Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 16 דקות, Blaz00r כתב:

לגבי הכדורסל, זה מעניין - ידוע אם אותם שחקנים חולים הדביקו גם שחקנים מהקבוצות מולם שיחקו (או ששחקנים בקבוצות מולם שיחקו התגלו כחולים אחרי משחק עם שחקן שהתברר כחולה)? זה מידע שיכול לעזור.

ובכלל, עצם זה שבכדורסל היו הדבקות ובכדורגל (עדיין) לא, אומר דרשני.

במקרה של יוטה ג'אז, רודי גובר היה הנדבק הידוע הראשון ואחריו נדבק דונובן מיצ'ל. 

להגיד שזה קרה בזמן אימון או בחדר הלבשה או במטוס למשחק - בלתי אפשרי.

בפועל, כל הקבוצה בודדה ונבדקה ויצאה שלילית ולמיטב זכרוני הקבוצה האחרונה מולם שיחקו גם יצאה שלילית.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 9 דקות, מרק10 כתב:

 

ספיראל יודע מה זה ים וחוף ים וכוסיות שמסתובבות עם ביקיני. תתפלא יש פרופסורים שיודעים מה זה ים רק מגוגל.

לגמרי OT - מילואים שעשיתי פעם, הרבה לפני הסכמי השלום, במוצב קרוב לקו המים באילת. מולנו מוצב ירדני. כל המשקפות משני הצדדים מכוונות לאותו קטע חוף.

 

וברצינות - בחיפה יש קרוב ל-15 ק"מ של חופים פתוחים לקהל. אני גר קרוב מאד לקטע הדרומי (דדו ושקמונה), יש לאורכו טיילת נהדרת תענוג לצעוד לארכו. מבחינתי תחליף מצויין לחדר הכושר. כמות הולכים, הרצים והרוכבים עצומה. אבל אין שום בעיה לשמור מרחק ובודאי לא להשאר קרוב למישהו יותר מכמה שניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכדורסל,הכדור עובר מיד ליד ללא חיטוי.

בכדורגל,למעט כדורי חוץ או קרנות,בהם יש מגע של הכדור עם היד,רוב המגע הוא עם הנעל,שממנה כנראה הסיכוי להידבק פחות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

איזה לוזר בחיי

מביך שאנשים חושיבם שהוא מנהיג טוב.


הקורונה עשתה הרמת מסך מטורפת לגבי רמת ההנהגה בישראל. בארצות הברית מתרחש משהו דומה חוסר יכולת של טראמפ לנהל ולהנהיג נחשפה באופן טוטאלי.

 

לפני 7 דקות, sperial כתב:

 

 

וברצינות - בחיפה יש קרוב ל-15 ק"מ של חופים פתוחים לקהל. אני גר קרוב מאד לקטע הדרומי (דדו ושקמונה), יש לאורכו טיילת נהדרת תענוג לצעוד לארכו. מבחינתי תחליף מצויין לחדר הכושר. כמות הולכים, הרצים והרוכבים עצומה. אבל אין שום בעיה לשמור מרחק ובודאי לא להשאר קרוב למישהו יותר מכמה שניות.

 

עבריין קורונה שכמותך.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

שני המשחקים מאוד פיזיים, הרבה מגע גוף בגוף, הרבה פנים מול פנים במרחק קצר. צריך לבדק סטטיסטית כמה, אני מניח שמי שכתב תוכנות לבדיקת מדדים של שחקנים יוכל לעשות את העבודה. 

 

@ChemGuy85 

אני לא:

ציטוט

חובת עטיית מסכה צו (מס' 13) תש"ף-2020 צו (מס' 14)  תש"ף-2020 צו (מס' 15)  תש"ף-2020

3ה.     (א)  לא ישהה אדם במקום שאינו מקום מגוריו מבלי שהוא עוטה מסכה.

