Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

אתמול,חבטרת בני טיפש עשקה מהרצליה-במקום שכבר היו בו הדבקות,העז לקיים נשף המוני.

אם זה לא לשים פס (אני עדין) על החוק ולהפוך אותו לחוקן אז לא יודע כבר..

 

 

אתה רק חושב שאתה יודע על כל הדברים שמתקיימים מתחת לרדאר

מסיבות של 100-300 איש

חתונות עד 200 איש

נשפים

ערבי שף בוילות עד 50 איש

 

המדינה נפגעת פעמיים מכל הדברים האלה

זה לא  באמת יעצר כי אנשים כאן לא באמת מוכנים להיות חצי שנה בסגר

 

במקום לנסות לטפל בילדים בני 17  תשקיע את המאמץ בלהרחיק מהם את המבוגרים נקודה.

מנסים למשוך זמן עד שידברו על הפתרון הזה אבל בסוף לא תהיה ברירה

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

כשאומרים כאן "גם בפעם הבאה תצביע ביבי"

אני כל פעם מרגיש שמשווים אותי לטמבלים כאלה:

אין שום דבר שאנחנו יודעים על נתניהו עכשיו ולא ידענו לפני הבחירות האחרונות.

אתה כמובן יכול לספר לעצמך איזה סיפור שבא לך.

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אין שום דבר שאנחנו יודעים על נתניהו עכשיו ולא ידענו לפני הבחירות האחרונות.

אתה כמובן יכול לספר לעצמך איזה סיפור שבא לך.

 

 

את העבר אי אפשר לתקן 

כשהבעיה שלנו הייתה איראן וחמאס וכל הזבל האלה אני העדפתי אותו ואין מה לחפור על על זה. צריך להסתכל קדימה

היום יש בעיה הרבה יותר גדולה. אם לא יטפלו פה במצב לא יהיה לאנשים למה לקום בבוקר עוד שנה ולא יהיה אכפת להם אם יהיו פה טילים ומחבלים שמתפוצצים באוטובוסים

גם ככה אם אתה רעב ללחם אין לך שום דבר להפסיד. מחבל שמתפוצץ באוטובוס זה לא באמת משהו שמפחיד אותך

 

ברור שכל מי שלא הצביע לו לפני שנה יבוא היום ויגיד "אמרנו לכם" אבל זה לא מעניין כי לפני שנה הייתי מרוצה ממה שהיה פה

גם שוער יכול להיות תותח ולככב כמה עונות ובעונה הבאה הוא יפשל ויחליפו אותו

ככה זה בחיים

 

פורסם

לא צריך לתקן את העבר.

זו פשוט שיחה מצחיקה

"ואי, תראו את הטמבלים האלו. מצביעים ביבי"

"אבל גם אתה הצבעת ביבי"

"לא אבל אצלי זה שונה".

בסדר נו.

שמח בשבילך שלפחות הקורונה גרמה לך להבין מה שלא הבנת לפני, ואתה מוכן להחליף שוער תותח סוף סוף. והאמת גם בשביל השאר. מגדיל את הסיכוי שביבי לא באמת יקבל שוב 30 מנדטים.

 

 

 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

את העבר אי אפשר לתקן 

כשהבעיה שלנו הייתה איראן וחמאס וכל הזבל האלה אני העדפתי אותו ואין מה לחפור על על זה. צריך להסתכל קדימה

היום יש בעיה הרבה יותר גדולה. אם לא יטפלו פה במצב לא יהיה לאנשים למה לקום בבוקר עוד שנה ולא יהיה אכפת להם אם יהיו פה טילים ומחבלים שמתפוצצים באוטובוסים

גם ככה אם אתה רעב ללחם אין לך שום דבר להפסיד. מחבל שמתפוצץ באוטובוס זה לא באמת משהו שמפחיד אותך

 

ברור שכל מי שלא הצביע לו לפני שנה יבוא היום ויגיד "אמרנו לכם" אבל זה לא מעניין כי לפני שנה הייתי מרוצה ממה שהיה פה

גם שוער יכול להיות תותח ולככב כמה עונות ובעונה הבאה הוא יפשל ויחליפו אותו

ככה זה בחיים

 


