Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טרנספורטר, חשבתי על רעיון:

תבע אישית את כל הפרופסורים שאתה כל כך מזלזל בהם בדרישה לממן לך ולחברים שלך פיצויים.

תגיד שאתה חושב שהם שרלטנים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 35 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

כפרה, צוק איתן היה לפני 6 שנים, אתה עושה השקעה בלי לקחת בחשבון קטסטרופות שקורות פעמיים בעשור?

 

אנשים היו על הגל,הכמה שנים האחרונות היו נהדרות וגררו אנשים לאופטימיות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אתם לא באמת קונים את המשחק של המפוטרים המסכנים האלה, נכון?

לא למדתם כלום מהמקרה של יובל כרמי מהפלאפל?

ממש פתי מאמין...
"ראיתי בחדשות".... החדשות זו עוד תוכנית מבויימת. וואלקם טו איזרעל.

אנשים אתם צריכים לפתח קצת חוש ביקורת.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk



בתור אחד שמכיר את המקרה קצת יותר מקרוב אני אגיד בעדינות שהתגובה שלך מקוממת ולא קשורה למציאות.
במשך פחות מ-24 שעות אנשים תרמו והעבירו קרוב ל-300k לאותו אדון והוא סירב לקחת שקל!!!
הראו תמונה שלו ליד מטוס של חברת לואו קוסט ותמונה שלו בחו״ל (כאילו שחובה שחייו של בנאדם יהיו שחורים כל הזמן). לא יודע אם אתה זוכר, אבל חופשה לשבועות בישראל עלתה פי חמש יותר מחופשה בחו״ל. לפני הקורונה כל אחד יכל לטוס לחו״ל בכלום כסף.
אותו אדם מסכן גם עבר אירוע לב לאחרונה, אבל למה שזה ימנע מכמה צרי עין לספר בדיות? עם ישראל בכיעורו.
  • אהבתי 1
פורסם
טרנספורטר, חשבתי על רעיון:
תבע אישית את כל הפרופסורים שאתה כל כך מזלזל בהם בדרישה לממן לך ולחברים שלך פיצויים.
תגיד שאתה חושב שהם שרלטנים.
דווקא רעיון לא רע. הרי הוא הפציץ פה בשרשור בהוכחות מוצקות, ולא רק זה, גם חזה את כל השתלשלות האירועים לפני שהיא בכלל התחילה (בגלל זה רצה להזמין ציוד במאות אלפי שקלים בדיוק כשהמגיפה הגיעה לשיא בסין). לא רואה איך הקייס הזה נופל, יאללה לבית משפט!!
פורסם
למי שלא ראה את הכתבה אתמול - הבחור אמר שסיים את כל החסכונות, קרן השתלמות, ובסוף מראים אותו מעמיד את הדירה שלו למכירה ( אחרי 10 שנים שהתחיל לשלם משכנתא, עכשיו התשלום החודשי עומד על 6000₪ ).
על השכר של 12 אלף₪ הוא אמר שזה לא מכסה את ההוצאות השותפות.
אני גם לא מבין איך תוך 4 חודשים גומרים את כל החסכונות ולמה צריך לסרב לעבודה.
 
 

אדם מהרוויח 30000 ₪ אמור לקבל כ-8500 ₪ דמי אבטלה.
היום, לא קשה להגיע להוצאות קבועות של 12000 ₪ לחודש.
פורסם
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

אנשים היו על הגל,הכמה שנים האחרונות היו נהדרות וגררו אנשים לאופטימיות.

 

אין עם זה בעיה, אבל הפסדים על השקעות הם של המשקיע...

 

לפני 2 דקות, asafasraf כתב:

אדם מהרוויח 30000 ₪ אמור לקבל כ-8500 ₪ דמי אבטלה.
היום, לא קשה להגיע להוצאות קבועות של 12000 ₪ לחודש.

 

זו לא הנקודה בכלל.

הוא טוען שמקבל 6 אלף באבטלה, ומעדיף לשבת באבטלה ולא לקחת משרה ב-12 אלף.

אני אמנם לא פרופסור למתמטיקה, אבל דיי ברור לי שאם יש לך הוצאות קבועות של 12 אלף, עדיף לך משרה שמכניסה 12 אלף ולא כזו שמכניסה 6, וגם לא כזו שמכניסה 8.5...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, asafasraf כתב:


אדם מהרוויח 30000 ₪ אמור לקבל כ-8500 ₪ דמי אבטלה.
היום, לא קשה להגיע להוצאות קבועות של 12000 ₪ לחודש.

