Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

דיברת עם פסיכולוג בנושא חשש למאניה-דפרסיה ו/או הפרעת זהות דיסוציאטיבית?

יותר סביר שנדבק ב Toxoplasma gondii 

 

כימאי, אתה אובה חתולים?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, David32 כתב:

בנות לא אהבות שכאומרים שהם שאתה עירבוב של הג'וקר וליטל פינגר????

 

בד"כ בנות לא אוהבות שום דבר שבשם שלו יש ליטל, אלא אם כן הוא ראפר מצליח

לפני 3 דקות, borsood כתב:

יותר סביר שנדבק ב Toxoplasma gondii 

 

כימאי, אתה אובה חתולים?

 

אם כן זה היה מזמן, המטוטלת של צ'מגיא כבר מפורסמת

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

"אדלשטיין: הדרישות להביא נתונים על הדבקות הן ילדותיות"

מעולם לא ביצעתי חקירה אפידימיולוגית אבל נשמע לי שהוא מדבר שטויות.

 

https://www.ynet.co.il/article/rJxj5NNxP#autoplay

 

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה בסדר גם הוא מעולם לא עשה ונראה לי שהם די איבדו את הצפון בנושא הזה, לא ממש מצליחים לבצע חקירות וסגירות מעגל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

בגדול המצב הנוכחי לא מאפשר לראות "נתונים מדויקים" (שזה הציטוט המלא אגב: "הדרישות להביא נתונים מדויקים על הדבקות הן ילדותיות").

 

נניח שאמיר התגלה כחיובי לקורונה, אמיר בשבועיים האחרונים היה 3 פעמים בחדר הכושר, 10 פעמים בעבודה (הוא עובד ראשון-חמישי), פעם אחת בים, שלוש פעמים בסופר (נגמר החלב מוקדם מהצפוי).

מאיפה הוא נדבק, מחדר הכושר? אולי מהעבודה? אולי בים? אולי בסופר?

 

עכשיו אמיר עוד במצב טוב, הוא היה בעבודה ובעוד 7 מקומות שהם לא עבודה-בית במשך שבועיים, רוב האנשים נמצאים ביותר מקומות בשבועיים.

חלק הולכים לקצב, חלק לבית קפה, ירקן, רופאים, חנויות צעצועים, חנויות בגדים.

 

גם אם יש לך השערה שהוא נדבק בסופר כי בערך באותן שעות שהוא היה יום שישי אחד בסופר היה שם מישהו אחר שחולה, אתה לא יכול להוכיח, אתה יכול לשער.

 

עכשיו אם נניח כשפתחו דברים היו מעקבים עם חקירות אפידימיולוגיות מהירות מספיק ומספיק חוקרים, וחולים שלא משקרים, אז היה אפשר לבנות עץ הדבקה שהוא פחות-או-יותר אמין

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

אני מחכה שהנזק החברתי - כלכלי כל כך יחמיר עד שהוא לא יהיה בר תיקון והעולם יצא לסדר חדש ב-2021. לטוב או לרע אף אחד לא יודע, אבל זה חלק מהכיף כאשר הקלפים נטרפים מחדש. 

 

מדהימות התגובות על המשפט הזה!! 

כאילו פה כולם בטוחים שמציאת חיסון זה רק עיניין של זמן, 

זאת רק בעיה הנדסית או גנטית או ביולוגית, רק אם יתנו זמן לחוקרים הם ימצאו את הפתרון. 

 

אבל זה לא נגמר בזה, על מנת לחזור לחיים שהיו לפני הקורונה, אנחנו צריכים שהחיסון ימצא בזמן סביר ובעלות סבירה.

כי אם יקח לפתח חיסון יותר מ-10 שנים, אני בכלל לא בטוח שהאנושות תגיע במצב סביר עוד 10 שנים על מנת לקבל את החיסון.

באמצע יהיו לנו כמה מלחמות עולם קטנות כאלה... פיצוצים לא נודעים באירן...  

מלחמות מטבע ... מחיקות חובות ... החלפת מטבעות...  

 

אם היינו יודעים שחיסון יהיה רק עוד 5 שנים .. ועד אז אין בכלל מה לדבר על מסעדות/ אירועים / הופעת /בתי קולנוע.

תחשבו איזה מגוחך זה היה נראה לנוסע בזמן מהעתיד לשמוע את הדיון בכנסת. 

הם היו עסוקים בפוליטיקה קטנה ובדיונים ממש לא חשובים, במקום לדון באמת בעתיד.

