Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה דיי ברור שלא ייקחו עכשיו מישהו עם תפיסה כמו של לס המעופף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

יופי, לא נצא מהבית עד 2022, אבל לפחות ספריאל יהיה מרוצה.

 

 

עזוב אף אחד לא יציית להנחיות האלה. שחרר. כאשר יורים הנחיות לא הגיוניות מקבלים חוסר שיתוף פעולה מצד הציבור. מדהים אותי שאף אחד בממשלה עדיין לא הבין את זה אחרי 4 חודשים. 

  • אהבתי 2
פורסם

לא רק שהם לא מבינים, הם גם ממשיכים באותו קו.

נתניהו איבד לחלוטין את הלגיטימציה שלו לנהל את המשבר הזה.

יש חוסר אמון מוחלט בציבור על הפעולות וההתנהלות.

בתור מצביע שלו כבר כמה פעמים - הוא חייב להניח את המפתחות וללכת.

אבל חטא היוהרה שלו לא יתן לו.

  • מעניין 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

כל דבר צריך לסבך במדינה הזאת ולנהל בחוסר שקיפות. מה הבעיה לשבת ולנסח הנחיות מסודרות והגיוניות קלות להבנה ואכיפה עם שלבי ביצוע? לדוגמא אם אחוז הנדבקים לא יורד עד 1.9 מחמירים עוד קצת. אם אחוז הנדבקים לא יורד עד 1.10 מחמירים עוד. וככה הלאה. במקום זה בלאגן חוגג, הנחיות לא הגיוניות, אף אחד לא מבין מה כן אפשר לעשות ומה אסור לעשות ולמה אסור. ביזיון אחד גדול מה שהולך כאן, אבל אם זה יגרום לאנשים להתעורר אני בעד. 

פורסם

זה לא, הוא עדיין יקבל 30 מנדטים לפחות. אני קורא את התגובות, לא של בוטים. יש באמת אנשים נורמליים שחושבים שהוא זה הרע במיעוטו ולא יתנו סיכוי לאף אחד אחר. יש כאלו שחושבים שאם הוא נעלם אז מכריזים פה על ברית המועצות מחר, כאילו היום אנחנו מעצמה ליברטריאנית.

 

וכן הוא מתגלה כמנהיג גרוע ברמות שאי אפשר היה לתאר בכלל

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כי אף אחד לא מסוגל לעמוד במילה שלו. זה מה שעשו באירופה בהצלחה, כיוון שנצמדו לתכנית. אצלנו זה נכשל כי הממשלה לא היתה מסוגלת לעמוד בלחץ של אינטרסנטים - כלכליים, פוליטיים ומכל סוג אחר.

 

דרך אגב, אתמול התייחסתי לרעיון של סגירת בני ה-60 ומעלה. המערכת הראשונה שתקרוס כתוצאה מכך תהיה מערכת הבריאות, שכן זה יוציא ממנה בערך שליש מהרופאים ועוד רבים מבעלי המקצועות האחרים. וגם הכלכלה לא תהנה, הרי יושבתו המנוסים שבמהנדסים, והמנהלים ושאר בעלי מקצוע, וגם הרבי אלפי עצמאיים בני 60 פלוס. הפרןפסור הזה אולי מבין במתמטיקה, נראה לי שרק בה, ומכוח התפקיד שהוטל עליו הוא זורק רעיונות בלי להתיחס להשלכותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

כי אף אחד לא מסוגל לעמוד במילה שלו. זה מה שעשו באירופה בהצלחה, כיוון שנצמדו לתכנית. אצלנו זה נכשל כי הממשלה לא היתה מסוגלת לעמוד בלחץ של אינטרסנטים - כלכליים, פוליטיים ומכל סוג אחר.

