Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

הייתי קצת נזהר לפני שאני פולט בפורום ציבורי משהו שעלול לשמש כראייה נגדי במשפט פלילי

אבל אחרי שראיתי את הראיון של הבעלים של הברבי, כנראה שיש להם הרבה אנשים לרדוף אחריהם לפני שיגיעו אליך

 

אתה לא צריך לחכות לבארבי

זה נאמר אתמול בערוץ 12 בפריים טיים ע"י רמי בז'ה

אתה יכול גם לקרוא כאן ולשלוח את זה בתור חומר חקירה

https://www.haaretz.co.il/gallery/1.8870997?fbclid=IwAR3h1ZgmJIc7BH60QupiXccluOh7CdWO36JyrbHtFsGOFayW5-033C_923U

וגם זה ואל תתחיל להתווכח איתי על מה שהוא אמר שם. תוסיף אותו לפייסבוק תתווכח איתו

 

 

 

 

לפני 7 דקות, asafasraf כתב:

מי שלא מבין שלישראלים נמאס מהפחדות הסרק והם החליטו לחזור לשגרה פשוט לא חי כאן.

 

גם זה, וגם נמאס לאנשים להיות מטומטמים

הרי כולם רואים מה הולך בים, בקניון ובחנויות הגדולות

הייתי אתמול בסופר כי הייתי צריך כמה דברים דחופים, אנשים עומדים אחד על השני בתור, רומסים אותך עם העגלה ולא דואגים ל 20 סמ רווח

איזה תו סגול ואיזה נעליים ?

למה שם אפשר להצטופף ולייב פארק באוויר הפתוח לא? זאת עבודה בעיניים

ונמאס לאנשים להיות מטומטמים.

לפני כשעה, hans כתב:

רק רוצה לחזק את טרנספורטר בנקודה אחת - מי שלא מבין בעסקי במה, שלא יתחיל להנפיץ פה חישובים ומספרים.

אין לכם מושג. יש לי טיפ טיפה ניסיון עם תיאטרון ומוסיקה, והמספרים שהוצגו פה לא קשורים למציאות.

אין עובדי במה בשכר מינימום, ויש כל מיני תפקידים עם מומחיות מאוד צרה ומסוימת

שעולים הון תועפות - בהתאם לסוג המופע.

❤️

 

תודה הרבה

אנשים זורקים פה "תרוויח רק 75% במקום 100%"

ולא מבינים שה 25% האלה יורדים מהכיס של האומן

את כמות העובדים הוא לא יכול להוריד, את המהנדס בטיחות, המאבטחים, המעצב תאורה, האיש סאונד, הרקדנים, מנהל מופע, מעבד מוזיקלי ואני יכול לרשום כאן עוד לפחות 20 גורמים שלוקחים כסף

אי אפשר לבטל אותם או להקטין אותם.

ומי שחושב שאפשר לבוא למעצב תאורה ולהגיד לו אני חותך לך בכסף כי ככה החליטו, חי בסרט.

אנשים לא יסכימו לעשות עבודה כל כך לחוצה וקשה בשביל שכר יותר נמוך. הרבה מהאנשים שכלולים במופע הזה הם בעלי מקצוע רציניים שעושים את זה כל החיים שלהם

לא מדובר בילד אחרי צבא שאפשר להחליף אותו בילד אחר אם הוא לא רוצה, והאומן עצמו גם לא מעוניין לבוא לעובדים שלו ולבקש מהם לחתוך בכסף אחרי שחודשיים לא עבדו

 

שוב

תמיד קל לקחת תחום שנראה שמרוויחים בו המון (ואכן  חלק מהאנשים מרוויחים יפה) ולהחליט שהם צריכים לקצץ

במצב הנתון היום אין שום סיבה שיקצצו אחרי שכל המשק פתוח וכולם מתערבבים.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 39 דקות, Transporter כתב:

מי שמדבר שטויות זה אתה. כרגיל אתה מחפש להגיב גם אם אין לך שום מושג.

נתתי מספר אמיתי. ב 50% לא מכסים את המופע

אז אתה יכול להבין שב 75% או שיוצאים מאוזן, או שמרוויחים מעט. 

 

אני מדבר שטויות ואתה הפלצת מספר מהישבן שלך.

גם ב-30% לא מכסים את המופע, אבל חוץ ממך כבודו, איפה עוד הופיע המספר 50%?

 

לפני 39 דקות, Transporter כתב:

למה שאמן והצוות שלו יעברו את כל הכאב ראש הזה שלוקח כמה חודשים בשביל להרוויח "סכום סבבה" ?

