Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ובדיוק בגלל זה אין צורך לדחוף לי אותה בפתיח של מייל או בהודעה בפורום שמדבר על וירוס או על מצב כלכלי כתוצאה ממנו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

ובדיוק בגלל זה אין צורך לדחוף לי אותה בפתיח של מייל או בהודעה בפורום שמדבר על וירוס או על מצב כלכלי כתוצאה ממנו.

 

הם מחפשים משקיעים :wink:

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 41 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה נכון בכלכלה קפיטליסטית, אבל זה לא הדרישה, הדרישה שלהם היא שהוא יקבל את אותו כסף, כי יעשו מופעים לפי תכולה של 100% (בניגוד להנחיות של משרד הבריאות) או כי המדינה (כלומר אנחנו) נשלים את ההפרש בין ה-75% בהנחיות משרד התחבורה ובין ה-100% שנדרשים כדי שגובה השכר שלו יישמר

העיקר שיהיה קונפטי חוטים.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, arturkopit כתב:

אני יכול להביא מישהו אולי רמה אחת מתחת מבחינת תפעול אור/רמקול וכדומה במחיר הרבה יותר זול

...
כיום לא חסר עובדי במה מובטלים אשר מוכנים לעבוד תמורת שכר הרבה יותר נמוך.
...

כפי שהזהרתי, אין לכם מושג.

לכולם יש תחליף? ייתכן, אבל התחליף יעלה בדיוק אותו דבר. וזאת הנקודה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

העיקר שיהיה קונפטי חוטים.

 

וזיקוקים, שכחת זיקוקים

 

לפני 12 דקות, hans כתב:

כפי שהזהרתי, אין לכם מושג.

לכולם יש תחליף? ייתכן, אבל התחליף יעלה בדיוק אותו דבר. וזאת הנקודה.

 

כל האנשים בארץ שיודעים לעשות עבודה X יעדיפו לשבת בבית ולא לעבוד בפחות כסף?

לא יודע, שואל

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש בעולם הבמה כל מיני תפקידים שמספר האנשים שיודעים לעשות אותם בארץ הוא חד ספרתי.

עזוב במה לרגע.

 

בוא תמצא מישהו שיחליף אותי מהיום למחר - קצת javascript,

קצת חירטוטים של כל מיני שפות אחרות, קצת צד שרת, ושאר ירקות.

לא, אין זמן להכשרה.

 

האנשים היחידים שיוכלו להתמודד עם מה שאני עושה מהיום למחר הם seniors ומעלה, שידרשו שכר בהתאם.

אין קסמים.

 

ואחזור שוב על מה שכתבתי מקודם - בהנחה ומורידים את רמה (יענו יוצרים מופע אחר) - הרי שכל מיני אפשרויות נפתחות.

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

hans, הסיבה היחידה שהשכר של אותם יחידי סגולה גבוה הוא שהרווחיות של כל הפרויקט מאפשרת את זה. ככל שהרווחיות תשתנה גם השכר שלהם ישתנה. ההיצע לא קבוע ואחרי כמה חודשים בבית הוא הופך לגמיש ופוגש את עקומת הביקוש החדשה.

תחשוב על זה הפוך- למה השכר שלהם הוא, ואני סתם זורק מספרים בשביל הדוגמה, 30 א' ולא 50 א'? 

עריכה אחרונה על ידי BarryG
פורסם
לפני 9 דקות, hans כתב:

 

האנשים היחידים שיוכלו להתמודד עם מה שאני עושה מהיום למחר הם seniors ומעלה, שידרשו שכר בהתאם.

אתה דורש שכר בהתאם למצב השוק. נגיד אתה דורש 50. אם כול חברה תציע לך עכשיו מקסימום 40, תיהיה לך את האופציה להסכים ל 40 או לשבת בבית. וככה גם לסניור שיכנס לראיון אחריך.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 דקות, BarryG כתב:

ההיצע לא קבוע ואחרי כמה חודשים בבית הוא הופך לגמיש ופוגש את עקומת הביקוש החדשה.

נכון מאוד. אבל עוד לא הגענו ל״כמה חודשים בבית״, וברמות האלה אפשר לחכות עוד הרבה זמן עד שאותם מומחים יסכימו לרדת בשכר. זה נכון לכל תחום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
כפי שהזהרתי, אין לכם מושג.
לכולם יש תחליף? ייתכן, אבל התחליף יעלה בדיוק אותו דבר. וזאת הנקודה.
באמת?למה אתה כזה בטוח?
מה זאת ההתנשאות הדוחה הזאת?
"אין לכם מושג",בוא.בסופו של דבר זה עסק.
אחד ישבור את השוק הלך על כולם או אחרי חודשיים בלי עבודה אנשיפ יעבדו בפחות.
לא צריך להתנשא ולדבר שטויות.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk



יש בעולם הבמה כל מיני תפקידים שמספר האנשים שיודעים לעשות אותם בארץ הוא חד ספרתי.
עזוב במה לרגע.
 
בוא תמצא מישהו שיחליף אותי מהיום למחר - קצת javascript,
קצת חירטוטים של כל מיני שפות אחרות, קצת צד שרת, ושאר ירקות.
לא, אין זמן להכשרה.
 
האנשים היחידים שיוכלו להתמודד עם מה שאני עושה מהיום למחר הם seniors ומעלה, שידרשו שכר בהתאם.
אין קסמים.
 
