכולים לטפל במספרים הרבה יותר קטנים ממה שהם שידרו.

 

image.thumb.png.25e2ab1da9b3cb780f95c0240db667c1.png

 

מכיר את האזהרות של צה"ל על מלחמה קרבה בקיץ?

 

לא צריך ישר לרוץ לתחזיות יום הדין ולגרפים באקסל (כבר ראינו למה זה שווה).

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

קרא מה שכתבתי במרס או אפריל. הבעיה היא צוותים. הכשרה של רופאים ואחיות לטיפול בחולים מונשמים אורכת שנים. ההנשמה של חולי קורונה מאוד לא שגרתית, אז מצריכה עוד לימוד, גם על ידי בעלי מקצוע מנוסים. אז מכונות הנשמה אולי אפשר לקנות, אבל לייבא רופאים ואחיות מוסמכים ומנוסים יותר קשה.


בדקת?

המשכורת השנתית גבוהה אבל זה אפשרי

funnynurse.jpg

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 31 דקות, farkash7 כתב:

גברים מנהלים את המדינה. קח כל מספר שהם מוציאים מהפה חלק ב-3 זו האמת.

שנה וחצי רוטציה? כנראה חצי שנה ואז בחירות או פחות.

 

תשמע זה ממש מצחיק, אבל זה באותו הזמן ממש ממש עצוב.

 

לפני 26 דקות, sperial כתב:

ההנשמה של חולי קורונה מאוד לא שגרתית,

חשבתי שירדנו כבר מההנשמות ופשוט מדללים דם... מקסימום שמים קצת עלוקות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 שעות, ChemGuy85 כתב:

שכירים מקסימום שהם יודעים זה לעבוד אצל מישהו שכן יודע לייצר כסף

מאז שנכנסתי לעסק הגדלתי את הרווחיות שלו ב300 אחוז.

אז מי יודע לייצר כסף טוב יותר, אני או הבוס?

פורסם
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

מאז שנכנסתי לעסק הגדלתי את הרווחיות שלו ב300 אחוז.

אז מי יודע לייצר כסף טוב יותר, אני או הבוס?

 

הבוס כי הוא זיהה את הפוטנציאל שלך ונתן לך מקום לצמוח. אני מייצר לבוסים שלי המון כסף והתפוקה שלי ממש לא באה לידי בשכר (בתקופה הזאת אי אפשר להתלונן העיקר שיש פרנסה). אבל עם כל הכבוד לעבודה שלי הלקוחות באים בראש וראשונה בזכות המוניטין של הבוס שלי בעולם תוכן שאני עוסק בו. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 דקות, EliC25 כתב:

מאז שנכנסתי לעסק הגדלתי את הרווחיות שלו ב300 אחוז.

אז מי יודע לייצר כסף טוב יותר, אני או הבוס?

 

כנראה שהבוס... 

הוא יודע להשקיע בחנות 

הוא יודע למצוא עובדים טובים 

והוא יודע לתגמל אותם פחות מהתפוקה שלהם.

 

בסופו של דבר הוא מייצר כסף ואתה רק עובד שלו.

פורסם

אתם לא יודעים אבל מה הוא עושה, אולי הוא מריץ לו את כול העסק? והבוס בתכלס רק זה ששם את הכסף בהתחלה?

אז הוא רק מנהל טוב?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הבוס כי הוא זיהה את הפוטנציאל שלך ונתן לך מקום לצמוח. אני מייצר לבוסים שלי המון כסף והתפוקה שלי ממש לא באה לידי בשכר (בתקופה הזאת אי אפשר להתלונן העיקר שיש פרנסה). אבל עם כל הכבוד לעבודה שלי הלקוחות באים בראש וראשונה בזכות המוניטין של הבוס שלי בעולם תוכן שאני עוסק בו. 

 

את המוניטין של הבוס שלך ייצרו העובדים שקדמו לך, ואתה דואג לתחזק את המוניטין הזה עכשיו.

אתה רק משכנע את עצמך שעיקר הרווח הוא בגלל המוניטין שלו .. ככה יותר קל לך לחיות עם עצמך ולישון טוב יותר בלילה 

 

יש לזה מונח בפסיכולוגיה....

https://he.wikipedia.org/wiki/דיסוננס_קוגניטיבי

 

לפני 4 דקות, David32 כתב:

אתם לא יודעים אבל מה הוא עושה, אולי הוא מריץ לו את כול העסק? והבוס בתכלס רק זה ששם את הכסף בהתחלה?

אז הוא רק מנהל טוב?

 

ברור שאנחנו יודעים ... זה אלי שלנו.

מאז שהוא התחיל למכור בחנות, כל הכוסיות של השכונה מגיעות לקנות שם.. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 17 דקות, korola כתב:

את המוניטין של הבוס שלך ייצרו העובדים שקדמו לך, ואתה דואג לתחזק את המוניטין הזה עכשיו.

אתה רק משכנע את עצמך שעיקר הרווח הוא בגלל המוניטין שלו .. ככה יותר קל לך לחיות עם עצמך ולישון טוב יותר בלילה 

 

הוא יצר את המוניטין אנחנו מתחזקים אותו. בסופו של דבר לקוחות מרחבי כל הארץ באים בגללו, לא בגללי. 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

בסופו של דבר לקוחות מרחבי כל הארץ באים בגללו, לא בגללי. 

וואו זה כול כך לא נכון.

בעיניין שלי ישבתי וראיתי מחזורים עם עובד ומסויים ואחרי, וזה כול כך לא נכון...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 47 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הבוס כי הוא זיהה את הפוטנציאל שלך ונתן לך מקום לצמוח. אני מייצר לבוסים שלי המון כסף והתפוקה שלי ממש לא באה לידי בשכר (בתקופה הזאת אי אפשר להתלונן העיקר שיש פרנסה). אבל עם כל הכבוד לעבודה שלי הלקוחות באים בראש וראשונה בזכות המוניטין של הבוס שלי בעולם תוכן שאני עוסק בו. 

אתה צודק אולי רק לגבי השורה הראשונה.

ביתר @korola גם אתה טועה. אני מנהל את העסק כמעט לבד, החל מעבודה מול לקוחות וכלה בהזמנות סחורה וניהול עובדים. הבוס דורך פה 10 דק בשבוע בשביל לקחת כסף מהקופה. רוב ההתקדמות של החנות היא בגלל היחס שלי ללקוחות, המקצועיות ויכולת המכירה שלי. כמובן שאני מתוגמל לכך בהתאם ומגדיל את השכר החודשי שלי בעשרות אחוזים.

×
×
  • תוכן חדש...