גם אני לא אצא לחתונה של 50 איש בחצר של הבית בשביל 1500 שח, כי ההשקעה שלי בלקוח נשארת זהה גם ב 1500 וגם ב 15000,

אז ב 1500 לא משתלם לי לקחת אחריות ולעבור את כל הכאבי ראש שצריך לעבור בשביל אירוע כזה

אותו דבר לגבי זמר

 

שלא יופיע, גם אתה אל תצא לעבוד, הרי אין יותר פעימות, תשב בבית ותעשה לעצמך את החושבים מתי לצאת לעבודה ומתי לא.

עושים למישהו טובה? מקבלים כרטיסים למופעים מהפוליטיביורו?

 

לפני 41 דקות, Transporter כתב:

כשאומן מהטופ 5 פותח מכירה הוא יודע שאם הוא יכל למכור 300% הוא היה מוכר

אני לא אמרתי שמרוויחים רק ב 100%

אמרתי שב 50% אין רווח, כלומר  צריך כל מספר יותר מ 50%

אז אולי מ 60% מתחילים להרוויח, למה שהוא יסתפק ב 75% וירוויח "בסדר" ?

אתה מבין בכלל מה זה להרים מופע ? מה זה לוקח ממך ומכל מי שנמצא סביבך ? אני אפילו לא מדבר על העובדים רק על הצוות הכי קרוב של הזמר

 

יופי, אז כבר הסכמנו שלא צריך 100% בשביל להרוויח (שזו דרישת הסחטן התורן).

עכשיו מאיפה הפלצת את ה-50%? ואת ה-60%?

 

75% זה קיבולת מירבית מותרת לפי משרד הבריאות כדי שלא יעמדו אחד על השני:

17349974_1413526772019321_87788131428712

 

מי שמתאים לו לפתוח הופעה כשהמקסימום כרטיסים שהוא יכול למכור זה 75% מהקיבולת של המקום - תפאדל, מי שלא שישב בבית

לפני 43 דקות, Transporter כתב:

אתה לא צריך לחכות לבארבי

זה נאמר אתמול בערוץ 12 בפריים טיים ע"י רמי בז'ה

אתה יכול גם לקרוא כאן ולשלוח את זה בתור חומר חקירה

https://www.haaretz.co.il/gallery/1.8870997?fbclid=IwAR3h1ZgmJIc7BH60QupiXccluOh7CdWO36JyrbHtFsGOFayW5-033C_923U

וגם זה ואל תתחיל להתווכח איתי על מה שהוא אמר שם. תוסיף אותו לפייסבוק תתווכח איתו

 

 

 

קיבלת עצה בחינם, ממי שהעצה שלו בתחום שווה אלפי דולרים.

לפעמים עדיף לא לפתוח את הפה. אם יחליטו להיכנס במפירים (ואוחנה + אדלשטיין בהחלט יכולים לעשות את זה), עדיף לך, אישית (לא מכיר את רמי בז'ה ואין לי עניין לתת לו עצות בחינם, כנ"ל ההוא של הבארבי), שהמידע הזה לא יהיה פומבי.

 

לפני 45 דקות, Transporter כתב:

תודה הרבה

אנשים זורקים פה "תרוויח רק 75% במקום 100%"

ולא מבינים שה 25% האלה יורדים מהכיס של האומן

את כמות העובדים הוא לא יכול להוריד, את המהנדס בטיחות, המאבטחים, המעצב תאורה, האיש סאונד, הרקדנים, מנהל מופע, מעבד מוזיקלי ואני יכול לרשום כאן עוד לפחות 20 גורמים שלוקחים כסף

אי אפשר לבטל אותם או להקטין אותם.

ומי שחושב שאפשר לבוא למעצב תאורה ולהגיד לו אני חותך לך בכסף כי ככה החליטו, חי בסרט.

אנשים לא יסכימו לעשות עבודה כל כך לחוצה וקשה בשביל שכר יותר נמוך. הרבה מהאנשים שכלולים במופע הזה הם בעלי מקצוע רציניים שעושים את זה כל החיים שלהם

לא מדובר בילד אחרי צבא שאפשר להחליף אותו בילד אחר אם הוא לא רוצה, והאומן עצמו גם לא מעוניין לבוא לעובדים שלו ולבקש מהם לחתוך בכסף אחרי שחודשיים לא עבדו

 

שוב

תמיד קל לקחת תחום שנראה שמרוויחים בו המון (ואכן  חלק מהאנשים מרוויחים יפה) ולהחליט שהם צריכים לקצץ

במצב הנתון היום אין שום סיבה שיקצצו אחרי שכל המשק פתוח וכולם מתערבבים.

 

לא נכנס לך לחישובים ולא להם לחישובים.

משרד הבריאות קבע 75% מקסימום, תעשה חישובים שלך אם מתאים לך - תעשה מופע, לא מתאים לך - שב בבית ואל תרים מופע.