 

 

          (ב)  סעיף קטן (א) לא יחול על כל אלה:

 

צו (מס' 15)  תש"ף-2020

(1)   קטין מתחת לגיל 7;

(2)   אדם שמחמת מוגבלות נפשית, שכלית או רפואית מתקשה באופן משמעותי או שנמנעת ממנו עקב מוגבלותו האמורה, לכסות את הפה ואת האף כאמור בסעיף קטן (א);

צו (מס' 14)  תש"ף-2020 צו (מס' 16)  תש"ף-2020 צו (מס' 19)  תש"ף-2020

(3)   אדם השוהה במקום סגור או מופרד, בלא אדם נוסף, או אדם השוהה במקום כאמור עם אנשים הגרים באותו מקום אתו; לעניין זה –

"אדם השוהה במקום סגור או מופרד" – אדם השוהה בכלי רכב, במבנה, בחדר במבנה, בחלק ממבנה הכולל מחיצה בגובה של שני מטרים לפחות אשר מפרידה בין האדם לבין אנשים אחרים הנמצאים באותו מבנה, או בתא עבודה בחלל פתוח, אם גובה המחיצה אשר מפרידה בין האדם לבין אנשים אחרים באותו חלל הוא מטר ועשרים סנטימטרים לפחות, ובלבד שהאדם שלא עוטה מסיכה יושב;

"אנשים הגרים באותו מקום" – בני אותו תא משפחתי או יחידים השוהים יחד במקום מגורים אחד;

(4)   משתתף בשידור באמצעי תקשורת שנדרש לדבר בשידור, ובלבד שהוא נמצא, ככל האפשר, במרחק של 2 מטרים לפחות מאדם אחר;

(5)   שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד במקום עבודה ובלבד שיישמר ביניהם מרחק של 2 מטרים לפחות;

צו (מס' 14)  תש"ף-2020 צו (מס' 17)  תש"ף-2020

(6)   אדם המבצע פעילות ספורט.

ההדגשות שלי, לצורך הנושא.

 

כן, וההופעה שלי בהחלט תואמת - בגדי ספורט, נעלי ספורט ופולאר בפעולה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

אז אל תלך. מה אתה רוצה ממני?

 

הוא פשוט לא מבין שבמקום לנסות לשנות מדינה שלמה

כל אחד צריך לדאוג לעצמו ולקחת צעד אחורה

 

לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

היבט אחר לא פחות גרוע הוא הזגזוג של הממשלה בהנחיות כאילו מדובר במשחק מחשב ולא בחיים של אנשים. ההתנהלות בנושא המסעדות דוגמא מעולה הנחיתו הוראה מהיום למחר לסגור מסעדות. היו מסעדות שהחליטו לשים ז' אחד גדול כי לא הגיוני להעביר הנחייה כזאת יום לפני הסופ"ש ובכלל לא מוכנים לציית לסגירה והיו מסעדות שזרקו לפח/תרמו מוצרי מזון בעשרות אלפי שקלים. בסופו של דבר הממשלה התקפלה ודחתה את סגירת המסעדות ליום שלישי. בעלי עסקים למדו א. מי שעושה שריר מנצח. ב. מי שמציית להנחיות נפגע. מישהו יפצה את המסעדות שזרקו מוצרי מזון על הנזק שנגרם להם? זובי! הם עדיין מחכים לפיצוי פעימה שלישית מחודש מאי. 

 

סגרו חדרי כושר כי ככה החליטו ורק ספורטאים מצטיינים יכולים יכולים להתאמן. למחרת כולנו הפכנו לספורטאים מצטיינים. ומה לגבי בתי כנסת וישיבות? אה את זה אסור לסגור חרדים יכעסו. ישראבלוף במיטבו. 

 

החליטו שאסור להפעיל מזגן באוטובוסים ורק אחרי סערה ציבורית הבינו כמה ההנחייה הזאת מטומטמת ולא פרקטית ליישום ותוך 24 משרד הבריאות חזרו בו. 

 

עכשיו החליטו לסגור את החופים והפארקים. למשרד הבריאות אין נתונים על הדבקות במקומות מהסוג הזה. בעצם אף אחד לא יודע אם נוכחות של אנשים באוויר פתוח מדבקת, אבל ביבי החליט לסגור כי לביבי יש תחושת בטן שיש הרבה נדבקים. מה יעשו עשרות אלפי הורים שנתקעו עם הילדים? יתחילו לשים ז' ובכל מקרה ילכו לחופים/פארקים. אה ובגלל שאמרו שהיום זה הסופ"ש האחרון המקומות מהסוג הזה פתוחים יש הסתערות המונית של הציבור. גאוני! 

