Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Ziv כתב:

אתם לא באמת קונים את המשחק של המפוטרים המסכנים האלה, נכון?

לא למדתם כלום מהמקרה של יובל כרמי מהפלאפל?

ממש פתי מאמין...
"ראיתי בחדשות".... החדשות זו עוד תוכנית מבויימת. וואלקם טו איזרעל.

אנשים אתם צריכים לפתח קצת חוש ביקורת.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 

 

מה ראינו בדיוק?

בנאדם שהעסק שלו היה סגור ולא היה לו כסף בארנק

 

ואז העלו לנו תמונה שלו מלפני שנה או שנתיים או 5 שנים טס לחו"ל "וואו אפשר לחשוב"

יושב במסעדה אוכל קבב ופרגית עם קולה זירו

 

תגיד אתה מסתלבט?

אפשר לחשוב שהראו לנו סטורי שלו  פותח את החניה מוציא משם מזראטי וחוגג במסעדות מישלן כשהוא אומר שאין לו כסף

 

פורסם
לפני 23 דקות, Ziv כתב:

אתם לא באמת קונים את המשחק של המפוטרים המסכנים האלה, נכון?

לא למדתם כלום מהמקרה של יובל כרמי מהפלאפל?

ממש פתי מאמין...
"ראיתי בחדשות".... החדשות זו עוד תוכנית מבויימת. וואלקם טו איזרעל.

אנשים אתם צריכים לפתח קצת חוש ביקורת.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 

 

יש לא מעט מפוטרים, וחלק מהם באמת מסכנים וחסרי מזל.

לקחת כרמי אחד והפכת אותו לדוגמא?

המצב מחורבן כרגע וזה לא הולך להשתפר בקרוב (להיפך).

אני מרגיש שיש שכבה באוכלוסיה שמרגישה שהיא מוגנת ושהכל הצגה רק בגלל שהמצב שלהם סבבה.

יש חוסר אמפתיה גדול מאוד בציבור הישראלי, התדרדרנו לחלוטין בנושא הזה.

 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

מה ראינו בדיוק?

בנאדם שהעסק שלו היה סגור ולא היה לו כסף בארנק

 

ואז העלו לנו תמונה שלו מלפני שנה או שנתיים או 5 שנים טס לחו"ל "וואו אפשר לחשוב"

יושב במסעדה אוכל קבב ופרגית עם קולה זירו

 

תגיד אתה מסתלבט?

אפשר לחשוב שהראו לנו סטורי שלו  פותח את החניה מוציא משם מזראטי וחוגג במסעדות מישלן כשהוא אומר שאין לו כסף

 

 

מה ראינו? יש כמה אפשרויות:

1.בן אדם כנראה מקושר שעשה הצגה ועשה כסף.

 

2.בן אדם שלא יודע להתנהל כלכלית ולנהל עסק ושבועיים לתוך המשבר כבר אין לו כסף בבית.

 

3.בן אדם צנוע ונורמטיבי שהסגירה נפלה עליו לא טוב ובאמת מצא את עצמו בלי כסף-בדיוק סיים לשפץ/קנה מכונת פלאפל או מקרר לקולות.

 

בגלל שאין לך אמת מוחלטת,כל אחד בוחר לקחת את התמונה שנוח לו לבחור בה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

 

מה ראינו? יש כמה אפשרויות:

1.בן אדם כנראה מקושר שעשה הצגה ועשה כסף.

 

2.בן אדם שלא יודע להתנהל כלכלית ולנהל עסק ושבועיים לתוך המשבר כבר אין לו כסף בבית.

 

3.בן אדם צנוע ונורמטיבי שהסגירה נפלה עליו לא טוב ובאמת מצא את עצמו בלי כסף-בדיוק סיים לשפץ/קנה מכונת פלאפל או מקרר לקולות.

 

בגלל שאין לך אמת מוחלטת,כל אחד בוחר לקחת את התמונה שנוח לו לבחור בה.

 

ואם הוא נתן לבת שלו מקדמה גדולה  לדירה חודש לפני הקורונה כי הוא יודע שהעסק שלו עובד בשוטף יום יום ?