ואחזור שוב על מה שכתבתי מקודם - בהנחה ומורידים את רמה (יענו יוצרים מופע אחר) - הרי שכל מיני אפשרויות נפתחות.
 


אוקי,ומה בדיוק הדבר שאנשים חד ספרתיים יכולים לעשות?קונפטי חוטים?
לא ציינת מה אתה עושה שאוכל לחפש לך מחליף ולא ברור לי למה זה חייב להיות מהיום למחר,מדובר פה באירוע משהו שלוקח זמן לתכנן ולבצע,לכן גם ניתן למצוא לך מחליף.
ההשוואה אשר נתת איננה שווה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא חושב שזו התנשאות, הגיוני שמי שמכיר את התחום מבפנים יודע יותר ממי שלא. בסופו של דבר אין ויכוח על זה שהעלות תלויה בכמה שאנשים מוכנים לעבוד. אם יש רק 3 מומחים לקונפטי חוטים בישראל, ושלושתם לא מוכנים לעבוד מתחת סכום מסויים, אז כנראה שלא יהיה קונפטי חוטים בישראל עד שלאחד מהם יגמר הוואגיו והוא יאלץ לתת הצעת מחיר נמוכה יותר. אם בכל זאת לא ישתלם להם לקבל פחות (בגלל מליון ואחת סיבות) התחום יעלם והמומחים יצטרכו לחפש משלח יד אחר. אף אחד לא עובד מתוך אלטרואיזם.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 51 דקות, hans כתב:

יש בעולם הבמה כל מיני תפקידים שמספר האנשים שיודעים לעשות אותם בארץ הוא חד ספרתי.

עזוב במה לרגע.

 

בוא תמצא מישהו שיחליף אותי מהיום למחר - קצת javascript,

קצת חירטוטים של כל מיני שפות אחרות, קצת צד שרת, ושאר ירקות.

לא, אין זמן להכשרה.

 

האנשים היחידים שיוכלו להתמודד עם מה שאני עושה מהיום למחר הם seniors ומעלה, שידרשו שכר בהתאם.

אין קסמים.

 

ואחזור שוב על מה שכתבתי מקודם - בהנחה ומורידים את רמה (יענו יוצרים מופע אחר) - הרי שכל מיני אפשרויות נפתחות.

 

נניח מקרה מקביל, עולם התוכנה מושבת לחודשיים, אתה באמת חושב שלא יבוא סניור אחד שיחליף אותך נניח ב-20%-30% פחות?

מזכיר האלטרנטיבה שלו זה לשבת בבית להרוויח אולי דמי אבטלה.

 

לפני 34 דקות, hans כתב:

נכון מאוד. אבל עוד לא הגענו ל״כמה חודשים בבית״, וברמות האלה אפשר לחכות עוד הרבה זמן עד שאותם מומחים יסכימו לרדת בשכר. זה נכון לכל תחום.

 

זה כבר חודשיים וחצי בערך שאין שום מופע / אירוע, למעט ההפקה של קשת ובנק הפועלים בזאפה.

לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

לא חושב שזו התנשאות, פשוט מי שמכיר את התחום מבפנים יודע יותר ממי שלא. בסופו של דבר אין ויכוח על זה שהעלות תלויה בכמה שאנשים מוכנים לעבוד. אם יש רק 3 מומחים לקונפטי חוטים בישראל, ושלושתם לא מוכנים לעבוד מתחת סכום מסויים, אז כנראה שלא יהיה קונפטי חוטים בישראל עד שלאחד מהם יגמר הוואגיו והוא יאלץ לתת הצעת מחיר נמוכה יותר. אם בכל זאת לא ישתלם להם לקבל פחות (בגלל מליון ואחת סיבות) התחום יעלם והמומחים יצטרכו לחפש משלח יד אחר.

 

אולי נעבור לקונפטי ארנבים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא התעללות בבע"ח?

 

 

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

אתה דורש שכר בהתאם למצב השוק. נגיד אתה דורש 50. אם כול חברה תציע לך עכשיו מקסימום 40, תיהיה לך את האופציה להסכים ל 40 או לשבת בבית. וככה גם לסניור שיכנס לראיון אחריך.

אם הייתם מספר חד ספרתי של סניורים שמכירים אחד את השני יכול להיות שהייתם מחליטים שלא מתגמשים על פחות מ50,ושבסוף יצטרכו לגייס אתכם.

השאלה היא כמה זמן תסכימו להתעקש והאם יהיה מישהו ראשון שישבור את השרשרת.

לפני 43 דקות, arturkopit כתב:

באמת?למה אתה כזה בטוח?
מה זאת ההתנשאות הדוחה הזאת?
"אין לכם מושג",בוא.בסופו של דבר זה עסק.
אחד ישבור את השוק הלך על כולם או אחרי חודשיים בלי עבודה אנשיפ יעבדו בפחות.
לא צריך להתנשא ולדבר שטויות.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 


 

 


אוקי,ומה בדיוק הדבר שאנשים חד ספרתיים יכולים לעשות?קונפטי חוטים?
לא ציינת מה אתה עושה שאוכל לחפש לך מחליף ולא ברור לי למה זה חייב להיות מהיום למחר,מדובר פה באירוע משהו שלוקח זמן לתכנן ולבצע,לכן גם ניתן למצוא לך מחליף.
ההשוואה אשר נתת איננה שווה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

מה יודע לעשות מתכנת? לכתוב מילים וסימני פיסוק באיזה תוכנה עם מסך שחור? יאללה מי ישמע כולם יכולים רק תביא לי מקלדת.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...