Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

כן, אבל תהליך החיסון לשפעת הוא כבר streamlined. חיסון לקורונה הוא לא streamlined. בעצם לא יודעים כלום על החיסון למעט שהוא מייצר נוגדנים שזה נחמד, אבל לא אומר כלום מעבר לכך. בקיצור אנחנו נקבל את הכיף של גל חורף 2021 ואולי גם 2022. 

 

 

ייתכן. מצד שני ייתכן והחיסון כן מאפשר חסינות לאורך זמן של כמה שנים. יתרה מכך, ברגע שחיסנת חלקים נרחבים באוכלוסיה, גם אם החיסון נחלש אחרי כמה זמן, עדיין קיים באופן קבוע כמות מסוימת של אנשים מחוסנים (כי מחסנים באופן קבוע) מה שיקטין מאוד את היכולת של הווירוס לעבור באוכלוסיה. בנוסף, ברגע שמגלים התפרצות במקום מסויים מחסנים באופן מהיר את האזור כי החיסון כבר מוכן (כך לדוגמא פועלות תוכניות לחיסוני חירום נגד מחלות עם חיסונים קיימים שלא ניתנים בשגרה - לדוגמא אבולה שהחיסון שלה הומצא ממש לפני כמה שנים, אבעבועות שחורות וכ"ו).

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא ועדיין רוב המוחלט של אנשים לא יודעים לייצר כסף בכוחות עצמם. לעצמאי יש רובד נוסף של כישורים שאין לשכירים. שכירים מקסימום שהם יודעים זה לעבוד אצל מישהו שכן יודע לייצר כסף. בקיצור החוכמה היא לדעת לדוג, לא לדעת לנקות את הדגים. 

 

 

צודק.. ואתה גם כותב את זה מניסיון כמו שאני מבין. 

יאללה תפסיק לנקות את הדגים של מישהו אחר ותתחיל לדוג לבד דגים. 

או שאתה מחכה בקוצר רוח שהקורונה תעשה את שלה ואז אתה תירש את ספינת הדייג של הבוס שלך?

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

 

תן לי להבין

כשעולים מ 15,000 ל 30,000 בדיקות זה תקין ויש גל שני

כשפתאום מפרסמים שיורדים בהדבקות כי כולם מקפידים קצת יותר

אז זה בגלל שמשרד הבריאות משקר לציבור כדי שיוכלו לפתוח בריכות ומסעדות כשהוא בעצם לוחץ לסגור אותן ?

 

 

 

האמת, הייתי 2 שניות מלנסות להסביר לך על מנת שתבין, אבל אין מצב שאני הולך לעשות את זה.

 

במקום זה, אני אשלח אותך לרואה החשבון שלך, שיבדוק האם כדאי לך להגיש בקשה לחשב את הפעימה השלישית על סמך - מרץ עד יוני , בגלל החשבונית של פברואר שנדחפה לך למרץ ודפקה לך את הפעימה השלישית.

לפי מה שהבנתי הם פתחו את האופציה הזאת באתר האישי 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, garicho כתב:

 

ייתכן. מצד שני ייתכן והחיסון כן מאפשר חסינות לאורך זמן של כמה שנים. יתרה מכך, ברגע שחיסנת חלקים נרחבים באוכלוסיה, גם אם החיסון נחלש אחרי כמה זמן, עדיין קיים באופן קבוע כמות מסוימת של אנשים מחוסנים (כי מחסנים באופן קבוע) מה שיקטין מאוד את היכולת של הווירוס לעבור באוכלוסיה. בנוסף, ברגע שמגלים התפרצות במקום מסויים מחסנים באופן מהיר את האזור כי החיסון כבר מוכן (כך לדוגמא פועלות תוכניות לחיסוני חירום נגד מחלות עם חיסונים קיימים שלא ניתנים בשגרה - לדוגמא אבולה שהחיסון שלה הומצא ממש לפני כמה שנים, אבעבועות שחורות וכ"ו).

 

אל תבאס אותי היום התחיל כל כך טוב. 

 

לפני 6 דקות, korola כתב:

צודק.. ואתה גם כותב את זה מניסיון כמו שאני מבין. 

יאללה תפסיק לנקות את הדגים של מישהו אחר ותתחיל לדוג לבד דגים. 

 

לפעמים כיף לנקות דגים. אין בזה שום דבר רע. 

 

ציטוט

או שאתה מחכה בקוצר רוח שהקורונה תעשה את שלה ואז אתה תירש את ספינת הדייג של הבוס שלך?

 

אני מחכה שהנזק החברתי - כלכלי כל כך יחמיר עד שהוא לא יהיה בר תיקון והעולם יצא לסדר חדש ב-2021. לטוב או לרע אף אחד לא יודע, אבל זה חלק מהכיף כאשר הקלפים נטרפים מחדש. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

אל תבאס אותי היום התחיל כל כך טוב. 