לכנס את מפא"ת , את המל"ל .. ועוד כל מיני גופים .. ולדון במדינת ישראל בצל הקורונה. 

לצאת באמת עם תוכנית אמיתית..  

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בגדול המצב הנוכחי לא מאפשר לראות "נתונים מדויקים" (שזה הציטוט המלא אגב: "הדרישות להביא נתונים מדויקים על הדבקות הן ילדותיות").

 

אתה צודק, גם אני נפלתי קורבן לכותרת, זה בדרך כלל לא קורה. 

  • אהבתי 1

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

עכשיו אמיר עוד במצב טוב, הוא היה בעבודה ובעוד 7 מקומות שהם לא עבודה-בית במשך שבועיים, רוב האנשים נמצאים ביותר מקומות בשבועיים.

חלק הולכים לקצב, חלק לבית קפה, ירקן, רופאים, חנויות צעצועים, חנויות בגדים.

 

 

 

ספרת 7 מקומות .... בשבועיים ואתה אומר שאמיר במצב טוב. 

 

וואו..  אתה לא תאמין בכמה מקומות אני הייתי בשבועיים האחרונים.. 

 

עבודה - לא

סופר - לא

קצב - לא

ים - כן 

קניון - לא 

 

לא זכור לי עוד מקום

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

מדהימות התגובות על המשפט הזה!! 

כאילו פה כולם בטוחים שמציאת חיסון זה רק עיניין של זמן, 

זאת רק בעיה הנדסית או גנטית או ביולוגית, רק אם יתנו זמן לחוקרים הם ימצאו את הפתרון. 

 

 

בהתחשב בזה שכבר נמצאו כ 5 דרכים או לנטרל את הנגיף (שלא יגרום למחלה ויגרום שהאדם גם לא יהיה מדבק בכלל) או לגרום לגוף להיות מוכן לתקוף אותו, ובהתחשב בזה ש 2 חיסונים כבר עברו את שלב 2 בהצלחה ועוד כ 8 עברו את שלב 1, כרגע זה בהחלט עניין של זמן- וגם לא כל כך הרבה זמן. מה שנשאר הוא שלא יתגלו בעיות בטיחותיות חמורות בשלב 3, ומשם אפשר להתחיל שיווק.

יש תרכיבים וידוע מעל לכל ספק שהם יעילים או אפילו יעילים מאוד. בקבוצות הקטנות יותר הם גם היו בטוחים. כרגע מוודאים שהבטיחות הזו נשארת גם שמגדילים מאוד את קבוצת הניסוי.

 

בתחילת הדרך של פיתוח החיסון איפושהו בינואר הייתי מסכים איתך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, amir74 כתב:

אתה צודק, גם אני נפלתי קורבן לכותרת, זה בדרך כלל לא קורה. 

 

זו מומחיות מיוחדת כדי לעצב תודעה.

 

לפני 5 דקות, korola כתב:

 

ספרת 7 מקומות .... בשבועיים ואתה אומר שאמיר במצב טוב. 

 

וואו..  אתה לא תאמין בכמה מקומות אני הייתי בשבועיים האחרונים.. 

 

עבודה - לא

סופר - לא

קצב - לא

ים - כן 

קניון - לא 

 

לא זכור לי עוד מקום

 

אל תיפגע, אבל אתה לגמרי לא בנאדם ממוצע / טיפוסי, בטח לא ישראלי ממוצע / טיפוסי.

 

אני אגב הייתי ביותר מקומות מאמיר שלנו. באופן אוטומטי אני 10-12 פעמים מחוץ לבית-עבודה (שזה אצלי היינו הך כרגע), רק לשים את הילדה בגן (ולהחזיר אותה אבל זה לא נחשב כספירה כפולה).

תוסיף לזה סופר, קצב, ירקן, חנות צעצועים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 דקות, m3x7r3m3 כתב:

עכשיו אם נניח כשפתחו דברים היו מעקבים עם חקירות אפידימיולוגיות מהירות מספיק ומספיק חוקרים, וחולים שלא משקרים, אז היה אפשר לבנות עץ הדבקה שהוא פחות-או-יותר אמין

 

לפני חודש משרד הבריאות אמר שהם מוסיפים 300 תקנים לאחיות לחקר אפידימיולוגיות. מה קרה בפועל אינני יודע.

איזה כייף לי :)

פורסם
 
מדהימות התגובות על המשפט הזה!! 
כאילו פה כולם בטוחים שמציאת חיסון זה רק עיניין של זמן, 
זאת רק בעיה הנדסית או גנטית או ביולוגית, רק אם יתנו זמן לחוקרים הם ימצאו את הפתרון. 
 
