Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

איזה מזל שהצעתי את זה לפני שהוא אמר את זה

יגיע היום שיבינו שאין ברירה ורק זה יעבוד פה

כרגיל לא קראת את הכתבה.

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

כרגיל לא קראת את הכתבה.

 

 

קבוצת סיכון צריכה להיות בבידוד זמן ארוך

ולאפשר  להם זמנים ייחודיים ליציאה לשטח

כבר אמרתי מה ההצעה שלי..אני לא  אומר לנעול אף אחד

יהיה זמנים ברורים שהם יכולים לצאת להתאוורר

 

ובמקביל לפתוח את המשק

לא לתת לצעירים לשבת בבית ולהשתעמם

פורסם (נערך)

זה לא מה שרשום בכתבה.

ממש אבל לא מה שרשום בכתבה.

אתה גם לא תקרא אותה, אני יודע.

 

וסתם ציטטת אותי ולא התייחסת למילה שרשמתי. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

זה לא מה שרשום בכתבה.

ממש אבל לא מה שרשום בכתבה.

אתה גם לא תקרא אותה, אני יודע.

 

וסתם ציטטת אותי ולא התייחסת למילה שרשמתי. 

 

 

 

אני כבר כמה חודשים כותב פה מה ההצעה שלי

בסוף יבינו שצריך ליישם אותה

כי אין באמת עוד כסף לחלק

אפילו עוד סיבוב של 750 לא יוכלו לעשות

דיי אין כסף

עוד ועוד ועוד עסקים קורסים

אתה לא חי פה אז אתה לא מבין מה קורה 

 

השטות הזאת של סגר בימי שישי לא תעשה שום דבר חוץ מלפגוע עוד במקומות בילוי

 

  • משעמם 1
פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

יש מקומות בילוי כמו מועדונים שצריך לסגור.

 

 

לא צריך לסגור שום דבר

צריך להחליט שצעיר שאיכון של השבכ מזהה שנפגש עם סבא שלו מקבל דוח.

רק ככה זה עובד

בהתחלה באמת התרחקו ושמרו, עכשיו כולם שמים זין

רק דוחות יעזרו

אין להפגש עם סבא וסבתא.

--

 

משבוע לשבוע האחוזים יורדים

לפני שבוע +- עמדנו על 13.5

היום אנחנו על 12.9

זה מראה שפחות מבוגרים נחשפים לנגיף

 

לאט לאט נרד עוד

פחות חשיפה = פחות תמותה

 

 

212121.png

פורסם (נערך)

כשאומרים כאן "גם בפעם הבאה תצביע ביבי"

אני כל פעם מרגיש שמשווים אותי לטמבלים כאלה:

בנאדם שספק אם יודע לקרוא את הנתונים שמפרסמים

"חצי מהמדינה חולים"

צודק טמבל

מזל שחוץ מלחשב כמה עודף להחזיר אתה לא צריך לעשות לנו חישובים שהחיים שלנו יהיו תלויים בהם

אלה הם האנשים שלא מבינים איך ביבי קשור להרס של המדינה

הפרופסור הזה מעולם לא ניהל עסק מצליח, ספק אם הוא בכלל יודע כמה מיסים הוא משלם, הוא יודע להפעיל ווייז, לנסוע ממקום למקום ולהגיד שביבי המלך

אותו אתם משווים לבעלי עסקים שפושטים רגל ומבטיחים שהם יזכרו את זה בבחירות הבאות...

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

קבוצת סיכון צריכה להיות בבידוד זמן ארוך

ולאפשר  להם זמנים ייחודיים ליציאה לשטח

כבר אמרתי מה ההצעה שלי..אני לא  אומר לנעול אף אחד

יהיה זמנים ברורים שהם יכולים לצאת להתאוורר

 

ובמקביל לפתוח את המשק

לא לתת לצעירים לשבת בבית ולהשתעמם

נתחיל בכך שבכתבה מצויין החלק השני של ההמלצה - הגבלת התקהלויות ל-10-20 אנשים. ממש לא לשחרר את הארועים שאתה רוצה.

 

שנית, האיש רוצה להציל את מערכת הבריאות על ידי כך שיצמצם את מספר הרופאים במשהו כמו רבע עד שליש. לא מסתדר. כנראה שלא הכין את שיעורי הבית.

 

ועוד הערה - הוא טוען שהמבוגרים "למדו לשמור על עצמם" ולכן רק 10% מהנדבקים מעל גיל 60. החשד שלי הוא הפוך - שהצעירים מזלזלים ולכן מספר הנדבקים הצעירים כה גבוה, מה שמוריד את אחוז המבוגרים. נראה לי שהפעם התאוריה שלי והתאוריה שלו חזקות באותה מידה, כיון שאף אחד לא טרח לבדוק אותן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

 

לא צריך לסגור שום דבר

צריך להחליט שצעיר שאיכון של השבכ מזהה שנפגש עם סבא שלו מקבל דוח.

רק ככה זה עובד

בהתחלה באמת התרחקו ושמרו, עכשיו כולם שמים זין

רק דוחות יעזרו

אין להפגש עם סבא וסבתא.