 

לכן הכישלון הוא בהנהגה שלא מסוגלת להנהיג

 

ציטוט

 

דרך אגב, אתמול התייחסתי לרעיון של סגירת בני ה-60 ומעלה. המערכת הראשונה שתקרוס כתוצאה מכך תהיה מערכת הבריאות, שכן זה יוציא ממנה בערך שליש מהרופאים ועוד רבים מבעלי המקצועות האחרים. וגם הכלכלה לא תהנה, הרי יושבתו המנוסים שבמהנדסים, והמנהלים ושאר בעלי מקצוע, וגם הרבי אלפי עצמאיים בני 60 פלוס. הפרןפסור הזה אולי מבין במתמטיקה, נראה לי שרק בה, ומכוח התפקיד שהוטל עליו הוא זורק רעיונות בלי להתיחס להשלכותיהם.

 

בוא, אם ככה נראים בעלי המקצוע המנוסים שלנו אולי באמת עדיף שישבו בבית ויתנו לאנשים אחרים לנהוג. 

 

לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

וכן הוא מתגלה כמנהיג גרוע ברמות שאי אפשר היה לתאר בכלל

 

הוא תמיד היה כזה פשוט קורונה עשתה הרמת מסך. כנ"ל לגבי טראמפ בארה"ב. 

 

קורונה לא יצרה משהו שלא היה קיים לפני כן. קורונה הוציא את השלדים מהארון וזרקה אותם בפרצוף של כולנו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה מה שקורה כאשר נותנים לאנשים לנהל משהו שרחוק מעולם הידע שלהם כרחוק מזרח ממערב. האיש מנסה להציל את הכלכלה (?) ושוכח להסתכל עליה. רוצה להציל את מערכת הרפואה ולא שואל מי עובד בה. רוצה להציל את בני ה-60 ולא בודק מיהם, מה תרומתם ומה מגבלותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, אתמול התייחסתי לרעיון של סגירת בני ה-60 ומעלה. המערכת הראשונה שתקרוס כתוצאה מכך תהיה מערכת הבריאות, שכן זה יוציא ממנה בערך שליש מהרופאים ועוד רבים מבעלי המקצועות האחרים. וגם הכלכלה לא תהנה, הרי יושבתו המנוסים שבמהנדסים, והמנהלים ושאר בעלי מקצוע, וגם הרבי אלפי עצמאיים בני 60 פלוס. הפרןפסור הזה אולי מבין במתמטיקה, נראה לי שרק בה, ומכוח התפקיד שהוטל עליו הוא זורק רעיונות בלי להתיחס להשלכותיהם.

אפילו ברפואה זה לא אומר ש100% יוצאו מהמערכת.

במקצועות אחרים זה רחוק משם. 

הוא אומר שבני 60 פלוס צריכים להיות בבידוד. אתה טענת פה מספר פעמים שאם רק היו מחכים עוד כמה שבוע בסגר - היינו במצב אחר.

איפה השוני הגדול? בזה שהוא מציע את זה רק לקבוצות סיכון? הרי גם אצלו זה לא לנצח מן הסתם.

 

אבל זה לא משנה. אף אחד לא יסגור רק בני שישים פלוס בבית.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 46 דקות, ChemGuy85 כתב:

עזוב אף אחד לא יציית להנחיות האלה.

זה מה שנקרא slippery slope לפיזדייץ טוטאלי.

 

כמו שאתה יכול פשוט לא לעצור כששוטר מסמן לך, או פשוט לא לשלם את הקנס. או לא לשלם משכנתא.

אם אחד עושה את זה, הוא בבעיה.

אם כולם עושים את זה...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@יבגניפ ההבדל הוא שבסגר מלא אתה מגן על כל האוכלוסיה, ויכול לשחרר את כל המשק (מינוס מה שעלול ליבא את הנגיף מחו"ל). הצעה לסגור את בני ה-60 פלוס לטווח של חודשים ושנים, וכאמור, מדובר בלא מעט כוח עבודה חשוב.