אני בינואר הייתי צריך לעשות הזמנה מאוד גדולה של ציוד מסין שיגיע עד מרץ...הסינים היו בחופשה, חיכיתי שהיא תיגמר כדי לעשות הזמנה

הם לא חזרו מהחופשה כי הייתה קורונה והייתי בטוח שאני הולך להתקע בלי ציוד

ואז התחיל הבלאגן פה

 

תחשוב שהייתי  מספיק להזמין ?  מתי הייתי עובד ומחזיר את הכסף הזה?

זאת הייתה הזמנה גדולה של ציוד שהייתי אמור לסגור בלי בעיה בפורים + עצמאות ויום הזכרון

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לא יודע.

המצב הזה לגמרי לא סביר,אבל זה חלק מהסיכונים בעסק שמצריך ציוד.

 

מה באמת היית עושה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

לא יודע.

המצב הזה לגמרי לא סביר,אבל זה חלק מהסיכונים בעסק שמצריך ציוד.

 

מה באמת היית עושה?

 

בוא נגיד שבטוח לא הייתי רוצה למכור את הרכב שלי בשביל לכסות

ואני גם לא צריך למכור אותו בשביל זה

המדינה צריכה לפצות את מי שיושב בבית. אני מתוך 4 חודשים קבלתי  פיצוי מצחיק על חודשיים

שלא מכסה לי אפילו עשירית מהוצאות של חודש

זה ה"פיצוי"

 

ברור שכשאני מזמין ציוד אני לא  הולך ומזמין בסכום של כל החסכונות שלי

ואם אתה רוצה להתעמק ולשאול אותי "אז לא נשאר לך שקל אחד בחשבון?" ברור שנשאר

אבל כשאתה מוציא סכום מאוד מאוד גדול של 6 ספרות ובונה על זה שתוך שבועיים שלוש אתה מתחיל לכסות

ותוך חודש מכסה עוד חצי

ואחרי חודשיים כבר מכסה הכל

פתאום לבוא ולהגיד "אוקי אז לא נכסה כלום נספוג את זה כי יש לי חסכונות"

זה הזוי

 

פורסם
לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

 

הוא פשוט משקר. למד לחרטט מויזל.

 

אנשים מוכרים דירות/רכבים גם בתקופות ללא קורונה.

 

אני חושב שמשרד האוצר בשיתוף רשות המיסים והבנקים צריכים לבדוק את כול ההכנסות והוצאות והרכוש של כול עסק שמבקש את עזרת המדינה לפני קבלת מענק.

 

 

האם נראה לך הגיוני לבדוק עכשיו גם את כל חשבונות הבנק של כל המובטלים שהאריכו להם את דמי האבטלה?  כל מי שמחזיק דירה בשווי מעל 2 מיליון והמשכתנא פחות מ 500 אלף שלא יקבל דמי אבטלה?

 

האוצר לא מפזר את הכסף רק למי שאין לו מה לאכול, אם זאת הייתה הגישה אז היינו בדרך לכדור שלג מתגלגל.. אחת הבעיות החמורות יותר בכלכלה אלו הצפיות של המשק.

אם אנשים (גם שמפוצצים בכסף בבנק)  צופים שהמצב הולך להיות קשה , הם מצמצמים קניות.

אם אנשים מצמצמים קניות והשקעות , אז העסקים שפעילים רואים ירידה בהכנסות.

העסקים מפטרים עובדים.

המפוטרים החדשים מבינים שאין מקומות תעסוקה ומצמצמים קניות והשקעות.

זה כדור שלג כלכלי שמדרדר את המשק למיתון, קבועי הזמן הם לא ימים אלא חודשים.

זה תהליך שלוקח לו כמה חודשים.

 

מטרת האוצר לעצור את הכדור, המטרה היא להזרים כסף לכל האזרחים שנעצרה להם ההכנסה ,

על מנת שהם ימשיכו להוציא כסף.

לפחות זה מה שהם צריכים לעשות בתיאוריה. 

