Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-05-24/covid-19-patients-not-infectious-after-11-days-singapore-study

אז כנראה שחולים לא מדבקים אחרי 11 יום מהופעת הסימפטומים. ניסיתי לעבור מהר על המחקר הזה (יש לינק בתוך הכתבה) אבל הוא לא היה לי כזה מובן בריפרוף אז.. 🤷‍♂️

 

או, יש גם בטמקא:

https://www.ynet.co.il/health/article/BkYVIetjI

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

האם הכוונה היא 11 יום בלי קשר לעד כמה הם חולים? האם כל אלה שנמצאים במצב בינוני/קשה כבר כמה שבועות לא מדבקים יותר?

פורסם

מסוג הידיעות שמחייבות קריאת המאמר המקורי. צריך לדעת איזה חולים נכנסו למחקר, איזה חולים לא נכנסו למחקר, להכיר את כל התהליכים והקריטריונים - בקיצור, הרבה פרטים שעיתונות עממית לא מפרטת.

 

דרך אגב, משרד הבריאות שלנו בדק ומצא שאין החלמה מקורונה פחות מ-11.5 יום אחרי בדיקה חיובית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3826773,00.html

ציטוט

האמנים: "לא מקבלים את מתווה משרד הבריאות והתרבות שנכתב ללא כל הבנה של התעשייה. אנו נפתח את כל התעשייה על פי מתווה אחראי ומקיף משלנו"

 

לא ברור לי,הבנה של התעשייה זה שהכל יהיה מלא ב100%?

אם זה 85% או 75% אז הוא לא מרוויח שקל,הוא רק מפסיד?

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

מסוג הידיעות שמחייבות קריאת המאמר המקורי. צריך לדעת איזה חולים נכנסו למחקר, איזה חולים לא נכנסו למחקר, להכיר את כל התהליכים והקריטריונים - בקיצור, הרבה פרטים שעיתונות עממית לא מפרטת.

 

דרך אגב, משרד הבריאות שלנו בדק ומצא שאין החלמה מקורונה פחות מ-11.5 יום אחרי בדיקה חיובית.

 

משרד הבריאות שלנו רוצה לחסוך בבדיקות , ולכן לפי הבדיקות שלו לא נמצא אף חולה שקיבל בדיקה שלילית 11.5 ימים אחרי הבדיקה החיובית הראשונה. 

זה אומר שכן היו חולים שהתקבלה תוצאה שלילית אחרי 12 יום, דומה למחקר שלהם. 

ולכן מי שמקבל תוצאה חיובית אצלנו , לא יבדקו אותו לצורך שיחרור לפני 12 ימים

בכל מקרה תוצאות מחקר שמפורסמות ככה לא מצביעות על כלום. 

 

 

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אז נותנים לאנשים למות ולא אכפת לאף אחד?

 

מי כתב את זה?  מטפלים בהם כמו שמטפלים בכל חולי השפעת כל השנה, מי שצריך הנשמה מקבל , מי שצריך בידוד מקבל.

רק לא מתייגים אותם כחולי קורונה, לפני חודשיים זה היה המצב בארה"ב, ככה טיפלו בחולי קורונה בלי לקרוא להם קורונה. 

 

פורסם

בכתבה ב״הארץ״ נטען שלאף אחד אין מושג למה המגפה דעכה, אבל שזה היה ברור שזה מה שקורה עוד לפני הסגר.

אפדימולוגים שהתראיינו שם, טוענים שמודלים כלליים לא ממש עוזרים בהבנת מגפות, ונתוני זמן אמת חשובים יותר.

עד שהתרגלנו לצפות את העתיד עם אקסלים, שוברים לנו את הלב ככה?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זוכרים שאמרתי לפני שבועיים שפותחים כך או כך  ? 😊

בהצלחה עם האכיפה

לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

בכתבה ב״הארץ״ נטען שלאף אחד אין מושג למה המגפה דעכה, אבל שזה היה ברור שזה מה שקורה עוד לפני הסגר.

אפדימולוגים שהתראיינו שם, טוענים שמודלים כלליים לא ממש עוזרים בהבנת מגפות, ונתוני זמן אמת חשובים יותר.

עד שהתרגלנו לצפות את העתיד עם אקסלים, שוברים לנו את הלב ככה?

 

הבעיה שכשהיא דועכת מסרבים להאמין שהיא דועכת

"מה פתאום, יש כאן עוד אלפי חולים , אל תתייחסו למה שכתוב"

פורסם
לפני 43 דקות, Transporter כתב:

אז נותנים לאנשים למות ולא אכפת לאף אחד?

זה לא אחד הנרטיבים המרכזיים לאורך כל השרשור הזה?

פורסם (נערך)

@David32

 

גם זה תקציר, אבל בהחלט מעניין.

 

על ההבחנה בין הפרשת נגיף לבין היות המפריש מדבק כתבתי בשרשור הזה לפני חודשיים. המאמר הזה, אם יאומת במחקרים נוספים, יצריך שינוי במדיניות הגדרת מחלימים על מנת לקצר אשפוזים ובידודים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

אז נותנים לאנשים למות ולא אכפת לאף אחד?

 

לא, אותם אלו שמתו לפני ימותו גם אם לא יכתב בגיליון הרפואי שלהם COVID-19.

פשוט יהרסו את הסטטיסטיקה כמה חלו וכמה מתו מקורונה.

כל מי שכבר אובחן יישאר עם האיבחון הזה, מי שימות נניח מדלקת ריאות כתוצאה מאותה קורונה עדיין ייספר, אבל זה נותן איזשהו ערך גג כמה מתים במקסימום יהיו פה מהקורונה, זה 280 הנוכחי + פוטנציאלית המונשמים (נדמה לי 32 כרגע).

 

פשוט לא יכניסו לפול הזה יותר

 

לפני כשעה, arturkopit כתב:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3826773,00.html

לא ברור לי,הבנה של התעשייה זה שהכל יהיה מלא ב100%?

אם זה 85% או 75% אז הוא לא מרוויח שקל,הוא רק מפסיד?

 

מה ז"א? גם ב-100% תפוסה הם לא רווחיים! הם מקבלים תקצוב מהמדינה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא, אותם אלו שמתו לפני ימותו גם אם לא יכתב בגיליון הרפואי שלהם COVID-19.

פשוט יהרסו את הסטטיסטיקה כמה חלו וכמה מתו מקורונה.

כל מי שכבר אובחן יישאר עם האיבחון הזה, מי שימות נניח מדלקת ריאות כתוצאה מאותה קורונה עדיין ייספר, אבל זה נותן איזשהו ערך גג כמה מתים במקסימום יהיו פה מהקורונה, זה 280 הנוכחי + פוטנציאלית המונשמים (נדמה לי 32 כרגע).

 

ומי שנדבק היום מקורונה לא מאבחנים אותו

כי פשוט החליטו ביום בהיר אחד להתעלם מהם?

פורסם

תקרא את אחת ההודעות שלי בעמודים הקודמים על הקליטה של כמויות גדולות של חולים בלי שזה יגולם בנתונים של משרד הבריאות, ותראה שיכול מאוד להיות שהתשובה היא כן - פשוט החליטו, ברמה המדינית, להתכחש לקיומה של הקורונה.

×
×
  • תוכן חדש...