--

 

משבוע לשבוע האחוזים יורדים

לפני שבוע +- עמדנו על 13.5

היום אנחנו על 12.9

זה מראה שפחות מבוגרים נחשפים לנגיף

 

לאט לאט נרד עוד

פחות חשיפה = פחות תמותה

 

 

212121.png

אתה חושב שלא צריך.

לדעתי צריך,יש שם אפס הקפדה על נהלים והנחיות-זו לא מסעדה שמושיבה אנשים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לא יודע מה איתכם אותי זה  יותר מלחיץ מעוד קשיש שגם ככה גסס ואז נדבק בקורונה והחליפו לו את הכותרת של המחלה

עוד ועוד ועוד בעלי עסקים מתאבדים ,  פוגעים בעצמם, שוקעים בחובות ומבינים שעד  שלא יעשו משהו קיצוני שום דבר לא ישתנה

על אלה שמסתבכים בחובות ודברים אחרים אתם לא תשמעו כי הם לא מוציאים את זה החוצה עד שקורה משהו טראגי

משבר הקורונה: בעל חנות בסוקולוב פגע בעצמו ואיים לשים קץ לחייו:

 

https://www.hashikma-holon.co.il/news/49688?utm_source=facebook&utm_medium=Share_button&fbclid=IwAR2lmicx2Straowj8tczqv-hZM4pJHprtS6fwowSGqQtfwrh1fPWuQroa6M

 

לפני 31 דקות, halperin96 כתב:

אתה חושב שלא צריך.

לדעתי צריך,יש שם אפס הקפדה על נהלים והנחיות-זו לא מסעדה שמושיבה אנשים.

 

אם הגרפים לא משקרים מראים שיש ירידה קבועה באחוזים של החולים הזקנים

זה לא אני המצאתי  את זה

רק צריכים להחליט על איסור להפגש עם האנשים האלה

בגל הראשון אנשים הקשיבו (חלקית) אחר כך הפסיקו להקשיב

בדיוק כמו עם המסכות

כשיהיה  קנס ילמדו להקשיב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אם הגרפים לא משקרים מראים שיש ירידה קבועה באחוזים של החולים הזקנים

זה לא אני המצאתי  את זה

רק צריכים להחליט על איסור להפגש עם האנשים האלה

בגל הראשון אנשים הקשיבו (חלקית) אחר כך הפסיקו להקשיב

בדיוק כמו עם המסכות

כשיהיה  קנס ילמדו להקשיב

אבל גם אין שום סיבה לערוך מסיבות הדבקה והפצה המוניות.

אין שום סיבה לסכן אף אחד בגלל חבורה של שיכורים טמבלים שרוצים להצטופף ולשתות ודקה רדבול,אין בזה שום דבר חיוני למשק והסיכון גדול מהתועלת.

 

לפתוח את המשק בהתאם למצב,לא לשחרר לגמרי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

אבל גם אין שום סיבה לערוך מסיבות הדבקה והפצה המוניות.

אין שום סיבה לסכן אף אחד בגלל חבורה של שיכורים טמבלים שרוצים להצטופף ולשתות ודקה רדבול,אין בזה שום דבר חיוני למשק והסיכון גדול מהתועלת.

 

לפתוח את המשק בהתאם למצב,לא לשחרר לגמרי.

 

 

אבל גם זה יצטרך להפתח כי זה עסק שצריך לעבוד מתישהו

כמו שאתה רואה רוב החולים הם בגילאי 75+

אם תמשיך להיות ירידה באחוזי החולים המבוגרים תהיה ירידה משמעותית בתמותה

ואם יעשו חוקים שמכריחים את כולם להתרחק מהם אז בכלל זה ישתנה

אין מה לעשות

רק ככה מבינים בישראל. זה לא דנמרק כאן

פורסם

אתמול,חבטרת בני טיפש עשקה מהרצליה-במקום שכבר היו בו הדבקות,העז לקיים נשף המוני.

אם זה לא לשים פס (אני עדין) על החוק ולהפוך אותו לחוקן אז לא יודע כבר..

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

סבבה,יצטרך להפתח כשיהיה חיסון.

אלה מנסה להתכחש למחלה ולזה שהיא פה.

אבל כמה כותרות בכתב 72 באדום שלא תעשה פה לא ישנו את העובדה שיש מחלה חדשה שפוגעת במגוון אוכלוסיות ואין איך להתמודד איתה כרגע ברמה מספקת.

 

אז עושים ניהול סיכונים,מאפשרים למקומות שמניעים את המשק לפתוח תוך הקפדה על כללי זהירות כלשהם.

תו סגול של מסעדות ותו סגול של בתי מלון.

למועדון לילה אי אפשר להוציא תו סגול כי הקונספט שלו הוא עומס,עומס שאף אחד בו לא עומד בהנחיות וסתם מייצר מקור הדבקה.

כמה הוא כבר חיוני למשק בתור מקום שפתוח 1-2 לילות בשבוע?

לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

אתמול,חבטרת בני טיפש עשקה מהרצליה-במקום שכבר היו בו הדבקות,העז לקיים נשף המוני.

אם זה לא לשים פס (אני עדין) על החוק ולהפוך אותו לחוקן אז לא יודע כבר..

 

איפה המשטרה?

שתדביק קנס למארגן האירוע ולמשתתפים בו.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...