 

 

 

פורסם



 
יש לא מעט מפוטרים, וחלק מהם באמת מסכנים וחסרי מזל.
לקחת כרמי אחד והפכת אותו לדוגמא?
המצב מחורבן כרגע וזה לא הולך להשתפר בקרוב (להיפך).
אני מרגיש שיש שכבה באוכלוסיה שמרגישה שהיא מוגנת ושהכל הצגה רק בגלל שהמצב שלהם סבבה.
יש חוסר אמפתיה גדול מאוד בציבור הישראלי, התדרדרנו לחלוטין בנושא הזה.
 


אני מסכים איתך לחלוטין, אני בעצמי נפגעתי כלכלית מהקורונה.

אבל אתה לא תשמע אותי ואת דומיי בוכים בטלוויזיה, עושים הצגות סטייל מכרתי את המרצדס ואת הבית. בטלוויזיה אתה תראה את השחקנים, המגזימים והשקרנים. בהחלט יתכן שנפגעו, אין לי ספק, אבל להגיע למצב של קריסה טוטלית אחרי 3 חודשים, לאחר ששנים הרווחת פי 4 מהשכר הממוצע? C'mon......

כן, אנחנו רק בתחילתו של המשבר וגם אני מזהה שאין אמפתיה, ואפילו בסביבה הקרובה אליי. זהו הטבע, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה ורוב הזמן אתה מתרכז בעיקר בעצמך.
נפגעת? מצאת את עצמך במקום רע? עכשיו אתה מבין איך זה מרגיש, להבא תלימד שני דברים:
1. אמפתיה לאלו שנקלעו למצב הזה.
2. לעשות צעדים משמעותיים כדי לא להיקלע לזה שוב.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

 
ואם הוא נתן לבת שלו מקדמה גדולה  לדירה חודש לפני הקורונה כי הוא יודע שהעסק שלו עובד בשוטף יום יום ?
אני בינואר הייתי צריך לעשות הזמנה מאוד גדולה של ציוד מסין שיגיע עד מרץ...הסינים היו בחופשה, חיכיתי שהיא תיגמר כדי לעשות הזמנה
הם לא חזרו מהחופשה כי הייתה קורונה והייתי בטוח שאני הולך להתקע בלי ציוד
ואז התחיל הבלאגן פה
 
תחשוב שהייתי  מספיק להזמין ?  מתי הייתי עובד ומחזיר את הכסף הזה?
זאת הייתה הזמנה גדולה של ציוד שהייתי אמור לסגור בלי בעיה בפורים + עצמאות ויום הזכרון
 
אם הוא נתן מקדמה לבת שלו בלי שיש לו היכולת הכלכלים לשרוד תקופת אבטלה אז הוא לא יודע להתנהל טוב כלכלית.

במקרה הזה אין הבדל בין עצמאי לשכיר שהקורונה הגיעה לפתח ביתו. כל אדם צריך שתהיה לו כרית לשעת חירום.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, Ziv כתב:

אבל אתה לא תשמע אותי ואת דומיי בוכים בטלוויזיה, עושים הצגות סטייל מכרתי את המרצדס ואת הבית. בטלוויזיה אתה תראה את השחקנים, המגזימים והשקרנים. בהחלט יתכן שנפגעו, אין לי ספק, אבל להגיע למצב של קריסה טוטלית אחרי 3 חודשים, לאחר ששנים הרווחת פי 4 מהשכר הממוצע? C'mon.....

 

חברים טובים שלי פתחו בדצמבר מסעדת יוקרה בת"א

שמו כמה עשרות מליונים טובים כדי לפתוח אותה

מה אתה חושב, שהם לא קיבלו סטירה כשהכל נסגר?

שזה עבר לידם בקלות ? "טוב נו הלכו כמה מליונים אנחנו לא נתלונן  כי אנחנו גברים" ?

 

אתה תופס בנאדם באמצע החיים ועוצר לו הכל. יש כאלה שבדיוק עמדו לעשות קניה ולמזלם לא הספיקו, יש כאלה שעשו השקעה כזאת או אחרת ונפלו

פורסם

נשמה, אני יודע שאתה אוהב לדחוף את החברים המנופחים שלך בכל מקום.

זה לא המקרה. תנוח.