 

 

מכל מה שכתבת כאן אני מבין פתרון אחד:

ביום שיו"ר בעלי העסקים מרוב הענפים שמובילים את המשק יתאחדו ויחליטו על פתיחה גלובלית של המשק

עם מתווה שיפורסם בכל רשתות התקשורת לכל ענף

ואכן יחליטו לעשות את זה

לא תהיה למדינה ברירה  אלא לקבל את זה כעובדה

 

מה יעשו ? יתנו קנסות למאות אלפי עסקים ?

כולם יערערו ויציפו את בתי המשפט 

יעמדו בפני השופט עם נתונים שמראים שאם ימשיכו ככה המדינה גוררת את כולנו לפשיטת רגל אחת גדולה

נראה איזה שופט יגיד לשלם את הקנס

לפני 9 שעות, יבגניפ כתב:

אין שום בסיס לטענה שלך שעוד כמה שבועות היו פותרים משהו.

כתבת פה אתמול, שוב, את אותו הרעיון ש:

 

הוא חושב שהוא מדבר עם ילדים מטומטמים שאפשר להגיד להם  "תחכה שבוע"

ואז להגיד להם "תחכה עוד שבוע"

"טוב אז תחכה עוד חודש"

הוא לא מבין שהאנשים שעומדים במלחמה הזאת הם אנשים שהקימו בשתי ידיים עסק מצליח. רק מי שעשה דבר כזה מבין שאתה צריך להיות בנאדם מאוד מיוחד כדי לבוא משום מקום ולהקים עסק שבאמת יצליח ויגיע רחוק.

אי אפשר לעבוד עלינו עם "תחכו עוד שבוע"

 

ה"עוד שבוע" הזה נגמר  אחרי חודשיים שהיה פה סגר.

זה בדיוק מה שגורם לבעלי חדרי כושר להפר הנחיות ולפרסם ברשתות החברתיות שהם לא סופרים את הממשלה

ככה גם למסעדנים

בשם ענפים אחרים שאני קשור אליהם אני לא אדבר עד שיחליטו לעדכן בהודעה מפורשת

לפני 9 שעות, יבגניפ כתב:

אין שום בסיס לטענה שלך שעוד כמה שבועות היו פותרים משהו.

כתבת פה אתמול, שוב, את אותו הרעיון ש:

אתה כל פעם חוזר לאותה הנקודה - "שבו בבית עוד כמה שבועות". זו בדיוק האובססיה. אתה לא *רוצה* סגר. אתה פשוט מסרב לשקול את האפשרות שזה לא פתרון לכלום, ויעשה יותר נזקל מתועלת.

 

לא טרחת פעם אחת לנסות לענות פה על השאלה - מה עם מי שלא יכול לעמוד בזה כלכלית? אתה אפילו לחלקיק שניה לא מנסה לשים את עצמך בנעליהם של אחרים, ולא נותן לעובדה שיש אנשים יותר מבוגרים שמתנגדים לסגר, כי הם יקרסו כלכלית, להפריע לך. עסקים *לא יכולים* לסבול עוד קצת בטווח הקצר, כי הם יעלמו. הבאתי לך דוגמא של פאב שאני מבקר בו כבר שנים, שהבעלים שלו די הודיע שיש סיכוי שהם לא שורדים סגר נוסף. אתה באמת חושב שאם היו סופגים עוד חודש אחרי פסח, ולא עכשיו - היה להם יותר קל לחזור לשגרה? מאידך, יש לך מושג אמיתי - לא ספקולציה - כמה מסוכן ללכת לשם? הרי אתה עצמך מבין שהכל מתנהל בברדק, שסטטיסטית מעט מאוד נדבקו, למשל, בחדרי הכושר.  