ביבי הצליח לטפל בחמאס/איראן? לא יודע, בטח לא בצורה עדיפה על קודמיו בתפקיד, אז לא ברור לי למה הוא "שוער תותח".
אולי כוכב קבוצה מזדקן שמסרב לפרוש למרות שהשיא הרבה מאחוריו ומחזיק את חדר ההלבשה בביצים.
הדבר היחיד שנזקף לזכותו זה שהכלכלה התנהלה טוב וביציבות, אבל זה היה גם אצל אולמרט, זמן בט"ש הוא לא מדד לתפקוד, ואנחנו רואים מה קורה עכשיו במשבר הראשון שביבי מדמודד איתו... איך אומרים עד עכשיו הביצועים לא משהו.
גם במשבר המקומי הקודם של השרפה בכרמל הביצועים לא היו משהו בכלל.

אולי הכל בלוף?

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 13 שעות, halperin96 כתב:

איזה ועדי עובדים מגיעים באוטובוסים?

אנחנו לא ב1970 בכייפת.

 

קק"ל אני יודע בוודאות

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

איזה מזל שהצעתי את זה לפני שהוא אמר את זה

יגיע היום שיבינו שאין ברירה ורק זה יעבוד פה

אולי יצטרכו עוד גל ועוד גל

בסוף יבינו

 

נכון כרגיל לא קראת כלום חוץ מהכותרת?

ונכון שאפילו לא קראת את התמצות של @David32?

 

יש דברים שלא משתנים.

 

לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

איזה מזל שהצעתי את זה לפני שהוא אמר את זה

יגיע היום שיבינו שאין ברירה ורק זה יעבוד פה

אולי יצטרכו עוד גל ועוד גל

בסוף יבינו

 

למשק? כלום, לטרנספורטר זה חיוני.

רק טרנספורטר עוד לא הבין (ומן הסתם לא הפנים) שלא כולם כמוהו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין גל שני , זה רק אדווה.

יכול להיות שאלו רעשי משנה אחרי הגל הראשון או תזוזות קטנות לפני הגל הבא שיהיה ענק יותר?

אי אפשר לדעת, אבל המדיניות של להקטין את הבדיקות מוכיחה את עצמה, המספרים יורדים.

 

אבל תיזכרו איפה שמענו את זה קודם .. בישיבה בבני ברק, הם היו הראשונים שפרסמו "אל תבדקו שלא יהיה סגר"

 

 

image.png.d7b0d65b66ae8cc34a1878f5dd9cd8d1.png

  • אהבתי 1
פורסם

בפברואר כולם היו חכמים , כולם טענו שהסינים עושים את זה על מנת לא לדפוק לעצמם את הכלכלה. 

נכון להיום הסינים עם 1.4 מילארד תושבים, סה"כ חולים  83 אלף.

רק כפול ממדינת ישראל ומאוד קרוב לכמות החולים היומית של ארה"ב (300 מיליון תושבים).

 

מי מאמין לסינים?

 

image.thumb.png.f655f7ccf2b7ef162731a2eaa82a4466.png

פורסם (נערך)

ניסוי בתרופה קיימת שניתנת בשאיפה לראות מוריד את סיכוי ההחמרה ומעבר למצב קשה בחולים ב-79%. התרופה מייצרת אינטרפרון בטא שהגוף צריך כדי להלחם במחלות וויראליות.

 

https://www.bbc.com/news/health-53467022

 

The initial findings suggest the treatment cut the odds of a Covid-19 patient in hospital developing severe disease - such as requiring ventilation - by 79%.

Patients were two to three times more likely to recover to the point where everyday activities were not compromised by their illness, Synairgen claims.


It said the trial also indicated "very significant" reductions in breathlessness among patients who received the treatment.

In addition, the average time patients spent in hospital is said to have been reduced by a third, for those receiving the new drug - down from an average of nine days to six days.

 

The double-blind trial involved 101 volunteers who had been admitted for treatment at nine UK hospitals for Covid-19 infections.

Half of the participants were given the drug, the other half got what is known as a placebo - an inactive substance.