מדברים על אותו שכיר שהרוויח 30 אש"ח בחודש.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

פורסם
Just now, Ziv כתב:

נשמה, אני יודע שאתה אוהב לדחוף את החברים המנופחים שלך בכל מקום.

זה לא המקרה. תנוח.

מדברים על אותו שכיר שהרוויח 30 אש"ח בחודש.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 

 

ההפך, אם היית מבין מה כתוב- נתתי לך דוגמא יותר קיצונית

חברים שלי מרוויחים  יפה מאוד, יותר מ 30 אלף בחודש,  ולמרות כל הרווחים שלהם הם קיבלו סטירה שלא פשוט להתאושש ממנה

 

פורסם (נערך)

המדינה לא צריכה לפצת אותך על ציוד שהזמנת, שכן הוא ישאר ברשותך וייצר רווחים בעתיד. אם אתה מקבל פיצוי על הציוד בבקשה העבר את הציוד לרשות המדינה. בדיוק כמו גרוטאת הרכב שעוברת לידי חברת הביטוח אחרי תשלום של אבדן מלא\אבדן להלכה.

 

בהחלט סביר שהמדינה תלווה, או תערוב להלוואה, על מנת לגשר על תקופת היובש.

 

ויש כאן תלונה אחת לא מוצדקת שחוזרת על עצמה: המדינה לא סגרה את העסקים כיוון שהיה לה אינטרס בכך. הדבר נכפה עליה ועל העסקים בגלל "כוח עליון". היא גם לקחה על עצמה את הפיצוי לעובדים, שהם חלק מהוצאות העסק ובכך צמצמה אותן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

רק אני לא מבין מה לעזאזל הקשר כי הבחור מהכתבה הוא בכלל שכיר ולא בעל עסק. ואיזו מסעדה פותחים בהשקעה של כמה עשרות מיליונים, אולי בשאנז אליזה.
 

לפני 23 דקות, halperin96 כתב:

מה באמת היית עושה?


קשה עם ההרמות האלה להנחתה, וגם התבקשתי מההנהלה להתנהג יפה (כנראה בין הצדדים אני המבוגר האחראי), אז בהקשר של הציטוט הזה אכבד את בקשתם ולא אצעק, אבכה ואתלונן על הממשלה ההנהלה.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם
לפני 6 דקות, Blaz00r כתב:

ואיזו מסעדה פותחים בהשקעה של כמה עשרות מיליונים, אולי בשאנז אליזה.

די לא עוד פעם עם המסעדה של חברים שלו.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 12 דקות, Blaz00r כתב:

רק אני לא מבין מה לעזאזל הקשר כי הבחור מהכתבה הוא בכלל שכיר ולא בעל עסק. ואיזו מסעדה פותחים בהשקעה של כמה עשרות מיליונים, אולי בשאנז אליזה.

 

כתבו כאן שלא יכול להיות שמי שמרוויח 30 אלף יכול להגיע למצב שב 4 חודשים שהוא לא עובד נהיה לו חור

אז אמרתי שזה יכול להיות גם כשאתה מרוויח 50 אלף אם עשית מהלך ובנית על חוזים סגורים כדי להחזיר את ההשקעה

ואז סגרו לך את העסק שום הודעה מוקדמת ובלי קשר לכמה הוא טוב

 

https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant-news/Article-56d2192ae333071026.htm

לפני 20 דקות, sperial כתב:

המדינה לא צריכה לפצת אותך על ציוד שהזמנת, שכן הוא ישאר ברשותך וייצר רווחים בעתיד. אם אתה מקבל פיצוי על הציוד בבקשה העבר את הציוד לרשות המדינה. בדיוק כמו גרוטאת הרכב שעוברת לידי חברת הביטוח אחרי תשלום של אבדן מלא\אבדן להלכה.

 

בהחלט סביר שהמדינה תלווה, או תערוב להלוואה, על מנת לגשר על תקופת היובש.

 

המדינה צריכה לפצות אותי כמו שמפצה מובטלים

ולא לזרוק לי 10,000 שקל על 4 חודשים שלא עבדתי

×
×
  • תוכן חדש...