 

לא במפתיע, ישנה רשימה מכובדת של רופאים שחושבים שהגישה שלך לא סבירה. ומכוונים לאן שמכוונים גם אנשים אחרים בשרשור הזה - ניהול שגרה עד כמה שהיא אפשרית עם קורונה. ויש אנשים מבוגרים, כולל אותך האמת, שמפנימים את זה ומשנים הרגלי צריכה, שגרת אמונים או כל דבר אחר. ולכן בגל הזה - שוב, על פי טענת הרופאים בתחום - יש פחות חולים מבוגרים.

 

וזה האזון.

 

לא דיבורי סרק על אנשים שאתה לא יודע איך נראה היומיום שלהם והם לא מעניינים אותך, אבל אתה בטוח שאם הם היו יושבים עוד חודש בבית הכל היה בסדר, למרות שהם צועקים שעוד חודש כזה ואין להם כסף לאוכל והם סוגרים את העסק שלהם.

 

ועם כל הברדק וזה שלא כולם קשובים להנחיות וכו', מה שהמדינה צריכה זה עבודה עם נתונים. לא תפיסה כמעט בינארית של 0 - 1, לא פניקה, ולא אדישות ולא סקטוריאליות.

 

 

גם אם אכן תמצא נתונים שמראים שיש הדבקות

אין מה לעשות. צריך לחיות עם זה.

אחרת מה ההצעה? תעשה סגר...נו ו? יגמר הסגר ומה יהיה פה?

יגידו שאנחנו מדינה ירוקה

יאפשרו לאנשים לטוס, להביא את המחלה מחו"ל לארץ ולסרב להיות במלונית.

למה? כי זה מרגיש כמו גטו

אז יגידו להם טוב תבטיחו לנו להיות בבית. יבטיחו

 

ואז כשתגלה שהיו הדבקות מה תעשה? תירה בהם ? תתן להם קנס 5000 שקל?

זה יעזור למאות אלפי עסקים ששוב יגידו להם שצריכים לסגור אותם ? 

זה יעזור למישהו שביבי יעמוד שוב על הבמה ויגיד "אני מודה אני טעיתי שפתחתי את העסקים כי לחצתם עליי" ?

 

אומרים שהקורונה תרגיל אותנו לדברים חדשים

אחרי שניסינו את כל הדרכים ה"ידידותיות לסביבה" הגיע הזמן לעשות שינויים שנראים קצת פחות טוב

כבר אמרו בערוץ 12 שנשמעים קולות כאלה בין השרים, אבלאף אחד לא רוצה להיות הראשון שמעלה את זה:

להגביל רק את האוכלוסיה שבסיכון

כן זה לא נשמע טוב וזה לא כיף, אבל כולנו כבר התרגלנו לזה שהקורונה תגרום כאן לשינויים שלא היו

אז במקום להגיד למאות אלפי בעלי עסקים "עוד שבוע שבועיים תתאפקו"

בוא נגיד את זה לאותם מבוגרים

"שבוע שבועיים יהיו לכם שעות ספציפיות שתוכלו להגיע למכוני כושר, לים, לבריכה, לקניון"

 

 

אני יודע שקשה להרבה אנשים להאמין שזה יכול לקרות

זוכרים שאמרתי שיגיע היום שבעלי עסקים יפרו הנחיות ?

זוכרים שחבר שלנו אמר לנו שביום שזה יקרה יכניסו אותם לכלא?

הנה זה קרה. ולא אין כלא. קצת סבלנות ויהיה פה פיצוץ גדול

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הכל סבבה,  שימשיכו ככה. 

חייבים לבדוק את התיאוריה שלי , האם יש מספר של נדבקים יומיים שממנו הציבור יתחיל להסתגר לבד?

האם נגיע למצב שחוכמת ההמונים עובדת?  שהמסעדות פתוחות אבל אנשים לא מגיעים?

 

זה כמו שפתחו את הרכבת, בנו מערכת מתוחכמת להגבלת כמות הנוסעים , רק כדי לגלות שאין כל כך הרבה נוסעים שרוצים לנסוע .

