Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

קראת את הכתבה?

הוא קיבל דוחות כי עבר על חוקי עזר עירוניים ובגלל זה נכנס לאמוק

 

הוא עבר על חוק עזר עירוני ? כן, אז מגיע לו קנס.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
 

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "חוקי העזר אוסרים על הצבת מכשול בשטח ציבורי ובכלל זה הוצאת סחורה (מלבד מה שאושר בהיתר כגון מדפי ירקות הצמודים לחנות ושולחנות וכסאות). המפקחים ערכו ביקורת ביום חמישי שעבר וראו שהעסק מוציא מעמדים של בגדים באופן שמהווה מכשול ומפריע להולכי הרגל. העובדת במקום התבקשה להכניס את המעמדים לתוך העסק. היום ערכו ביקורת נוספת וראו שהמעמדים נמצאים בחוץ פעם נוספת ולפיכך הודיעו לבעל העסק  שיירשם כנגדו דוח. בתגובה לכך הוא שלף סכין ואיים שיפגע בעצמו ושרט את ידו. המשטרה הוזעקה למקום ודרשה שיגיע קרוב משפחה לתמוך ולדאוג לבעל העסק".

"עם כל ההבנה למצב שבו נמצאים בעת הזו בעלי העסקים, לא ניתן ליצור מכשולים על המדרכות שמיועדות למעבר חופשי של  הולכי הרגל. יודגש, כי ברוב המקרים הדרישות של הפיקוח העירוני מבעלי העסקים בנושא זוכות לשיתוף פעולה וכמעט ולא שמגיעים לכדי רישום דוח".

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

אין גל שני , זה רק אדווה.

יכול להיות שאלו רעשי משנה אחרי הגל הראשון או תזוזות קטנות לפני הגל הבא שיהיה ענק יותר?

אי אפשר לדעת, אבל המדיניות של להקטין את הבדיקות מוכיחה את עצמה, המספרים יורדים.

 

אבל תיזכרו איפה שמענו את זה קודם .. בישיבה בבני ברק, הם היו הראשונים שפרסמו "אל תבדקו שלא יהיה סגר"

 

 

image.png.d7b0d65b66ae8cc34a1878f5dd9cd8d1.png

 

תן לי להבין

כשעולים מ 15,000 ל 30,000 בדיקות זה תקין ויש גל שני

כשפתאום מפרסמים שיורדים בהדבקות כי כולם מקפידים קצת יותר

אז זה בגלל שמשרד הבריאות משקר לציבור כדי שיוכלו לפתוח בריכות ומסעדות כשהוא בעצם לוחץ לסגור אותן ?

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

קראת את הכתבה?

הוא קיבל דוחות כי עבר על חוקי עזר עירוניים ובגלל זה נכנס לאמוק

 

גם ההוא מהשניצל באבן גבירול "קיבל דוח" והתפוצץ

זה אחרי  שסגרו אותו ולא קיבל מענק

פתחו אותו ולא נתנו לו להכניס כמות של אנשים

ואז נתנו לו דוח כי  לא היה לו שלט של מסכה

ואז נתנו לו דוח כי השאיר ארגז בחוץ

 

אם הכל היה בשיגרה והיה  מכניס מחזורים רגילים שום דבר לא היה מעצבן אותו.....1000 שקל דוח כל בעל עסק יכול לספוק בשגרה

אבל כשאתה לא עובד 3 חודשים

וכל יום נותנים דוח על משהו אחר

בסוף זה מעצבן

 

אז בכתבה הזאתי מדובר בבעל עסק שעבד כמה עשרות שנים אם אני זוכר נכון

ופתאום התחילה הקורונה ובגלל שאנשים לא נכנסים הוא שם סחורה בחוץ...אז נתנו לו על זה דוח ובעצם דורשים ממנו לא לעבוד..

לפני 11 שעות, מרק10 כתב:

 

הוא עבר על חוק עזר עירוני ? כן, אז מגיע לו קנס.

 

 

כשזה  בא אחרי 4 חודש שלא עבדת

ובדיוק גם לא אישרו לך את ההלוואה

והחובות מצטברים, והדרך היחידה שלך למכור קצת זה להוציא סחורה החוצה ואתה מקבל דוח בדיוק על זה

אז בעצם אומרים לך אתה לא תוכל למכור 

אז כן זה לגמרי בגלל הקורונה

ואני בטוח שיהיו כאן עוד אלפי אנשים כאלה

לא על כולם אתה שומע כי יותר חשוב להם בתקשורת לספר על איזה זמר סוג ז נטול השמעות שטוען שהמחאה היא רק של שמאלנים

וכשמדברים כבר על עצמאים שנפגעו אז 3 פעמים בשבוע יש מקום מובטח להוא מהשניצל, שאני לא מזלזל בכמה שהוא נפגע, אבל הוא אורח כבוד שם

אז אין כל כך מקום בלו"ז לספר על כל מי שמתאבד בגלל המצב

פורסם
לפני 18 שעות, korola כתב:

 

רק פי 10???   זה אומר שאתה די מאמין להם? 

