Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

למה נראה לך שבתי מלון עשו מיליונים או מיליארדים?

אתה צריך להיות דביל כדי לסוע לאילת במחיר מלא.

רוב האורחים הם כנסים וועדי עובדים או כל מיני דילים דקה 90.

אפ אחד לא משלם 11000 שקל על שבוע באמצע יולי.

 

 

זה מאוד תלוי. שאתה מדבר על דן פנורמה או עוד קבוצה של מלונות שיש לה הסכמים עם ועדים, כן.

שאתה מדבר על מלכת שבא, רויאל ביץ', שרתון (עכשיו נקרא לאונרדו נראה לי), נפטון, אגמים ועוד מאלו באמצע רצועת החוף ממול הים עד לגשר, אז לא, הם לא ממש עושים דילים לועדים, המחיר יקר- ואנשים עדיין משלמים בכמוית, חלקית בגלל המיקום.

למרות שהזכרתי פה חלק מהמלונות היותר יקרים, התפוסה בהם עדיין כמעט תמיד מלאה למרות שהמבצעים מועטים.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

למה נראה לך שבתי מלון עשו מיליונים או מיליארדים?

אתה צריך להיות דביל כדי לסוע לאילת במחיר מלא.

רוב האורחים הם כנסים וועדי עובדים או כל מיני דילים דקה 90.

אפ אחד לא משלם 11000 שקל על שבוע באמצע יולי.

 

 

אז כמה נראה לך שהם "עשו"?

מאות מיליונים רווח למלונות באילת ועוד כמה מאות מיליונים לרשת ישרוטל בשנים קודמות.

 

אני גם לא יודע על סמך מה אתה קובע שרוב האורחים הם כנסים וועדי עובדים.

לא חסר גם "סתם" ישראלים (או תיירים) שמבלים באילת במחיר מופקע.

 

מחירי המלונות באילת היו גבוהים (מדי) עוד לפני הקורונה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

פורסם
לפני 5 דקות, Pika007 כתב:

 

זה מאוד תלוי. שאתה מדבר על דן פנורמה או עוד קבוצה של מלונות שיש לה הסכמים עם ועדים, כן.

שאתה מדבר על מלכת שבא, רויאל ביץ', שרתון (עכשיו נקרא לאונרדו נראה לי), נפטון, אגמים ועוד מאלו באמצע רצועת החוף ממול הים עד לגשר, אז לא, הם לא ממש עושים דילים לועדים, המחיר יקר- ואנשים עדיין משלמים בכמוית, חלקית בגלל המיקום.

למרות שהזכרתי פה חלק מהמלונות היותר יקרים, התפוסה בהם עדיין כמעט תמיד מלאה למרות שהמבצעים מועטים.

 

כמעט לכל המלונות יש הסכמים.

החל מישרוטל ספורט קלאב הכל כלול והמלך שלמה ועד להרודס ומלכת שבא ואגמים.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כאשר יש וועדי עובדים, הם מגיעים עם אוטובוסים או הסעות מאורגנות בדרך כלל.

לא רואה כאן אוטובוסים, רק רכבים פרטיים.

כרגע המצב כאן עמוס ופקוק רוב היום. מקומות החנייה שואפים ל-0.

כולם עם רכבים פרטיים. לא זוכר דבר כזה הרבה זמן.

ובכלל בתקופת המגפה, מותר להתארגן בקבוצות גדולות?

האם בתי מלון, הם לא מקורות הדבקה עם אחוזים גבוהים? [במיוחד בזמני הארוחות, וגם כשעומדים בתור להיכנס לחדר אוכל].

אז באמת שאני לא יודע למה צריך לסגור מכוני כושר ומסעדות.

שיתחילו עם בתי המלון,[ שכולם מפחדים להזכיר אותם בתקשורת, כמקור הדבקה עם אחוזים גבוהים]

פורסם

הצצתי אתמול על רשימת המקומות בהם שהו חולי קורונה בשבועיים האחרונים. מלונות אילת כיכבו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

כאשר יש וועדי עובדים, הם מגיעים עם אוטובוסים או הסעות מאורגנות בדרך כלל.

לא רואה כאן אוטובוסים, רק רכבים פרטיים.

כרגע המצב כאן עמוס ופקוק רוב היום. מקומות החנייה שואפים ל-0.

כולם עם רכבים פרטיים. לא זוכר דבר כזה הרבה זמן.

ובכלל בתקופת המגפה, מותר להתארגן בקבוצות גדולות?

האם בתי מלון, הם לא מקורות הדבקה עם אחוזים גבוהים? [במיוחד בזמני הארוחות, וגם כשעומדים בתור להיכנס לחדר אוכל].

אז באמת שאני לא יודע למה צריך לסגור מכוני כושר ומסעדות.

שיתחילו עם בתי המלון,[ שכולם מפחדים להזכיר אותם בתקשורת, כמקור הדבקה עם אחוזים גבוהים]

איזה ועדי עובדים מגיעים באוטובוסים?

אנחנו לא ב1970 בכייפת.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

כמעט לכל המלונות יש הסכמים.