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, sperial כתב:

וברצינות - בחיפה יש קרוב ל-15 ק"מ של חופים פתוחים לקהל. אני גר קרוב מאד לקטע הדרומי (דדו ושקמונה), יש לאורכו טיילת נהדרת תענוג לצעוד לארכו. מבחינתי תחליף מצויין לחדר הכושר. כמות הולכים, הרצים והרוכבים עצומה. אבל אין שום בעיה לשמור מרחק ובודאי לא להשאר קרוב למישהו יותר מכמה שניות.

מה הקשר בין הליכה לחדר כושר? איך זה בדיוק קרוב להוות תחליף? ואני אומר את זה בתור אחד שביקר מתחילת הקורונה בחדר כושר בקושי 5 פעמים.

לפני 38 דקות, Transporter כתב:

"שבוע שבועיים יהיו לכם שעות ספציפיות שתוכלו להגיע למכוני כושר, לים, לבריכה, לקניון"

 

ידידה שלי חיובית כבר מ20.6 ועדיין בבית בבידוד, מתאמנת ומרגישה טוב, אבל עדיין לא קיבלה תשובה שלילית לקורונה. אז זה לא שבוע ולא שבועיים, יכול לקחת גם חודשיים שאתה נועל את כולם בבית עד שהוירוס 'נעלם'. זה פשוט לא יקרה, לדעתי אנחנו נמצאים במצב מצויין בו הוירוס מכה חזק באנשים עד גיל 40 ושורף את עצמו באוכלוסיה, בתקווה שזה באמת ישפיע ויתן חסינות ושהוא לא יפתח מוטציה נוספת.

פורסם

האנשים מסתגרים, אין לי ספק, נצרת, שהמספרים מתחילים לעלות בה, היום היתה שוממת כמעט כמו יום ראשון, זה יום מאוד עמוס בד"כ.

 

בינתיים מעבר לאוקיינוס, הדבר המדהים שהרופא הראשי של פלורידה הגן על הסיווג כי אי אפשר לדעת אם המחלה גרמה לתאונה.

https://www.fox35orlando.com/news/fox-35-investigates-questions-raised-after-fatal-motorcycle-crash-listed-as-covid-19-death

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

הכל סבבה,  שימשיכו ככה. 

חייבים לבדוק את התיאוריה שלי , האם יש מספר של נדבקים יומיים שממנו הציבור יתחיל להסתגר לבד?

האם נגיע למצב שחוכמת ההמונים עובדת?  שהמסעדות פתוחות אבל אנשים לא מגיעים?

 

זה כמו שפתחו את הרכבת, בנו מערכת מתוחכמת להגבלת כמות הנוסעים , רק כדי לגלות שאין כל כך הרבה נוסעים שרוצים לנסוע .

 

בוא נראה

ראית מה הלך בסופש האחרון בחופי ים \ מסעדות ? 

לא יצא לי ללכת לים כי אני בחופשה בצפון עד יום שני

אבל אני רואה בסטורי אפס מקום לזוז

 

לאנשים פשוט לא אכפת

 

לפני 1 דקה, khalil כתב:

האנשים מסתגרים, אין לי ספק, נצרת, שהמספרים מתחילים לעלות בה, היום היתה שוממת כמעט כמו יום ראשון, זה יום מאוד עמוס בד"כ.

 

בינתיים מעבר לאוקיינוס, הדבר המדהים שהרופא הראשי של פלורידה הגן על הסיווג כי אי אפשר לדעת אם המחלה גרמה לתאונה.

https://www.fox35orlando.com/news/fox-35-investigates-questions-raised-after-fatal-motorcycle-crash-listed-as-covid-19-death

 

איזה דוגמא הבאת

אפשר לחשוב מה קורה בנצרת בשגרה

מציע לך לבדוק למה סגרו היום את חוף דור..לא בגלל קורונה ולא בגלל דקירות

תפוסה עודפת

פורסם
לפני 6 דקות, EliC25 כתב:

מה הקשר בין הליכה לחדר כושר? איך זה בדיוק קרוב להוות תחליף? ואני אומר את זה בתור אחד שביקר מתחילת הקורונה בחדר כושר בקושי 5 פעמים.