אבל אל תרים מופע שצריך מעל 75% כדי להיות רווחי ואז תבוא לבקש כסף כי אתה מפסיד. או תקבע שאתה עובד בניגוד לתנאי משרד הבריאות כדי להיות רווחי עם מופע בדיוק כמו שאתה רוצה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, hans כתב:

אין עובדי במה בשכר מינימום, ויש כל מיני תפקידים עם מומחיות מאוד צרה ומסוימת

שעולים הון תועפות - בהתאם לסוג המופע.

 

תשמע , אני חייב הסבר על הנקודה הזאת.  אתה בעצם טוען שיש בעלי מקצוע שיש להם מומחיות שאף אחד אחר לא יכול לעשות

(בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף), הם עולים הון תועפות , כאילו הם מרוויחים הון תועפות על הידע שלהם.

ולכן כדי להחזיר את המופעים כולנו חייבים לסבסד את ההפקה כי היא מוכנה/חייבת לשלם לבודדים סכומי עתק. 

ואז הם יצאו מהאלופן אחרי שטענו שאין להם כסף ללחם, יכנסו למרצדס עם הנהג ויסעו לוילה שלהם בהרצליה או כפר שמריהו.

 

 

פורסם

אל תשים לי מילים בפה. לא כתבתי אף מילה על סבסוד או על החזרת מופעים.

מה שאני כן אומר הוא שכדי לקיים מופעים ברמה מסוימת, אתה חייב איש מקצוע מאוד מסוים שעולה כך וכך, ואין לו תחליף.

 

האם אפשר להוריד את הרמה של המופעים ולהמשיך לגבות את אותה עלות לכרטיס כדי לגשר איך שהוא

על הבעיה של הגבלת מספר הצופים? אולי. לא יודע מה הציבור יגיד על זה...

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה ברור. אם שחר יושב על המרפסת ואוכל ואגיו לא תהיה שום הופעה.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם



אל תשים לי מילים בפה. לא כתבתי אף מילה על סבסוד או על החזרת מופעים.
מה שאני כן אומר הוא שכדי לקיים מופעים ברמה מסוימת, אתה חייב איש מקצוע מאוד מסוים שעולה כך וכך, ואין לו תחליף.
 
האם אפשר להוריד את הרמה של המופעים ולהמשיך לגבות את אותה עלות לכרטיס כדי לגשר איך שהוא
על הבעיה של הגבלת מספר הצופים? אולי. לא יודע מה הציבור יגיד על זה...


'אין לו תחליף',זה המשפט הכי משעשע בעולם.הוא האדם היחיד בישראל/בעולם אשר יודע לעשות את זה?אני אופתע אם יש דבר כזה.
אני יכול להביא מישהו אולי רמה אחת מתחת מבחינת תפעול אור/רמקול וכדומה במחיר הרבה יותר זול...ולגרום למופע להיות הרבה מוצלח ולהרוויח יותר משלם הון תועפות לאדם אחר.
כל אחד אשר טוען אחרת הינו רק מחפש לעשות בוכטות חשבון מישהו.
כיום לא חסר עובדי במה מובטלים אשר מוכנים לעבוד תמורת שכר הרבה יותר נמוך.
ניתן לשבור את השוק בכיף ולהצליח במיוחד בתקופה הנוכחית.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתם יודעים כמה חשוב הקונפטי חוטים שיש רק 3 אנשים בארץ שעובדים איתו?

 

 

רוצים קונפטי חוטים?  תשלמו!!!

  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

זה לא משנה אם יש או אין לו תחליף. אם גובה השכר שהוא מבקש מונע קיום מופעים אז הוא ישב חודשיים בבית בלי עבודה ופתאום גובה השכר שהוא מבקש יירד לרמה שהופכת קיום מופעים לכלכלית.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 31 דקות, hans כתב:

, ואין לו תחליף.

 

 

 

זה מה שמעריצי ביבי אוהבים תמיד להגיד כדי להפחיד אותנו לבחור מועמד אחר.  (לא רומז כמובן לנטייתך הפוליטית )

לכולם יש תחליף. לכל אדם על הפלנטה הזו מוכשר ככל שיהייה. גם לאנשים כמו אינשטיין, האחים רייט ולאורנדו דה וינצי, אם לא היו קיימים  מישהו אחר היה מגיע במקומם כמה שנים מאוחר יותר.

לכולם יש תחליף, חוץ מאלוהים.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 7 דקות, BarryG כתב:

זה לא משנה אם יש או אין לו תחליף. אם גובה השכר שהוא מבקש מונע קיום מופעים אז הוא ישב חודשיים בבית בלי עבודה ופתאום גובה השכר שהוא מבקש יירד לרמה שהופכת קיום מופעים לכלכלית.