80 אלף או 800 אלף זה אותו דבר מבחינת סין. 

מדובר בסינים.. הם 1.4 מילארד בני אדם ...  העולם (שכולם לא סופרים אמת) מדווח על כמעט 15 מיליון חולים.

לדעתי בעולם יש כבר כמעט 150 מיליון חולים.

ובסין לבד מעל 15 מיליון חולים. 

אחוזי התמותה כנראה נמוכים מ 1% .. אולי אפילו פחות מחצי אחוז.

ולכן אין באמת בעיה להסתיר את המתים , כי זה לא מוות המוני, זה נכנס בקלות לסטיסטיקה של המוות הרגיל 

האם פרופ' יורם לס השתלט לך אל החשבון?

תמותה כוללת ורעש סטטיסטי זה משהו שאני קורא קבוע בפוסטים שלו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קצת חדשות טובות לשם שינוי - פורסמו תוצאות שלב 1/2 של החיסון של אוקספורד. תוצאות טובות. מפתח גם נוגדנים וגם תגובה של T cells. הוא גם נראה בטוח - very minimal sidefects. שלב שלישי נמצא כבר בתהליך בכמה מדינות שונות עם עם עשרות אלפי נסיינים. החברה מייצרת שתי מיליארד מנות בעשרות מפעלים בכל העולם שיאפשרו לחסן מיליארד בני אדם - לטענתם עד סוף השנה. גם ישראל במשא ומתן מתקדם לרכישת החיסון.

 

https://edition.cnn.com/2020/07/20/health/oxford-covid-19-vaccine-results-cansino-pfizer-study/index.html

 

כתבה על התוצאות, וחיסונים נוספים שנמצאים בתהליך.

פורסם (נערך)

לטענתם החיסון יהיה זמין עד סוף השנה. תהליך חיסון האוכלוסיה מבחינה טכנית יקח המון זמן. לדעתי לא נראה חיסון המוני לפני רבעון ראשון - שני של שנת 2021 כלומר אנחנו נעבור את החורף ללא חיסון לקורונה. 

 

למיטב הבנתי חיסון גורם לגוף לייצר נוגדנים כמעט ללא תופעות לוואי, אבל לאף אחד אין מושג האם נוכחות של נוגדנים אכן מונעת הדבקה חוזרת וכמה זמן הנוגדנים מחזיקים מעמד. 

 

"We hope this means the immune system will remember the virus, so that our vaccine will protect people for an extended period. However, we need more research before we can confirm the vaccine effectively protects against SARS-CoV-2 infection, and for how long any protection lasts."

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

כשזה  בא אחרי 4 חודש שלא עבדת

ובדיוק גם לא אישרו לך את ההלוואה

והחובות מצטברים, והדרך היחידה שלך למכור קצת זה להוציא סחורה החוצה ואתה מקבל דוח בדיוק על זה

אז בעצם אומרים לך אתה לא תוכל למכור 

אז כן זה לגמרי בגלל הקורונה

ואני בטוח שיהיו כאן עוד אלפי אנשים כאלה

לא על כולם אתה שומע כי יותר חשוב להם בתקשורת לספר על איזה זמר סוג ז נטול השמעות שטוען שהמחאה היא רק של שמאלנים

וכשמדברים כבר על עצמאים שנפגעו אז 3 פעמים בשבוע יש מקום מובטח להוא מהשניצל, שאני לא מזלזל בכמה שהוא נפגע, אבל הוא אורח כבוד שם

אז אין כל כך מקום בלו"ז לספר על כל מי שמתאבד בגלל המצב

 

לרוב הגולשים כאן יש מנטליות של שכירים. כל מה שמעניין אותם זה תלוש + שניצל ב-12:00 בחדר אוכל. אין להם יכולת להבין את מכלול הקשיים שיש לעצמאי כי הם בחיים לא היו עצמאיים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

למיטב הבנתי חיסון גורם לגוף לייצר נוגדנים כמעט ללא תופעות לוואי, אבל לאף אחד אין מושג האם נוכחות של נוגדנים אכן מונעת הדבקה חוזרת וכמה זמן הנוגדנים מחזיקים מעמד. 


זה מה שינסו להוכיח עכשיו במבחני שלב 3. מה ש״טוב״ כרגע שהמגיפה משתוללת בכל מיני מדינות ויש הרבה מאוד מתנדבים. מה שמקצר מאוד את התהליך.