 

לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מחכה שהנזק החברתי - כלכלי כל כך יחמיר עד שהוא לא יהיה בר תיקון והעולם יצא לסדר חדש ב-2021

אתה חייב לצאת מהסרט, ועל הדרך ללכת לאיזה טיפול שקצת יעזור לך להתאפס.

עצה חברית.

ותפסיק לקרוא את שיר של אש וקרח.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

 

אתה חייב לצאת מהסרט, ועל הדרך ללכת לאיזה טיפול שקצת יעזור לך להתאפס.

עצה חברית.

ותפסיק לקרוא את שיר של אש וקרח.

זה מעניין.

הבן אדם כל כך פסימי ורואה שחורות אבל עם זאת בטוח שכל החרא יעבור בלי לפגוע בו.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 25 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מחכה שהנזק החברתי - כלכלי כל כך יחמיר עד שהוא לא יהיה בר תיקון והעולם יצא לסדר חדש ב-2021. לטוב או לרע אף אחד לא יודע, אבל זה חלק מהכיף כאשר הקלפים נטרפים מחדש. 

 

אתה כזה שילוב של ג'וקר וLittle Finger.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 48 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא ועדיין רוב המוחלט של אנשים לא יודעים לייצר כסף בכוחות עצמם. לעצמאי יש רובד נוסף של כישורים שאין לשכירים. שכירים מקסימום שהם יודעים זה לעבוד אצל מישהו שכן יודע לייצר כסף. בקיצור החוכמה היא לדעת לדוג, לא לדעת לנקות את הדגים. 

 

בגדול גם רוב העצמאים לא יודעים לייצר כסף.

בגלל זה חלק גדול מאוד מהעסקים החדשים נסגרים בטווח של שנתיים מהפתיחה.

אם מדברים על עולם המסעדות אז אפילו רובן נסגרות בטווח של שנתיים.

 

לפני 26 דקות, ChemGuy85 כתב:

לפעמים כיף לנקות דגים. אין בזה שום דבר רע. 

 

דיברת עם פסיכולוג בנושא חשש למאניה-דפרסיה ו/או הפרעת זהות דיסוציאטיבית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

דיברת עם פסיכולוג בנושא חשש למאניה-דפרסיה ו/או הפרעת זהות דיסוציאטיבית?

 

אתה רוצה לגרום להתאבדות המונית של פסיכולוגים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

זה סיכון מקצועי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צ'מגיא, אני לא יודע אם יתחיל סמסטר נורמלי עוד כמה חודשים ותלך לקמפוס, אבל אם כן והמטרה שלך זה להכיר בנות זוג - אני מאוד מקווה בשבילך שאתה מבין שאת סיפורי הג'וקר החמודים עדיף לשמור לפורום.

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

לא ועדיין רוב המוחלט של אנשים לא יודעים לייצר כסף בכוחות עצמם. לעצמאי יש רובד נוסף של כישורים שאין לשכירים.

 

 

יש לא מעט שכירים שמסוגלים להיות עצמאים ולא רוצים לעשת את זה, ומצד שני יש הרבה ״עצמאיים״ שלא באמת יודעים איך לייצר כסף בעצמם (ולכן בסופו של דבר כושלים).

 

הדבר היחיד שיש לכל עצמאי ואין לאף שכיר זו הנכונות לקחת סיכון. והקורונה מראה לנו שלהרבה מאוד מהם אין באמת הבנה של משמעות הסיכון הזה.

 

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

אתה כזה שילוב של ג'וקר וLittle Finger.

 

יותר כמו שילוב של ג׳וקר ויועץ מס.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

הוא לא היה שר האוצר או משהו כזה? עבר הרבה זמן מאז שקראתי את הספרים...

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם (נערך)

הוא היה סוג של שר אוצר/אחראי תקציבים. 

 

לפני 36 דקות, יבגניפ כתב:

צ'מגיא, אני לא יודע אם יתחיל סמסטר נורמלי עוד כמה חודשים ותלך לקמפוס, אבל אם כן והמטרה שלך זה להכיר בנות זוג - אני מאוד מקווה בשבילך שאתה מבין שאת סיפורי הג'וקר החמודים עדיף לשמור לפורום.

 

 

אני נמצא בפורום רק בשביל לזקק את הדעות שלי/לפלוט את הרעל/לשחרר עצבים. במציאות אני לא מתנהג ככה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

אני מאוד מקווה בשבילך שאתה מבין שאת סיפורי הג'וקר החמודים עדיף לשמור לפורום

בנות לא אהבות שכאומרים שהם שאתה עירבוב של הג'וקר וליטל פינגר????

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...