 

הבעיה בסגר מלא היא שאיבדנו את המומנטום של מרץ-אפריל. להטיל עכשיו סגר מלא זה להתחיל מאפס, לסגור את המשק לחודשיים, כאשר אם הרצף היה נשמר זה כבר החה מאחורינו. לכן זה נשק יום הדין בלבד. מצד שני, הסגר של סופ"ש בלבד נראה לא הגיוני, לא יעצור כמעט כלום. המדיניות כרגע צריכה להיות אכיפה נוקשה ביותר של האמצעים שכבר הופעלו וכמובן surveillance יעיל וסגרים נקודתיים במוקדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

@יבגניפ ההבדל הוא שבסגר מלא אתה מגן על כל האוכלוסיה, ויכול לשחרר את כל המשק (מינוס מה שעלול ליבא את הנגיף מחו"ל). הצעה לסגור את בני ה-60 פלוס לטווח של חודשים ושנים, וכאמור, מדובר בלא מעט כוח עבודה חשוב.

עדיף "לא מעט" כוח מושבת מאשר "כל" כוח עבודה מושבת.

 

לפני 10 דקות, sperial כתב:

הבעיה בסגר מלא היא שאיבדנו את המומנטום של מרץ-אפריל. להטיל עכשיו סגר מלא זה להתחיל מאפס, לסגור את המשק לחודשיים, כאשר אם הרצף היה נשמר זה כבר החה מאחורינו. לכן זה נשק יום הדין בלבד. מצד שני, הסגר של סופ"ש בלבד נראה לא הגיוני, לא יעצור כמעט כלום. המדיניות כרגע צריכה להיות אכיפה נוקשה ביותר של האמצעים שכבר הופעלו וכמובן surveillance יעיל וסגרים נקודתיים במוקדים.

סגרים נקודתיים לא עובדים,כי בכל מקום שמו סגר נושם כדי לתת לאנשים אפשרות לעבוד.

 

לצמצם התקהלויות ואירועים עד ל15-20 איש לחצי שנה קדימה בלי אשרות לשחרור יעשה את העבודה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא עקבתי טוב,  או שאני לא זוכר אם הזכירו את העיר "אילת"

כן כן, אילת, עדיין עיר בישראל.

המפות והגרפים באינטרנט אינם משקפים את המציאות.

 

קצב התחלואה כאן עולה באופן מדאיג, יחסית לכמות של  ה-55000 תושבים שגרים בה.

העיר מפוצצת אנשים, [אורחים בעיקר]. פקקים כמעט בכל מקום,{פקקים זה דבר חדש, אצלנו}, אני נוסע ומחפש אנשים עם מסכות ופשוט לא רואה. האורחים מסתובבים ומתערבבים בכל מקום אפשרי בעיר.

המושג "אכיפה", אינו קיים כאן, כלל. לפחות זה לא נראה ככה. הזילזול בהנחיות חוגג כאן. 

אני מבין את ראש העיר, את הגרעון, בכיינות של הבתי מלון, שמפעילים לחץ, לפתוח. 

למען האמת, אינני מרחם על בתי המלון הללו. בכל השנים הם גזרו קופון שמן, על חשבון המתארחים, עם מחירים מרקיעי שחקים. הם באמת שעשו את המיליונים או מיליארדים אפילו, על חשבון הציבור.

וכעת, כשלציבור אין ברירה, כי אין טיסות, או אלטרנטיבה אחרת, הם מנצלים את זה ,והמחירים , במיוחד בסופי שבוע גבוהים מאוד.

מזכירים כל הזמן בתקשורת את הערים ה"אדומות". אם לא יתעוררו כאן, ומהר, גם אילת תהפוך לכזאת. 

אפילו עד סוף אוגוסט.

 

 

 

פורסם

למה נראה לך שבתי מלון עשו מיליונים או מיליארדים?

אתה צריך להיות דביל כדי לסוע לאילת במחיר מלא.

רוב האורחים הם כנסים וועדי עובדים או כל מיני דילים דקה 90.

אפ אחד לא משלם 11000 שקל על שבוע באמצע יולי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...