פורסם (נערך)

נניח אני מחסן היום 20,000 בני אדם ובודק לאורך 3-4 חודשים אם החיסון מעניק הגנה לקורונה. נניח ויש הגנה. אני מייצר חיסון על סמך נתונים אלה ומחסן מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם. פתאום מגיעים נתונים שאחרי 6 חודשים הנוגדנים של החיסון כבר לא שווים כלום, אבל הנתונים כמובן מגיעים בדיליי של 8-9 חודשים אחרי שאותם אנשים חוסנו כי פתאום מגיעים לקופת חולים אנשים עם סימפטומים של קורונה למרות שקיבלו חיסון אי שם בנובמבר 2020. מה עושים אז? מפתחים חיסון יותר חזק? מתחילים לחסן כל 6 חודשים מחדש? כי אם ככה אנחנו די בבוץ הזה עד 2022 - 2023 כי יקח זמן עד שכל התהליך יעבור streamline. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

לרוב הגולשים כאן יש מנטליות של שכירים. כל מה שמעניין אותם זה תלוש + שניצל ב-12:00 בחדר אוכל. אין להם יכולת להבין את מכלול הקשיים שיש לעצמאי כי הם בחיים לא היו עצמאיים. 

 

בגלל זה מאוד קל להגיד שהוא התאבד כי הוא לא משוגע ואין לזה קשר לקורונה

ואני אומר לך שיהיו עוד אלפים כאלה

פורסם
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

לרוב הגולשים כאן יש מנטליות של שכירים. כל מה שמעניין אותם זה תלוש + שניצל ב-12:00 בחדר אוכל. 

 

יש היום שניצל?

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לרוב הגולשים כאן יש מנטליות של שכירים. כל מה שמעניין אותם זה תלוש + שניצל ב-12:00 בחדר אוכל. אין להם יכולת להבין את מכלול הקשיים שיש לעצמאי כי הם בחיים לא היו עצמאיים. 

 

ורוב העצמאים מפתחים את החללית המאוישת הראשונה למאדים, נכון?

 

לפני 23 דקות, ChemGuy85 כתב:

נניח אני מחסן היום 20,000 בני אדם ובודק לאורך 3-4 חודשים אם החיסון מעניק הגנה לקורונה. נניח ויש הגנה. אני מייצר חיסון על סמך נתונים אלה ומחסן מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם. פתאום מגיעים נתונים שאחרי 6 חודשים הנוגדנים של החיסון כבר לא שווים כלום, אבל הנתונים כמובן מגיעים בדיליי של 8-9 חודשים אחרי שאותם אנשים חוסנו כי פתאום מגיעים לקופת חולים אנשים עם סימפטומים של קורונה למרות שקיבלו חיסון אי שם בנובמבר 2020. מה עושים אז? מפתחים חיסון יותר חזק? מתחילים לחסן כל 6 חודשים מחדש? כי אם ככה אנחנו די בבוץ הזה עד 2022 - 2023 כי יקח זמן עד שכל התהליך יעבור streamline. 

 

מה עושים?   למשל את מה שעושים עם שפעת - מחסנים אוכלוסיות בסיכון כל שנה מחדש.

 

אגב, אתה מבסס את התסריט הזה על סמך ידע בתחום, או תסריט בדיוני?

כי באותה מידה אפשר גם להניח שהחיסון יהפוך את כולם לזומבים אחרי שנה, ואז נקבל את סרט ההמשך עם וויל סמית.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 1

פורסם
לפני 41 דקות, ChemGuy85 כתב:

לרוב הגולשים כאן יש מנטליות של שכירים. כל מה שמעניין אותם זה תלוש + שניצל ב-12:00 בחדר אוכל. אין להם יכולת להבין את מכלול הקשיים שיש לעצמאי כי הם בחיים לא היו עצמאיים. 

tumblr_lmputme3co1qa6q7k_large.jpg

  • מצחיק 3
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, gadik6 כתב:

ורוב העצמאים מפתחים את החללית המאוישת הראשונה למאדים, נכון?

 

לא ועדיין רוב המוחלט של אנשים לא יודעים לייצר כסף בכוחות עצמם. לעצמאי יש רובד נוסף של כישורים שאין לשכירים. שכירים מקסימום שהם יודעים זה לעבוד אצל מישהו שכן יודע לייצר כסף. בקיצור החוכמה היא לדעת לדוג, לא לדעת לנקות את הדגים. 

 

לפני 7 דקות, gadik6 כתב:

מה עושים?   למשל את מה שעושים עם שפעת - מחסנים אוכלוסיות בסיכון כל שנה מחדש.

 

כן, אבל תהליך החיסון לשפעת הוא כבר streamlined. חיסון לקורונה הוא לא streamlined. בעצם לא יודעים כלום על החיסון למעט שהוא מייצר נוגדנים שזה נחמד, אבל לא אומר כלום מעבר לכך. בקיצור אנחנו נקבל את הכיף של גל חורף 2021 ואולי גם 2022. 

 

ציטוט

אגב, אתה מבסס את התסריט הזה על סמך ידע בתחום, או תסריט בדיוני?

 

סתם משחק מחשבה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...