Unconfirmed results

Stock market rules mean Synairgen is obliged to report the preliminary results of the trial. 

The results have not been published in a peer-reviewed journal, nor has the full data been made available; so the BBC cannot confirm the claims made for the treatment.

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 44 דקות, korola כתב:

מי מאמין לסינים?

אני. על מי אתה סומך יותר, על מוכר בעליאקספרס או סוחר ישראלי באיביי? 👻🤪

 

צחוק בצד - כן, למה לא להאמין להם? בשום מדינה מערבית לא נראו צילומים כמו הצילומים מסין.

תוסיף לזאת צייתנות סינית לממשל שאיננו, אה... מצטיין בריבוי זכויות לאזרח ואין שום סיבה ״לטפל״ במספרים.

 

אולי קצת ראוי להאריך בהסברים על אופן הענישה הסיני במידה ומישהו לא מתיישר עם הוראות המשטר,

זה מרתק ומפחיד - כל מיני דרגות של בידוד חברתי, אי-יכולת לצאת לעבוד או לעבור לעיר אחרת וכו׳,

כל מיני דברים שהם לא אלימות גלויה אבל הם כן טרור.

 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

משבר הקורונה: בעל חנות בסוקולוב פגע בעצמו ואיים לשים קץ לחייו:

 

קראת את הכתבה?

הוא קיבל דוחות כי עבר על חוקי עזר עירוניים ובגלל זה נכנס לאמוק

  • מבאס 1
פורסם
לפני 6 דקות, hans כתב:

אני. על מי אתה סומך יותר, על מוכר בעליאקספרס או סוחר ישראלי באיביי? 👻🤪

 

צחוק בצד - כן, למה לא להאמין להם? בשום מדינה מערבית לא נראו צילומים כמו הצילומים מסין.

תוסיף לזאת צייתנות סינית לממשל שאיננו, אה... מצטיין בריבוי זכויות לאזרח ואין שום סיבה ״לטפל״ במספרים.

 

אולי קצת ראוי להאריך בהסברים על אופן הענישה הסיני במידה ומישהו לא מתיישר עם הוראות המשטר,

זה מרתק ומפחיד - כל מיני דרגות של בידוד חברתי, אי-יכולת לצאת לעבוד או לעבור לעיר אחרת וכו׳,

כל מיני דברים שהם לא אלימות גלויה אבל הם כן טרור.

 

 

כמו שהסינים מענישים ככה הם משקרים.

אל תאמין לאף מילה שלהם.

הם שקרנים שקרנים שקרנים.

זו דרך חיים אצלם וחלק מלעשות עסקים, הם לא מוצאים שום דבר רע בזה.

אני די בטוח שכמות החולים בסין גדולה לפחות פי 10 ממה שרשום.

  • רעיון טוב! 2

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

למשק? כלום, לטרנספורטר זה חיוני.

רק טרנספורטר עוד לא הבין (ומן הסתם לא הפנים) שלא כולם כמוהו.

מעניין שציטטת אותי למרות שזה לא משהו שאני כתבתי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

 

כמו שהסינים מענישים ככה הם משקרים.

אל תאמין לאף מילה שלהם.

הם שקרנים שקרנים שקרנים.

זו דרך חיים אצלם וחלק מלעשות עסקים, הם לא מוצאים שום דבר רע בזה.

אני די בטוח שכמות החולים בסין גדולה לפחות פי 10 ממה שרשום.

 

רק פי 10???   זה אומר שאתה די מאמין להם? 

80 אלף או 800 אלף זה אותו דבר מבחינת סין. 

מדובר בסינים.. הם 1.4 מילארד בני אדם ...  העולם (שכולם לא סופרים אמת) מדווח על כמעט 15 מיליון חולים.

לדעתי בעולם יש כבר כמעט 150 מיליון חולים.

ובסין לבד מעל 15 מיליון חולים. 

אחוזי התמותה כנראה נמוכים מ 1% .. אולי אפילו פחות מחצי אחוז.

ולכן אין באמת בעיה להסתיר את המתים , כי זה לא מוות המוני, זה נכנס בקלות לסטיסטיקה של המוות הרגיל 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...