החל מישרוטל ספורט קלאב הכל כלול והמלך שלמה ועד להרודס ומלכת שבא ואגמים.

נכון, אבל ההיקף שונה בצורה דרסטית.

דן פנורמה יסגרו בלי למצמץ קבוצה של 400 איש מהועדים הגדולים (חברת חשמל למשל, מתארחים שם)

לא תצליח לסגור היקף כזה בנפטון או מלכת שבא אפילו אם אתה מועד חזק במיוחד.

אם אתה רוצה לבדוק לגבי מקום ספציפי אני יכול לברר, יש כרגע בבית סוכנת נסיעות בחל"ת עם כל הזמן שבעולם.

 

*הרודס הוא היוצא דופן מבין המלונות המפוארים באמת באילת, שם אכן יסגרו גם קבוצות גדולות מאוד. נראה לי שזה התחיל מרגע שהם עברו לבעלות פתאל

פורסם
לפני 55 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא הייתי באילת מ-2006. פספסתי משהו? 

אין שם שום דבר חדש בעשור האחרון.

אני נוסע לאילת כי אין לי כוח לטוס לחול לבטן גב ומבחינת כסף יוצא לי אותו דבר פחות או יותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

פריז וברצלונה בדרך לסגר חדש עקב עליה מחודשת בנדבקים, גל שני זה לא רק פה, וזה לא בגלל ש"יצאנו מוקדם".

פורסם
לפני 15 דקות, khalil כתב:

פריז וברצלונה בדרך לסגר חדש עקב עליה מחודשת בנדבקים, גל שני זה לא רק פה, וזה לא בגלל ש"יצאנו מוקדם".

בוא נכניס דברים לפרופורציות. צרפת עדיין לא בגל שני. הם עם עליה מתונה (כמעט לינארית) בהדבקות בפריז, אז בוחרים בצעד מנע מוגבל. לא משביתים את כל המדינה (ולמעשה, גם לא משביתים את פריז)

ספרד במצב קצת יותר "מדאיג", אבל העליה רק החלה- והם תופסים את זה בצוואר.

 

הבעיה בישראל היא לא שיצאנו מוקדם, אלא שיצאנו בבת אחת, בלי להחזיר בהדרגה ולבדוק מה ערוצי ההידבקות העיקריים. בצרפת כן עשו את זה, בספרד טיפה פחות. שנדבר עוד שבועיים אתה תראה שהם לא נפלו לגל שני מתפוצץ כמו שקרה כאן.

פורסם
לפני 23 דקות, Pika007 כתב:

שנדבר עוד שבועיים אתה תראה שהם לא נפלו לגל שני מתפוצץ כמו שקרה כאן.


נחיה ונראה אמר המת לעיוור...

פורסם

אני לא רואה את זה כך, ואין שום עדות שזה אכן כך, אני גר בנצרת, יש אצלנו התפרצות, והיא קרתה חודשיים שלמים אחרי הסרת הסגר, מה היה בחודשיים האלה? ההבדל העיקרי בין ישראל, ספרד וצרפת זה החדירה של המחלה במדינה לפני הסגר הראשון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, ChemGuy85 כתב:

פרופ' ממכון ויצמן טוען שבידוד בני 60+ זה הרע במיעוטו ועדיף על האלטרנטיבה של סגר מלא. 

 

https://www.ynet.co.il/article/rkXB20eev#autoplay

 

איזה מזל שהצעתי את זה לפני שהוא אמר את זה

יגיע היום שיבינו שאין ברירה ורק זה יעבוד פה

אולי יצטרכו עוד גל ועוד גל

בסוף יבינו

 

לפני 12 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

עזוב אף אחד לא יציית להנחיות האלה. שחרר. כאשר יורים הנחיות לא הגיוניות מקבלים חוסר שיתוף פעולה מצד הציבור. מדהים אותי שאף אחד בממשלה עדיין לא הבין את זה אחרי 4 חודשים. 

 

מה שיקרה שהוא ינסה לדבר יותר מדי שטויות

יהיה פה מרד מאוד חזק כמו מרד המסעדות אבל:

מסעדות + חדרי כושר + נהגי אוטובוס + אירועים

לא תהיה לו ברירה, הוא יהיה חייב לחזור בו או להתפטר

 

הציבור למד בחודשים האחרונים שכשמתאחדים ועושים דברים כולם ביחד אפשר לשנות פה סדרי עולם

כשעומר מילר החליט בגל הראשון שהוא פותח את המסעדות ויהי מה, אמרו שהוא מגזים, שהוא קיצוני, שלא עושים דברים כאלה

 

כשהוא החליט ביום שישי שהוא פותח, היו איתו עוד לפחות 100 בעלי עסק

בפעם הבאה יהיו איתו עוד 1000

 

בעלי אולמות נפגשו היום עם ביבי לבקש להגדיל את אחוז הפיצויים לענף  והוא סרב

תזכור מה אני אומר לך

תן לדברים להתבשל קצת ותראה..

 

את מרד המסעדות והחדרי כושר חזיתי לפני 3 שבועות

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...