 

אומנם עשיתי רק 4 יחידות מתמטיקה, אבל בפעם האחרונה שבדקתי 12,000 זה יותר מ-8,500. בנוסף המשרה מחזירה אותו לשוק העבודה. בתקופה של 700 אלף מובטלים זה לא מובן מאילו בטח בתפקיד סופר נישתי כמו פיתוח עסקי. 

  • אהבתי 1
פורסם

אבטלה לא מפרישה לקרן פנסיה,

אבטלה נגמרת אחרי כמה חודשים, ואז היא נגמרת לכל ה"חכמים " שלא לקחו משרות עכשיו. אחרי זה לא יהיו לבני 45+ משרות בשכר מינימום.

דבר שני - מי שמרוויח 30 אלף בחודש, צריך להתפרע כדי לגמור קרן השתלמות תוך 4 חודשים ( + דמי אבטלה במקביל ) ואז כל מה שנשאר - למכור את הבית.

לא מסתדר לי הסיפור הזה.

או שאנשים לא מסוגלים לעשות סוויץ' בראש ולא להמשיך לחיות כאילו 30 אלף ממשיכים לזרום.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

המדינה צריכה לפצות את מי שיושב בבית.


רק דבר קטן. הרבה כאן לאורך חודשים טוענים המדינה ככה, המדינה ככה. ובמידה מסוימת זה נכון. אבל בבסיס של הבסיס, המדינה זה אנחנו. זה רעיון עם אמונה קולקטיבית. צריך להבין שלמדינה אין משאבים לא נגמרים. ומה שהיא נותנת היא צריכה לקחת מאיפשהו.

  • אהבתי 5
פורסם (נערך)

הוא כנראה היה בחובות כבדים לפני הקורונה. הסירוב שלו למשרה של 12,000 שקל נובעת מהרבה אגו ומעט שכל. בקרוב תגמר הזכאות לאבטלה והשוק יוצף במיליוני קורות חיים. מי שמובטל, מקבל הצעת עבודה בתחום שלו ולא קופץ עליה *במיידי* עושה טעות גדולה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

הוא כנראה היה בחובות כבדים לפני הקורונה. הסירוב שלו למשרה של 12,000 שקל נובעת מהרבה אגו ומעט שכל. בקרוב תגמר הזכאות לאבטלה והשוק יוצף במיליוני קורות חיים. מי שמובטל, מקבל הצעת עבודה בתחום שלו ולא קופץ עליה *במיידי* עושה טעות גדולה. 

 

תלוי במצב במשק. בתקופת גאות, עם אבטלה של 3.5-4%, משכורות עולות, אפשר להיות בררנים כמה חודשים כדי למצוא את משרת החלומות (או לפחות לא להסכים למשרות לא טובות). עכשיו? עם כמות מובטלים של 15%+, משק שכבר נמצא דה פקטו במיתון חריף, וללא שיפור משמעותי באופק הכלכלי בקרוב (תלוי בחיסון ולך תדע אם יצליח או לא), צריך להיות אידיוט כדי להמשיך לשבת בבית.

  • אהבתי 1
פורסם

אתם מדברים על ההוא שהיה סמנכל משהו ועכשיו לא מוצא עבודה?

זה ממש עצבן אותי שהפכו את זה לעניין של גיל.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כן, סמנכ"ל פיתוח עסקי. מדובר בתפקיד שקשה לקבל גם בתקופה טובה כי אין הרבה תפקידים כאלה בשוק אז צריך להיות ממש טיפש בשביל לסרב לתפקיד כזה רק כי פגעו באגו שלו בתקופה של 20% אבטלה.

פורסם
 
אומנם עשיתי רק 4 יחידות מתמטיקה, אבל בפעם האחרונה שבדקתי 12,000 זה יותר מ-8,500. בנוסף המשרה מחזירה אותו לשוק העבודה. בתקופה של 700 אלף מובטלים זה לא מובן מאילו בטח בתפקיד סופר נישתי כמו פיתוח עסקי. 

התגובה שלי היתה מכוונת לעובדה שהוא לא באמת מקבל 6000 ₪ דמי אבטלה.
פורסם

כן וזה ממש ממש ממש לא קשור לגיל.

כל מי שעולה בסולם הדרגות מהמר, בסופו של דבר, על היצע משרות מצומצם יותר.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...