 

זה נכון בכלכלה קפיטליסטית, אבל זה לא הדרישה, הדרישה שלהם היא שהוא יקבל את אותו כסף, כי יעשו מופעים לפי תכולה של 100% (בניגוד להנחיות של משרד הבריאות) או כי המדינה (כלומר אנחנו) נשלים את ההפרש בין ה-75% בהנחיות משרד התחבורה ובין ה-100% שנדרשים כדי שגובה השכר שלו יישמר

  • מבאס 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 דקות, Bob Ross כתב:

 

זה מה שמעריצי ביבי אוהבים תמיד להגיד כדי להפחיד אותנו לבחור מועמד אחר.  (לא רומז כמובן לנטייתך הפוליטית )

לכולם יש תחליף. לכל אדם על הפלנטה הזו מוכשר ככל שיהייה. גם לאנשים כמו אינשטיין, האחים רייט ולאורנדו דה וינצי, אם לא היו קיימים  מישהו אחר היה מגיע במקומם כמה שנים מאוחר יותר.

לכולם יש תחליף, חוץ מאלוהים.

 

קצת קשה להחליף את מה שאין...

 

לגבי עולם המופעים,בסדרי גודל האלה מאוד יכול להיות שיש רק 1-2 חברות שמתעסקות בזה,וכמות האנשים שיודעים לנהל הפקות כאלה ניתן לספור על יד אחת.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עוד מהאפידימיולוגית הראשית הקודמת של שוודיה:

 

ציטוטים נבחרים:

ציטוט

"אני חושבת שהיינו צריכים יותר זמן להכנות. אם היינו נסגרים מוקדם מאוד היינו יכולים, במהלך אותה תקופה, לוודא שיש לנו את מה שצריך כדי להגן על הפגיעים", אמרה לינדה.

 

ציטוט

היא הודתה כי בתחילת התפרצות המגיפה היא תמכה במדיניות שהוביל טגנל, אולם לדבריה המדיניות הוכחה כשגויה. "התפיסה הבסיסית הייתה, לדעתי, שבמוקדם או במאוחר, בלי קשר למה שנעשה, האוכלוסייה כולה תידבק. אז כשאנדרס טנגל אמר 'אנו נשטח את העקומה ונשמור על האנשים הפגיעים' חשבתי שנגיע לחסינות לעדר אחרי זמן מה וזו יכולה להיות אסטרטגיה טובה. לא הייתי כל כך ביקורתית.

 

ציטוט

אבל הרעיון שנוכל להגן על הפגיעים היה כמו חלום, עם בסיס קטן מאוד במציאות", אמרה לינדה.

 

ציטוט

גם האפידמיולוג הראשי הנוכחי, אנדרס טגנל, הודה בראיון לתקשורת השבדית כי המצב בשבדיה חמור מאוד. "אנחנו במצב נורא", אמר טגנל, עם זאת, הוא המשיך לתמוך במדיניות שהוביל ואיפשרה את המשך החיים כרגיל.

 

אבל את מי אני משלה, הרי גם אלה שתמכו כאן במודל השוודי לא יחזרו בהם אפילו אם טגנל בעצמו יכה על חטא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

 

קצת קשה להחליף את מה שאין...

 

 

אבל למה לעקוץ אנשים מאמינים?  ואני בטוח שיש כאלה בפורום.

מעבר לזה, אתה לא יכול להוכיח לא לכאן ולא לכאן. אף אחד לא יכול. אולי עוד כמה אלפי שנים תהייה תשובה.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 4 דקות, Bob Ross כתב:

 

אבל למה לעקוץ אנשים מאמינים?  ואני בטוח שיש כאלה בפורום.

מעבר לזה, אתה לא יכול להוכיח לא לכאן ולא לכאן. אף אחד לא יכול. אולי עוד כמה אלפי שנים תהייה תשובה.

 

כי אני נהנה מזה.

מספיק טוב?

אגב,מוכיחים דבר לחיוב ולא לשלילה,ככה עובדת הוכחה גם במתמטיקה לרוב וגם במערכת המשפט.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

 

כי אני נהנה מזה.

מספיק טוב?

אגב,מוכיחים דבר לחיוב ולא לשלילה,ככה עובדת הוכחה גם במתמטיקה לרוב וגם במערכת המשפט.

 

צודק לגבי הוכחה לחיוב.  אבל אמונה זה דבר שלא צריך להוכיח. לכן זה נקרא אמונה. ושוב, אתה לא יכול לשלול קיום של ישות עליונה, כי אף אחד לא ידוע את כל מסתורי היקום ולאף אחד אין תשובה מוחלטת ללמה אנחנו פה. מפץ גדול עדיין בגדר תאוריה וכך גם אבולציה. וגם אם היה מפץ גדול, אף אחד לא יודע "מי לחץ על הכפתור" ומה היה לפני. קיצר, הרבה שאלות. 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

×
×
  • תוכן חדש...