אבל זה לא נגמר בזה, על מנת לחזור לחיים שהיו לפני הקורונה, אנחנו צריכים שהחיסון ימצא בזמן סביר ובעלות סבירה.
כי אם יקח לפתח חיסון יותר מ-10 שנים, אני בכלל לא בטוח שהאנושות תגיע במצב סביר עוד 10 שנים על מנת לקבל את החיסון.
באמצע יהיו לנו כמה מלחמות עולם קטנות כאלה... פיצוצים לא נודעים באירן...  
מלחמות מטבע ... מחיקות חובות ... החלפת מטבעות...  
 
אם היינו יודעים שחיסון יהיה רק עוד 5 שנים .. ועד אז אין בכלל מה לדבר על מסעדות/ אירועים / הופעת /בתי קולנוע.
תחשבו איזה מגוחך זה היה נראה לנוסע בזמן מהעתיד לשמוע את הדיון בכנסת. 
הם היו עסוקים בפוליטיקה קטנה ובדיונים ממש לא חשובים, במקום לדון באמת בעתיד.
לכנס את מפא"ת , את המל"ל .. ועוד כל מיני גופים .. ולדון במדינת ישראל בצל הקורונה. 
לצאת באמת עם תוכנית אמיתית..  
 
 

אל תדאג. בהנתן הצורך הסינים יעברו לניסויים חיים של החיסון. יחסנו אנשים וידביקו אותם.
יש להם מספיק אסירים עם כליה אחת בשביל התהליך. בשום אופן לא יחכו שנים כדי לראות תוצאות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 28 דקות, מרק10 כתב:

לפני חודש משרד הבריאות אמר שהם מוסיפים 300 תקנים לאחיות לחקר אפידימיולוגיות. מה קרה בפועל אינני יודע.

 

לפני חודש = מאוחר מדי.

 

אין קצה חוט אלא יש 30 אלף חוטים שזורים אחד בשני, לך תחפש איפה ההצטלבות של כל זוג חוטים. איזה חוט הביא את החוט השני וכו'.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

בגדול המצב הנוכחי לא מאפשר לראות "נתונים מדויקים" (שזה הציטוט המלא אגב: "הדרישות להביא נתונים מדויקים על הדבקות הן ילדותיות").

 

נניח שאמיר התגלה כחיובי לקורונה, אמיר בשבועיים האחרונים היה 3 פעמים בחדר הכושר, 10 פעמים בעבודה (הוא עובד ראשון-חמישי), פעם אחת בים, שלוש פעמים בסופר (נגמר החלב מוקדם מהצפוי).

מאיפה הוא נדבק, מחדר הכושר? אולי מהעבודה? אולי בים? אולי בסופר?

 

עכשיו אמיר עוד במצב טוב, הוא היה בעבודה ובעוד 7 מקומות שהם לא עבודה-בית במשך שבועיים, רוב האנשים נמצאים ביותר מקומות בשבועיים.

חלק הולכים לקצב, חלק לבית קפה, ירקן, רופאים, חנויות צעצועים, חנויות בגדים.

 

גם אם יש לך השערה שהוא נדבק בסופר כי בערך באותן שעות שהוא היה יום שישי אחד בסופר היה שם מישהו אחר שחולה, אתה לא יכול להוכיח, אתה יכול לשער.

 

עכשיו אם נניח כשפתחו דברים היו מעקבים עם חקירות אפידימיולוגיות מהירות מספיק ומספיק חוקרים, וחולים שלא משקרים, אז היה אפשר לבנות עץ הדבקה שהוא פחות-או-יותר אמין

 

אתה צודק בכך שזה בלתי אפשרי לייצר ״נתונים מדוייקים״, ושזה לא טריוויאלי לייצר שערוך טוב. אבל זה רחוק מאוד מבלתי אפשרי. בהנתן איחוד מפות התנועות של כל הנדבקים, אפשר לייצר מודל הסתברותי ולשערך מה תבנית ההדבקות הסבירה ביותר בהנתן הנתונים הקיימים. זה הולך ונעשה קשה יותר (מבחינת משאבים חישוביים) ככל שמספר הדגימות (נדבקים) עולה, אבל במספרים נוכחיים זה עדיין משהו שאפשר להתמודד איתו. השערוך הזה כמובן לעולם לא יהיה מדויק, אבל הוא יכול להיות לא רע בכלל (יש גם דרכים להעריך מה רמת ה-confidence בשערוך כזה).

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...