ידידה שלי חיובית כבר מ20.6 ועדיין בבית בבידוד, מתאמנת ומרגישה טוב, אבל עדיין לא קיבלה תשובה שלילית לקורונה. אז זה לא שבוע ולא שבועיים, יכול לקחת גם חודשיים שאתה נועל את כולם בבית עד שהוירוס 'נעלם'. זה פשוט לא יקרה, לדעתי אנחנו נמצאים במצב מצויין בו הוירוס מכה חזק באנשים עד גיל 40 ושורף את עצמו באוכלוסיה, בתקווה שזה באמת ישפיע ויתן חסינות ושהוא לא יפתח מוטציה נוספת.

 

אני בכלל לא נועל את כולם בבית אתה לא קראת את התוכנית שלי

מי שבסיכון יסתובב בחוץ בשעות ייעודיות עד יעבור זעם

 

לא יקרה כלום אם את הקניות לבית אותו קשיש בן 80 יעשה ב 7:30 במקום  19:30

בוא נתעלם רגע מהעובדה שיש אינטרנט ואפשר להזמין בלי לצאת

לרובם יש ילדים \נכדים שיכולים להזמין להם 

ולאלה שאין - יקחו את חיילי צהל לעזור להם במקום שיהיו עסוקים בסגרים וחלוקת מזון למדינה שלמה שיושבת בבית !!

 

הוירוס לא שורף שום דבר, אף אחד לא הוכיח שמי שנדבק היום יהיה חסין בינואר

כל כתבה שאני קורא על מישהו שנפגע מהוירוס מדובר בבנאדם מעל גיל 75

על האנשים האלה צריך לשים הגבלות ולתת מתווה שיאפשר גם להם לחיות תחת תנאים חדשים 

 

לא על 10,000,000 אנשים ובעלי עסקים 

לפני 1 דקה, khalil כתב:

נצרת היא עיר סופר עמוסה בשבת.

 

כנראה כולם היו בים \ חופשות

אני בסוויטה בצפון, התנאי שלנו היה שרק אנחנו לוקחים חדרים,

היה לי ממש קשה למצוא מקום ברמה גבוהה שפנוי

 

חופי ים  מלאים עד אפס מקום

אנשים יוצאים ומבלים

אז לא בא להם לבוא לנצרת...מעדיפים ללכת לים לפני שסוגרים אותו

תעשה סיבוב באתרי חדשות תראה מה היה היום בחופי ים ותבין למה נצרת הייתה ריקה

 

בטוח לא בגלל שמישהו פחד

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

 

 

כנראה כולם היו בים \ חופשות

אני בסוויטה בצפון, התנאי שלנו היה שרק אנחנו לוקחים חדרים,

היה לי ממש קשה למצוא מקום ברמה גבוהה שפנוי

 

חופי ים  מלאים עד אפס מקום

אנשים יוצאים ומבלים

אז לא בא להם לבוא לנצרת...מעדיפים ללכת לים לפני שסוגרים אותו

תעשה סיבוב באתרי חדשות תראה מה היה היום בחופי ים ותבין למה נצרת הייתה ריקה

 

בטוח לא בגלל שמישהו פחד

 

מי שלא מפחד, לא מבקש תנאי שרק הוא לוקח חדרים.

אתה נגד הגבלות, אתה רוצה הכל פתוח,  אבל שזה פתאום נוגע לך אישית , אתה מגביל את בעל הצימרים  להשכיר רק לקבוצה אחת.

 

זה בדיוק מה שאני טוען, ברגע שמציבים גבולות אז אנשים רוצים להפר אותם ומתחילים להתנגד.

אם לא יגבילו ולא ימנעו , אז פתאום אנשים יציבו מגבלות או דרישות מנותני השרותים. 

 

ובכלל אני לא מבין את המשך המשפט, "היה לי ממש קשה למצוא מקום שפנוי" ,

אתה מנסה לתאר מצב שהכל תפוס ואין מקום פנוי, ובאותה נשימה מסביר שבעל הצימר ויתר על עוד הכנסות מעוד חדרים.

למה הוא ויתר אם היה יכול להשכיר הכל לאחרים ?

השקלים שלך שווים יותר?

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...